AndroidHealthClinic

Kerk organiseert koranverbranding

Peiling Peiling In Nederland ook doen?

• Ja!

Stemmen: 19 11,1%
  • Ja, vergeet de bijbel trouwens ook niet!

Stemmen: 61 35,7%
  • Nee, dit gaat mij te ver.

Stemmen: 29 17,0%
  • Nee!

Stemmen: 22 12,9%
  • Zou een mooi begin zijn.

Stemmen: 13 7,6%
  • Geloof dien je te respecteren.

Stemmen: 27 15,8%

• Totaal stemmers
    171
dus?
Moeten ze zelf weten.

Omdat iemand een andere mening dan EricR heeft is het een 'malloot'. Overigens ben ik zelf wel voor homo-emancipatie geworden, ze vormen voor mij geen gevaar dus maakt het mij niet uit.

Een andere mening is prima, een abjecte mening is dat niet. Ook al ben ik verder wel voor de vrijheid van meningsuiting maar dan nog mag je dit soort meningen gestoord vinden. Dat is ook vrijheid van meningsuiting.

Die knuppels ageren tegen moslims terwijl ze zelf net zo goed haatdragend zijn t.o.v. groepen die anders zijn dan zij. Beetje hypocriet dus, maar ja dat is het kenmerk van de streng gelovige.

De laatste optie, als ze iedereen nou eens met rust laten. Ik zou ook alle boeken op een brandstapel gooien als ze die langskomen brengen en mij aan smeren. Mijn leven dus ik kies ook mijn eigen onzichtbare vrienden

Een andere mening is prima, een abjecte mening is dat niet. Ook al ben ik verder wel voor de vrijheid van meningsuiting maar dan nog mag je dit soort meningen gestoord vinden. Dat is ook vrijheid van meningsuiting.

Die knuppels ageren tegen moslims terwijl ze zelf net zo goed haatdragend zijn t.o.v. groepen die anders zijn dan zij. Beetje hypocriet dus, maar ja dat is het kenmerk van de streng gelovige.

We zijn hier nog mild, er was zo'n kerk gebouwd in Turkije en die werd binnen een week na zijn voltooiing in de brand gezet door moslims. Daar zijn christelijke niet welkom en hier moslims blijkbaar wel. Dus 1 kerk die een beetje haat naar buiten brengt is nog relatief mild.

We zijn hier nog mild, er was zo'n kerk gebouwd in Turkije en die werd binnen een week na zijn voltooiing in de brand gezet door moslims. Daar zijn christelijke niet welkom en hier moslims blijkbaar wel. Dus 1 kerk die een beetje haat naar buiten brengt is nog relatief mild.

Bron?

Ik wilde dat precieze bericht nazoeken op internet maar tevergeefs, het was een tijdje terug in een uitzending op nederland 1. Dit vond ik wel: http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/a...en_Algerije_steken_pinksterkerk_in_brand.html

[Link niet meer beschikbaar]

Als je wat meer zoekt zie je dat Christenen niet welkom zijn in moslimlanden, terwijl dat andersom wel het geval moet zijn. Ik ben niet gelovig en het maakt mij niks uit maar het is wel curieus. Dit zijn trouwens 2 artikels die niet zoveel zeggen zo los, als je googled zie je meer van dat soort berichten.

Ik wilde dat precieze bericht nazoeken op internet maar tevergeefs, het was een tijdje terug in een uitzending op nederland 1. Dit vond ik wel: http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/a...en_Algerije_steken_pinksterkerk_in_brand.html

[Link niet meer beschikbaar]

Als je wat meer zoekt zie je dat Christenen niet welkom zijn in moslimlanden, terwijl dat andersom wel het geval moet zijn. Ik ben niet gelovig en het maakt mij niks uit maar het is wel curieus. Dit zijn trouwens 2 artikels die niet zoveel zeggen zo los, als je googled zie je meer van dat soort berichten.

Maar haat mag dus omdat 'zij' het ook doen? Monsterargument.

Maar haat mag dus omdat 'zij' het ook doen? Monsterargument.

EricR, gewoon een vraagje tussendoor eerlijk antwoord geven. Als iemand jou slaat hoe reageer jij dan? Sla je terug, bel je de politie, ren je weg?

Volgens mij vaar ik wel op een drogreden af maar dat maakt (nog) niet uit

Laatst bewerkt:
EricR, gewoon een vraagje tussendoor eerlijk antwoord geven. Als iemand jou slaat hoe reageer jij dan? Sla je terug, bel je de politie, ren je weg?

