- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat plaatst jou ongeveer op het niveau van een strandbal. Stuitert mooi, maar hoofdzakelijk lucht als inhoud. En heel makkelijk lek te prikken.

Ik als marokaaan zijnde voel het aan als mijn plichtoef, heftige comeback.
leuk moddergooien in dit topic. wie gaat er dadelijk als eerst zijn grote broer erbij halen?

nah, te gevaarlijk met al die kinderen die zomers nog laat buiten spelen..In het oude rome hadden ze wat het Christendom betreft ook een prima traditie, christenen ophangen en al brandend als straatverlichting laten dienen. Dient in ieder geval nog een praktisch doel!
Als je anno 2010 tegenwoordig nog in 'een god' gelooft ben je wel heel erg naïef.
Als je anno 2010 in dit deel van de wereld in een god geloofd. Als ik dat moet uitleggen ben jij ofwel naief, dom of praat je alleen na wat je ouders je geleerd hebben. Zal ik het allemaal uitleggen? Nee, teveel werk. Lees maar wat over biologie en geschiedenis dat is een goed begin.

Dan telt de wereld wel een hoop naïeve, domme en napratende mensen waaronder ik dus blijkbaar...
Het is jammer dat iemand als Terry Jones met zo'n dwaze actie de kerk in een kwaad daglicht zet. Maar ik vind het zeer kort door de bocht om meteen alle Christenen over 1 kant te scheren.
Mensen moeten elkaar gewoon in hun waarde laten en leren respecteren, je hoeft het niet overal mee eens te zijn. Ik heb daarom ook duidelijk nee gestemd.
naïef op een bepaald punt "moraalridder". Je begeeft je op het niveau bascross, waarbij je niemand serieus neemt die op een bepaalde, in jouw ogen vreemde, manier in het leven staat.