Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat soort malloten runnen die kerk dus. Op 2 augustus is er een protestactie tegen een homo burgemeester in die plaats.
Omdat iemand een andere mening dan EricR heeft is het een 'malloot'. Overigens ben ik zelf wel voor homo-emancipatie geworden, ze vormen voor mij geen gevaar dus maakt het mij niet uit.
Een andere mening is prima, een abjecte mening is dat niet. Ook al ben ik verder wel voor de vrijheid van meningsuiting maar dan nog mag je dit soort meningen gestoord vinden. Dat is ook vrijheid van meningsuiting.
Die knuppels ageren tegen moslims terwijl ze zelf net zo goed haatdragend zijn t.o.v. groepen die anders zijn dan zij. Beetje hypocriet dus, maar ja dat is het kenmerk van de streng gelovige.
We zijn hier nog mild, er was zo'n kerk gebouwd in Turkije en die werd binnen een week na zijn voltooiing in de brand gezet door moslims. Daar zijn christelijke niet welkom en hier moslims blijkbaar wel. Dus 1 kerk die een beetje haat naar buiten brengt is nog relatief mild.
Ik wilde dat precieze bericht nazoeken op internet maar tevergeefs, het was een tijdje terug in een uitzending op nederland 1. Dit vond ik wel: http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/a...en_Algerije_steken_pinksterkerk_in_brand.html
[Link niet meer beschikbaar]
Als je wat meer zoekt zie je dat Christenen niet welkom zijn in moslimlanden, terwijl dat andersom wel het geval moet zijn. Ik ben niet gelovig en het maakt mij niks uit maar het is wel curieus. Dit zijn trouwens 2 artikels die niet zoveel zeggen zo los, als je googled zie je meer van dat soort berichten.
Maar haat mag dus omdat 'zij' het ook doen? Monsterargument.
EricR, gewoon een vraagje tussendoor eerlijk antwoord geven. Als iemand jou slaat hoe reageer jij dan? Sla je terug, bel je de politie, ren je weg?
Volgens mij vaar ik wel op een drogreden af maar dat maakt (nog) niet uit
Hangt van de situatie af en heeft verder weinig met deze thread te maken lijkt me. Maar daar was je zelf ook al uit zo te lezen.
Die malloten worden door niemand aangevallen, het is hooguit hun paranoia die er voor zorgt dat ze de islam zien als de vijand.
Als we dan toch hypothetisch bezig zijn, hoe denk je dat de rechter zal oordelen over mij als ik iemand in elkaar mep omdat ik heb het vermoeden heb dat die persoon mij of gelijkgestemden wil aanvallen? Want daar gaat het in feite om, niet om wat jij als voorbeeld gaf.
Omdat iemand een andere mening dan EricR heeft is het een 'malloot'. Overigens ben ik zelf wel voor homo-emancipatie geworden, ze vormen voor mij geen gevaar dus maakt het mij niet uit.
EricR, gewoon een vraagje tussendoor eerlijk antwoord geven. Als iemand jou slaat hoe reageer jij dan? Sla je terug, bel je de politie, ren je weg?
Ik dacht dat dit algemeen bekend was.Wist jij dat er in duitsland albanese kinderen over de snelweg lopen, en het legaal is deze met 200 km/h per uur omver te rijden?
Heb jij dat wel gelezen? En waarom geef je geen antwoord, omdat het je niet goed uitkomt? Dat laatste in natuurlijk weer een rare stuiptrekking, kom op. Maar er heerst toch echt wel een anti-sfeer als ik dat allemaal is lees. Ook niks verassends opzich.
In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?