- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is zo maar vaak als wij het over moslims en zo hebben dan ga jij er 9 van de 10 keer ertegenin dus dan ga ik denken dat jij voor moslims bent.
Hoe treurig kan je denken.Ik houd cultuur erbuiten (godsdienst =/cultuur). Ik heb het niet over overnemen, daar gaat het mij niet om. Mij gaat het puur om het storende aspect, waarbij we maar alles moeten slikken van gelovigen, zelfs al hebben we daar niets mee te maken. Ik hoef publiekelijk geen lawaai te horen van gelovigen, dat doen ze maar lekker in gesloten kring.De angst wordt vooral vormgegeven in het uitlichten van incidenten en dat voorstellen als de norm. Van mij hoeft dit gejengel ook niet maar ik zie het niet als een aanzet tot een overname van 'onze' cultuur. Welke cultuur is dat eigenlijk? Want ik ken wel wat exemplarische Wilders stemmers maar aan dat soort figuren zou ik 'mijn' cultuur toch ook niet willen toevertrouwen.
Een cultuur van teveel tolerantie is niet goed, maar een cultuur van haat leidt alleen maar tot verdergaande onverdraagzaamheid. Het sluiten van grenzen of deporteren van bevolkingsgroepen gaat in ieder geval niks opleveren. Of we moeten als Nederland er voor willen kiezen dat we de paria in de EU en de Westerse wereld worden.

Nederland is een multiculturele samenleving. Ik hoef niemand hier uit te leggen wat dit inhoudt.
Ik houd cultuur erbuiten (godsdienst =/cultuur). Ik heb het niet over overnemen, daar gaat het mij niet om. Mij gaat het puur om het storende aspect, waarbij we maar alles moeten slikken van gelovigen, zelfs al hebben we daar niets mee te maken. Ik hoef publiekelijk geen lawaai te horen van gelovigen, dat doen ze maar lekker in gesloten kring.
Overigens denk ik wel dat je van een bepaalde overname kan spreken, die van moslims over christenen. Waarbij de tweede groep steeds kleiner en minder extreem wordt (in Nederland en België toch) en de eerste net het omgekeerde. Ik kan trouwens wel begrijpen dat dit angst opwekt bij de oudere bevolking. De regering zou best eens duidelijke grenzen aanduiden: zoveel kerken en moskeeën per gemeente, geen lawaai buiten het gebouw, geen maatschappelijke/gerechtelijke regels opleggen vanuit het geloof, etc. Ik denk dat jij als atheïst het daar ook wel mee eens zal zijn.
Ach ja de geschiedenis leert dat de extremisten altijd de verliezers zijn.
, is het niet zo dat om een verliezer te zijn je in dit geval ook eerst een winnaar moest zijn? ja hoor natuurlijk, is het niet zo dat om een verliezer te zijn je in dit geval ook eerst een winnaar moest zijn?
en jij zou eens moeten leren om een rechtse gedachtegang niet meteen te koppelen aan extremisme of angst.
Rare manier van denken heb je. Losers will be losers, dat zullen nooit winnaars worden.alleen jammer dat ze over het algemeen hun verlies alleen erkennen na een geweldadige strijd.Ach ja de geschiedenis leert dat de extremisten altijd de verliezers zijn.