MuscleMeat

Kersenpit wants to be BIG

succes

snel met deadliften beginnen en dan zware compounds knallen.
en groeien zul je

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mate, minpunt is dat ik niet lid ben van een hardcore gym.
Het is echt een fitness school met halters tot 26kg en een smith machine

Heel erg veel succes!!! Ik zal je iig zeker volgen:D

Lichte gyno, ik leef met je mee.. ik heb het ook!
Succes, ik zal het topic volgen.

Succes Kersnepit!

Thanks all, heb idd een lichte gyno maar vind het niet echt storend.

Net terug van de gym
Squat: 60kg
Leg press: 120kg
Leg extension: 70kg
Merkte dat ik na me been training aardig door me kracht heen was, toen maar wat ab oefeningen gedaan en naar huis gegaan

En volhouden he knallepit!:p

Indie eerste foto zie ik mezelf zoals ik nu ong. ben.
Ik ben net begonnen en ook ecto
ga je volgen :)

nog updates qua workouts o.i.d.? :D

gebruik de agressie dat ik je date heb genomen en zet dit om in iets positiefs in de gym... ik deed dit allemaal om jou te motiverer om BIG te worden

Ik zou een andere sportschool zoeken...

nog updates qua workouts o.i.d.? :D
Nee nog niet, ik ga vanmiddag en anders vanavond weer borst en triceps, ik hoop met bankdrukken een PR te halen
gebruik de agressie dat ik je date heb genomen en zet dit om in iets positiefs in de gym... ik deed dit allemaal om jou te motiverer om BIG te worden
Het trainen is het probleem niet haha, meer de weinig opties die de sportschool mij bied. Jammer dat ik me hier niet eerder in verdiept had voordat ik een sportschool had gekozen.
Ik zou een andere sportschool zoeken...
Ga ik ook zeker doen maar wel zodra mijn contract voorbij is, een tweede abbonement kan ik nu niet betalen.

Goedzo! Klote contracten ook altijd;)

Nee nog niet, ik ga vanmiddag en anders vanavond weer borst en triceps, ik hoop met bankdrukken een PR te halen

Wedstrijdje wie het eerst op de 100kg Bench press zit? ;) (1hh)
Ik doe maar momenteel 27.5*2+20 = 75kg 5x.. na het e.e.a. aan terugval gehad te hebben ( staat in mn log ).

Goedzo! Klote contracten ook altijd;)
Yeah, vind het ook niet meer leuk om er te trainen omdat ik weet dat ik bij een betere gym er zoveel meer uit had kunnen halen.
Wedstrijdje wie het eerst op de 100kg Bench press zit? ;) (1hh)
Ik doe maar momenteel 27.5*2+20 = 75kg 5x.. na het e.e.a. aan terugval gehad te hebben ( staat in mn log ).
Dat neem ik aan:)
Denk niet dat ik het ga winnen maar wat competitie is altijd leuk!

Dat neem ik aan:)
Denk niet dat ik het ga winnen maar wat competitie is altijd leuk!

Houd ik je aan :D.. gewoon vreten als een beer.. of paard zelfs, die eten meer is 't niet?

En je doet split zo te zien dus je kan echt full out gaan, die laatste reps er echt uitpersen, je mindset hebben van 'dit kan ik makkelijk, lightweight buddy!'' en groeien zul je.

Ik heb momenteel nog semi-problemen met eten dus je zou best moeten kunnen winnen. ;)

Goede motivatie!

Houd ik je aan :D.. gewoon vreten als een beer.. of paard zelfs, die eten meer is 't niet?

En je doet split zo te zien dus je kan echt full out gaan, die laatste reps er echt uitpersen, je mindset hebben van 'dit kan ik makkelijk, lightweight buddy!'' en groeien zul je.

Ik heb momenteel nog semi-problemen met eten dus je zou best moeten kunnen winnen. ;)

Goede motivatie!
5x5 vind ik best zwaar deed voorheen 3x12 of 3x8
Mijn voeding is ook niet in orde, schema wat in me startpost staat ga ik pas na de zomer gebruiken ( zit dan ook bij een andere gym).
Maar probeer er natuurlijk wel op te letten.

Terug
Naar boven