Hangt van de situatie af en heeft verder weinig met deze thread te maken lijkt me. Maar daar was je zelf ook al uit zo te lezen.

Die malloten worden door niemand aangevallen, het is hooguit hun paranoia die er voor zorgt dat ze de islam zien als de vijand.

Als we dan toch hypothetisch bezig zijn, hoe denk je dat de rechter zal oordelen over mij als ik iemand in elkaar mep omdat ik heb het vermoeden heb dat die persoon mij of gelijkgestemden wil aanvallen? Want daar gaat het in feite om, niet om wat jij als voorbeeld gaf.

Hangt van de situatie af en heeft verder weinig met deze thread te maken lijkt me. Maar daar was je zelf ook al uit zo te lezen.

Die malloten worden door niemand aangevallen, het is hooguit hun paranoia die er voor zorgt dat ze de islam zien als de vijand.

Als we dan toch hypothetisch bezig zijn, hoe denk je dat de rechter zal oordelen over mij als ik iemand in elkaar mep omdat ik heb het vermoeden heb dat die persoon mij of gelijkgestemden wil aanvallen? Want daar gaat het in feite om, niet om wat jij als voorbeeld gaf.

Heb jij dat wel gelezen? En waarom geef je geen antwoord, omdat het je niet goed uitkomt? Dat laatste in natuurlijk weer een rare stuiptrekking, kom op. Maar er heerst toch echt wel een anti-sfeer als ik dat allemaal is lees. Ook niks verassends opzich.

Omdat iemand een andere mening dan EricR heeft is het een 'malloot'. Overigens ben ik zelf wel voor homo-emancipatie geworden, ze vormen voor mij geen gevaar dus maakt het mij niet uit.

Een onjuiste gevolgtrekking aangezien uit het gebodene NIET blijkt dat pers. X (EricR) alle 'andere meningen' dan die hij zelf koestert in het vakje 'malloten' plaatst. En op basis van die drogredenering dendert je hele scala aan verdere drogredeneringen door. Je maakt er een kunst van.

Kerk organiseerd koran verbranding...

In nederland ook doen?

Moelijk....
Ja met de bijbel tegelijk verbranden, in het torentje ergens in Den Haag.
Dan tegelijk met dit besluit alle kerken en moskeën per direct sluiten om daarna verbouwd te worden tot sociale huurwoningen.
Hierna zal er 1 groot feest worden georganiseerd voor alle inwoners van nederland, iedereen schud elkaars hand, en leefde nog lang en gelukkig. Bevrijd van de eeuwigdurende strijd welk geloof de waarheid spreekt.

Laatst bewerkt:

Wist jij dat er in duitsland albanese kinderen over de snelweg lopen, en het legaal is deze met 200 km/h per uur omver te rijden?

Heb jij dat wel gelezen? En waarom geef je geen antwoord, omdat het je niet goed uitkomt? Dat laatste in natuurlijk weer een rare stuiptrekking, kom op. Maar er heerst toch echt wel een anti-sfeer als ik dat allemaal is lees. Ook niks verassends opzich.

Ik geef toch antwoord, het hangt af van de situatie. Alleen geef jij een verkeerde voorstelling van zaken, er wordt niemand aangevallen in het geval van die kerk in Gainesville.

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?

Maar als antwoord wil hebben op je vraag in specifieke gevallen. Als iemand mij aanvalt en die persoon komt over als iemand die ik wel aan kan zal ik niet nalaten om het licht uit de ogen te trappen. Mocht ik het onderspit bij voorbaat delven zal ik alles in het werk stellen om de politie er bij te betrekken. Verder totaal niet relevant zoals ik aangaf, die kerk in Gainesville wordt niet aangevallen maar heeft alleen het paranoide idee dat er een aanval plaatsvind op hun religie.

Eric krijgt een klap van Kees, moet Eric terug slaan? Wat zou je doen Eric?

In land A wordt een kerk in de fik gestoken door een bepaalde groep mensen aldaar wonend. Moet Land B, die toevallig wat van dat type kerk herbergt, nu als samenleving terugslaan?

Wat een belachelijke vergelijking ook weer van onze Hardcore "ik ga stoppen met het vwo want ik ben niet elite" NL

:roflol:

Waarschijnlijk zie ik gewoon het verband niet.

dan mogen ze de bijbel er ook wel bij gooien. stelletje klootzakken

Nee hij nodigt hem uit voor een praatje, vervolgens geeft hij hem drinken uit een ondergezeken glas.

Terug
Naar boven