Fitness Seller

Kersenpit wants to be BIG

5x5 vind ik best zwaar deed voorheen 3x12 of 3x8
Mijn voeding is ook niet in orde, schema wat in me startpost staat ga ik pas na de zomer gebruiken ( zit dan ook bij een andere gym).
Maar probeer er natuurlijk wel op te letten.

Je kan bankdrukken, lunges doen, optrekken, bent over rows kan ook als je kan bankdrukken. flyes moet ook kunnen zonder problemen.

deadlifts ook, tenzij je gym niet genoeg gewichten heeft.

Wat is er zo mis met je gym dan? Ik heb die post gemist denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan bankdrukken, lunges doen, optrekken, bent over rows kan ook als je kan bankdrukken. flyes moet ook kunnen zonder problemen.

deadlifts ook, tenzij je gym niet genoeg gewichten heeft.

Wat is er zo mis met je gym dan? Ik heb die post gemist denk ik.
Er is 1 smithmachine halters tot 26kg en voor de rest allemaal technogym apparaten.
Dus kan niet deadliften met squatten kan ik ook niet alles eruit halen omdat ik ze moet doen in de smith net als bankdrukken

Er is 1 smithmachine halters tot 26kg en voor de rest allemaal technogym apparaten.
Dus kan niet deadliften met squatten kan ik ook niet alles eruit halen omdat ik ze moet doen in de smith net als bankdrukken

Optrekken(chins), dips, smith bent over rows, smith squat(verder naar voren staan, zodat je je rug niet forceert), smith bankdrukken..
good mornings.

Maak er wat leuks van in de tussentijd.. je kan echt wel wat doen, ook al heb je weinig.

Optrekken(chins), dips, smith bent over rows, smith squat(verder naar voren staan, zodat je je rug niet forceert), smith bankdrukken..
good mornings.

Maak er wat leuks van in de tussentijd.. je kan echt wel wat doen, ook al heb je weinig.
Ik kan zeker wel trainen, maar helaas niet tot het maximale.
Deed het allemaal alleen bent over rows en good mornings nog niet

Lukt de voeding al een beetje? het vele eten etc.

Nee voeding is zelfs achteruit gegaan omdat moeders niet zoveel melk meer koopt???
Ik ga maandag op vakantie dus ga er na de vakantie gelijk wat aan doen

1 euro per 2 liter melk ongeveer bij de AH.
neem aan dat je zelf wel iets te besteden hebt

Je kan best wel groter worden met apparaten voor nu hoor. Dus ik zou gewoon even hard knallen en heel die stack proberen te duwen of te trekken:D

1 euro per 2 liter melk ongeveer bij de AH.
neem aan dat je zelf wel iets te besteden hebt
Nee, en ja dat is sneu
Je kan best wel groter worden met apparaten voor nu hoor. Dus ik zou gewoon even hard knallen en heel die stack proberen te duwen of te trekken:D
Ja ga ik zeker aan werken, ga morgen nog ff en dan een weekje vakantie.
Veel zuipen etc. maar erna ga ik zeker knallen;)

Succes met je log!

Dumbbells met meer dan 26kg heb je toch nog niet nodig. Alleen met Dumbbell shrugs eventueel...

Verder kan je de barbell van de bench press gebruiken voor oefeningen als BOR en Deadlift. Het is allemaal een beetje behelpen, ik heb precies hetzelfde probleem als jou..

Klote contracten:(

Succes iig!:D

Succes met je log!

Dumbbells met meer dan 26kg heb je toch nog niet nodig. Alleen met Dumbbell shrugs eventueel...

Verder kan je de barbell van de bench press gebruiken voor oefeningen als BOR en Deadlift. Het is allemaal een beetje behelpen, ik heb precies hetzelfde probleem als jou..

Klote contracten:(

Succes iig!:D
Ik bp in de smith omdat er geen losse barbell is

Nee, en ja dat is sneu

Ja ga ik zeker aan werken, ga morgen nog ff en dan een weekje vakantie.
Veel zuipen etc. maar erna ga ik zeker knallen;)

Dan zou ik morgen zowel 's morgens als 's avonds gaan en ****ing hoge intensiteit EN volume hanteren zodat je volledig wasted bent. Kan je lekker herstellen tijdens je vakantie. ;)

We willen updates!

Nog een maand en dan loopt me contract af bij me huidige gym (bejaarden sportschool).
En dan ga ik naar een gym waar ik wel kan bankdrukken (zonder smith) , SQ en DL.
Me voeding is al wel wat verbeterd maar nog niet perfect, ben maar 1kg aangekomen maar wel een stuk droger.
hoe staat het er met jou voor?

@spoiler: Ik heb zojuist een post in mijn log gezet.

Het komt wel goed. Zorg dat je alles voorbereid hebt om er meteen in te kunnen vliegen dan!:cool:

mm.. succes met loggen wou ik zeggen, maar valt vies tegen hier :D
jammer kersje, had meer verwacht van jou.

Zelfs in een bejaarden sportschool kan je een goede basis zetten als je flink bulkt!
Dus dat excuus is ook weer de deur uit.

Zelfs zonder SQ/DL/BP kan je echt wel aankomen :O

Terug
Naar boven