XXL Nutrition

Kerk organiseert koranverbranding

Peiling Peiling In Nederland ook doen?

• Ja!

Stemmen: 19 11,1%
  • Ja, vergeet de bijbel trouwens ook niet!

Stemmen: 61 35,7%
  • Nee, dit gaat mij te ver.

Stemmen: 29 17,0%
  • Nee!

Stemmen: 22 12,9%
  • Zou een mooi begin zijn.

Stemmen: 13 7,6%
  • Geloof dien je te respecteren.

Stemmen: 27 15,8%

• Totaal stemmers
    171
Het is natuurlijk wel een generalisatie als je roept dat iedere priester maar verbrand moet worden, omdat er een aantal zich vergrepen hebben aan kinderen. Maar dat lijk me niet wat jackripper bedoeld heeft.

Ga Angerfist luisteren skinhead :o

Rare woordkeuze. Angerfist is aangesloten bij hardcore united, ook wel een organisatie die strijd tegen racisme en fascisme. Dus dat zou raar zijn om als 'skinhead' die muziek te adoreren. Tevens ben je snel aangebrand want volgens mij stipte ik gewoon een drogreden aan, correct me if i'm wrong. Ook is skinhead een soort waar ik liever niet mee geassocieerd word.

ja, alle moslim's zijn terroristen en homo's zijn ziek ..... en christen zijn goed.. -> bijbel :roflol:

Tja.. als we allemaal uit hetzelfde sprookjesboek voorgelezen hadden gekregen vroeger was iedereen een stuk liever voor elkaar.

Zo maak je de moslims alleen maar bozer, en die zullen weer omstebeurt met een (niet vreedzaame)tegen actie begginnen

Ik ben van de consequente lijn, eerst alle religieuze geschriften verbranden, daarna alle administratie en papier geld van de banken. Coïtus, drugs en orgies als dagelijkse levensinvulling voor een progressief pad.

Als je anno 2010 tegenwoordig nog in 'een god' gelooft ben je wel heel erg naïef.

In het oude rome hadden ze wat het Christendom betreft ook een prima traditie, christenen ophangen en al brandend als straatverlichting laten dienen. Dient in ieder geval nog een praktisch doel!

oef, heftige comeback.

leuk moddergooien in dit topic. wie gaat er dadelijk als eerst zijn grote broer erbij halen?
Ik als marokaaan zijnde voel het aan als mijn plicht :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

In het oude rome hadden ze wat het Christendom betreft ook een prima traditie, christenen ophangen en al brandend als straatverlichting laten dienen. Dient in ieder geval nog een praktisch doel!
nah, te gevaarlijk met al die kinderen die zomers nog laat buiten spelen..

Net zo achterlijk als het verbranden van de bijbel, zucht...

Dont worry guys, ik ben er bij en zal het vuurtje doven met me urine.

Als je anno 2010 in dit deel van de wereld in een god geloofd. Als ik dat moet uitleggen ben jij ofwel naief, dom of praat je alleen na wat je ouders je geleerd hebben. Zal ik het allemaal uitleggen? Nee, teveel werk. Lees maar wat over biologie en geschiedenis dat is een goed begin.

Als je anno 2010 in dit deel van de wereld in een god geloofd. Als ik dat moet uitleggen ben jij ofwel naief, dom of praat je alleen na wat je ouders je geleerd hebben. Zal ik het allemaal uitleggen? Nee, teveel werk. Lees maar wat over biologie en geschiedenis dat is een goed begin.

Dan telt de wereld wel een hoop naïeve, domme en napratende mensen waaronder ik dus blijkbaar...:rolleyes:

Het is jammer dat iemand als Terry Jones met zo'n dwaze actie de kerk in een kwaad daglicht zet. Maar ik vind het zeer kort door de bocht om meteen alle Christenen over 1 kant te scheren.

Mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten en leren respecteren, je hoeft het niet overal mee eens te zijn. Ik heb daarom ook duidelijk nee gestemd.

Dan telt de wereld wel een hoop naïeve, domme en napratende mensen waaronder ik dus blijkbaar...:rolleyes:

Het is jammer dat iemand als Terry Jones met zo'n dwaze actie de kerk in een kwaad daglicht zet. Maar ik vind het zeer kort door de bocht om meteen alle Christenen over 1 kant te scheren.

Mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten en leren respecteren, je hoeft het niet overal mee eens te zijn. Ik heb daarom ook duidelijk nee gestemd.

Daar heb je helemaal gelijk in. Je kan wel zeggen je hoeft niet overal mee eens te zijn, maar jij doet net of er discussie over is of t ene waar is en t andere niet. Maar dat is dus niet zo: wat in de bijbel staat over 6000 jaar, adam eva hemel en hel dat is dus bullshit. Terry Jones of weetikveel heeft daar geen reet mee te maken. Religie is bullshit en de geschriften sprookjes. Als jij zegt dat dat niet zo is, dan ben je naief, dom of heb je een bord voor je kop.
Maar zolang jij het voor jezelf houdt, mag het.

naïef op een bepaald punt "moraalridder". Je begeeft je op het niveau bascross, waarbij je niemand serieus neemt die op een bepaalde, in jouw ogen vreemde, manier in het leven staat.

Terug
Naar boven