Fitness Seller

Kerkklok is verboden, moskee gelal ies okay

De kerkklok geeft ook de tijd aan, reden genoeg om die wel te laten luiden en het "kattengejank" niet.
Ook vind ik dat dit Nederland Nederland moet blijven, de kerkklok hoort gewoon in het beeld dat je erbij krijgt. Dat moslims lekker willen bidden is natuurlijk meer dan logies en de meesten doen dit ook in rust en stilte waar ik respect voor heb.

laten we het ff omdraiien. zet in een stad van marokko een kerk neer en laat die lekker luiden. dan wordt dat ding met de grond gelijk gemaakt.

dat is gewoon zo daar denkt die regering heel anders

Dus omdat er volgens jou kerken zullen worden afgebroken in Marokko geeft dat ons het recht om dat "moslim gelal" te verbieden? Gebruik je deze vreemde redenatie omdat je geen goede argumenten hebt?

Marokko is best modern hoor, maar dit gaat wel te ver. Dit gebral is echt helemaal niks. Ik kan me trouwens herinneren toen ik eens op het circuit van Zolder(Belgie) een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis daar in de buurt terecht kwam ik ook dat gebral hoorde. Ik vroeg me versuft af waar ik in godsnaam terecht was gekomen. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Waar gaat dat allemaal naartoe?:mad:

Echter vind ik wel dat je je bestrijding moet richten op de extremistische takken en niet een jacht maken op niet strafbare gewoontes van de Islam die hier een neerstrijking kennen.
Idd. Alles wat nu ook maar een beetje met de Islam te maken heeft, wordt keihard aangevallen alsof het een bedreiging is :roflol:

Kerkklok hoort bij de kerk, kerk hoort bij geloof.
Ik associer nederland deels zeker wel met geloof vandaar.

Kerkklok hoort bij de kerk, kerk hoort bij geloof.
Ik associer nederland deels zeker wel met geloof vandaar.

Met welk geloof is dat dan?
Er zijn een aantal nederlandse kolonies waar het geloof ook niet christelijk is (mocht je dat bedoelen met het geloof in nederland).
Bovendien heb ik ook niet zo 1,2,3 gelezen dat nederland een christelijk of katholiek land is.
Een beetje raar argument wat je hier gebruikt.

@ marky; je slaat de spijker op z'n zogeheten kop makker!

Terug
Naar boven