motivation
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
een kleuter kan jouw stellingen zelfs ontkrachten
dat bewijst nu precies dat je geen hol begrijpt van hoe de wereld in elkaar ziten dat je ook geen hol begrepen hebt van het filmpje (of het zelfs helemaal niet gekeken hebt)
je hebt nog altijd niet aangegeven wat die "ziel" precies is
waar zie jij een "dan" of "maar"? ben je soms aan het hallucineren?
(en even een side note, waar je weinig aandacht aan moet besteden, want als je in een god gelooft ga je hier al zeker NIETS van begrijpen:
die "ons" waar je het over hebt is niet wat jij denkt dat het is)
1) alles vanaf de start van de big bang tot het moment dat ik deze zin hier neerzet is verklaarbaar door de 4 fundamentele krachten van de natuur
(voor mensen beginnen zagen over het willekeurige gedrag van de quantummechanica, de combinatie van oneindig veel onafhankelijke factoren geeft een normale verdeling)
2) zelfs al nemen we je stelling aan dat god post-bigbang nog invloed uitoefent op de wereld om mensen te doen geboren worden klopt je uitspraak niet.
Met jouw redenering is alles wat "we" zijn een resultaat van een combinatie de dingen die we meemaken (zien, horen, voelen, ruiken, smaken, kortom ervaren) en de reactie van onze "ziel" erop. We hebben geen invloed op de dingen die we meemaken, enkel (volgens jouw redenering) de reactie van onze ziel op die dingen.
Omdat het een combinatie van de 2 is, is god ook verantwoordelijk voor het resultaat "de kinderverkrachter"
Alles wat er in een klein baby'tje zit hebben we te dank aan 1 iets, en jij kan nu wel invullen wat dat iets is hoop ik..
ik zal het je eens vertellenNIET!
waarom vrije wil geven als we enkel het "goede" mogen kiezen en er een straf op het "slechte" staat?
daar gaat het helemaal niet om man
een tsunami is helemaal geen "ramp", iets "negatiefs". Een tsunami is gewoon een gevolg van de processen die zich voordoen in de aarde
dat er toevallig mensen op die aarde zijn die er "hinder" van ondervinden maakt helemaal niets uit. Als iedereen naar de maan zou verhuizen zullen er nog steeds orkanen, tsunami's, en wat dan nog zijn hoor![]()
Sorry schattepetat, je bent net te laat. Mag ik je bedanken voor je lessen Angelus? Ik vond het interessant.

* Rot op, al die grootpraat hier op i-net hier doet pijn aan me ogen.