MuscleMeat

Kerk organiseert koranverbranding

Peiling Peiling In Nederland ook doen?

• Ja!

Stemmen: 19 11,1%
  • Ja, vergeet de bijbel trouwens ook niet!

Stemmen: 61 35,7%
  • Nee, dit gaat mij te ver.

Stemmen: 29 17,0%
  • Nee!

Stemmen: 22 12,9%
  • Zou een mooi begin zijn.

Stemmen: 13 7,6%
  • Geloof dien je te respecteren.

Stemmen: 27 15,8%

• Totaal stemmers
    171
Het is een beetje een kinderachtige actie. Boeken verbranden, laatste keer dat ik dat deed zat ik in de 2de klas van de middelbare.
Ik dacht toch echt dat de Kerk voor verdraagzaamheid pleitte richting anders denkenden.
Maar goed, je hebt meerdere stromingen die zich wat agressiever gedragen tegen de rest.

Ach laat ze maar zolang ik er maar geen last van heb!!!

Ik dacht dat het Christendom ging over vergeven en en liefde en dergelijke, niet over wraak nemen en agressie uitlokken. Ze doen maar, straks steken de lokale moslims hun kerk in de brand (en terecht, dan staat op 1-1).

Ik dacht dat het Christendom ging over vergeven en en liefde en dergelijke, niet over wraak nemen en agressie uitlokken. Ze doen maar, straks steken de lokale moslims hun kerk in de brand (en terecht, dan staat op 1-1).

Als we met scores rekenen vraag ik me af wie voor staat, de kerk heeft namelijk ontiegelijk veel doden op zijn naam. Maar omdat dit eerder een christelijke dan een islamitische natie is ben ik eerder voor de christenen.

Een onjuiste gevolgtrekking aangezien uit het gebodene NIET blijkt dat pers. X (EricR) alle 'andere meningen' dan die hij zelf koestert in het vakje 'malloten' plaatst. En op basis van die drogredenering dendert je hele scala aan verdere drogredeneringen door. Je maakt er een kunst van.
semi-intellectueel builderB

Wist jij dat er in duitsland albanese kinderen over de snelweg lopen, en het legaal is deze met 200 km/h per uur omver te rijden?

:rolleyes:
Eric krijgt een klap van Kees, moet Eric terug slaan? Wat zou je doen Eric?

In land A wordt een kerk in de fik gestoken door een bepaalde groep mensen aldaar wonend. Moet Land B, die toevallig wat van dat type kerk herbergt, nu als samenleving terugslaan?

Wat een belachelijke vergelijking ook weer van onze Hardcore "ik ga stoppen met het vwo want ik ben niet elite" NL

:roflol:

Waarschijnlijk zie ik gewoon het verband niet.

Ik stond toch op ignore?

Ik geef toch antwoord, het hangt af van de situatie. Alleen geef jij een verkeerde voorstelling van zaken, er wordt niemand aangevallen in het geval van die kerk in Gainesville.

Maar als antwoord wil hebben op je vraag in specifieke gevallen. Als iemand mij aanvalt en die persoon komt over als iemand die ik wel aan kan zal ik niet nalaten om het licht uit de ogen te trappen. Mocht ik het onderspit bij voorbaat delven zal ik alles in het werk stellen om de politie er bij te betrekken. Verder totaal niet relevant zoals ik aangaf, die kerk in Gainesville wordt niet aangevallen maar heeft alleen het paranoide idee dat er een aanval plaatsvind op hun religie.

Ik weet genoeg EricR, jij zelf waarschijnlijk ook.

Dat is het hele probleem ook. Jij denkt genoeg te weten, terwijl uit alles blijkt dat je eigenlijk helemaal niet zoveel weet.

Dat is het hele probleem ook. Jij denkt genoeg te weten, terwijl uit alles blijkt dat je eigenlijk helemaal niet zoveel weet.

Ik ben slim genoeg om te weten dat ik niet slim genoeg ben. Dat is niet het probleem. Ieder geval niet het grootste. En als ik niet slim genoeg ben waarom kan jij mij niet overhalen dan of gewoon feiten als argumenten te gebruiken bij je argumentatie?

Dit soort shit interesseerd me nou echt geen moer.. Kunnen ze die kerk met die mensen erin ook niet gelijk verbranden?

Ach ja in sommige islamitische landen worden christenen zelf in de fik gestoken. Weer eens wat anders.

Echter, je moet je afvragen als christen of Jebus het hiermee eensch zou zijn. Waarschijnlijk niet.

Ach ja in sommige islamitische landen worden christenen zelf in de fik gestoken. Weer eens wat anders.

Echter, je moet je afvragen als christen of Jebus het hiermee eensch zou zijn. Waarschijnlijk niet.

Met de kruistochten in mijn achterhoofd zijn ze tot veel in staat

semi-intellectueel om bijzonder basale denkfouten te herkennen? Prachtige repliek ook helemaal indachtig je reactie van 17:40. Dat plaatst jou ongeveer op het niveau van een strandbal. Stuitert mooi, maar hoofdzakelijk lucht als inhoud. En heel makkelijk lek te prikken.

Laatst bewerkt:
alle pedofielen verbranden
begin daar maar mee

De Bijbel of de Koran, geen een van die moet je verbranden.

Inplaats daarvan kunnen ze wel al die leden van de kerk verbranden (priesters)
Wat daar is gebeurd met kleine kinderen die seksueelmisbruikt zijn, is schandalig.

De Bijbel of de Koran, geen een van die moet je verbranden.

Inplaats daarvan kunnen ze wel al die leden van de kerk verbranden (priesters)
Wat daar is gebeurd met kleine kinderen die seksueelmisbruikt zijn, is schandalig.

Overhaaste generalisatie Jackripper.

Terug
Naar boven