MuscleMeat

Kersenpit wants to be BIG

• Topic Starter Topic Starter
K*tsmoezen brah.
Gewoon met je dikke faggotreet aan die ijzers en heel rap.:mad:

En ja, I´m mad.
Smiley26-1.gif

Ik ga vanavond vragen wanneer me contract af loopt en dan zeg ik dat ik er wegh ga :mad:
Zumba lerares zal me wel gaan missen
[afbeelding niet meer beschikbaar]

knallen kersje:D!

Had ik nou ergens gelezen dat jij ook naar Golds nieuwegein komt brah?

Yo kers, wat prop je naar binnen op een dag?

Ja ik twijfel nog ik moet vannuit Zeist erheen, dus dat is ong 20-30min rijden. Ik ga dan door boerenweggetjes en denk niet dat daar gestrooid word met de koud.
Dus grote twijfels om naar golds nieuwegein te gaan of naar broertjes:(
Heb me contract beëindigd.
Alleen nu goed na denken over welke gym ik nou moet kiezen.
Wat heb je zelf over golds te zeggen?
gr

Er is ook een perfecte bus lijn tussen Zeist en Nieuwegein he..

Golds is iig een fijne gym. Dumbbells gaan tot 46kg. T/m 26kg in stappen van 2, daarboven in stappen van 4. Één smith, 1 powerrack. 2 flat bench, 1 incline, 1 decline. Een rack waar je seated mp kan doen. Meeste kan je wel zien in die digitale tour.

Overdag is het heerlijk rustig. Vanaf half 7 tot half 9 is het erg vol.

Redelijk wat beachboys, dus het powerrack is doorgaans veel vrij. Meerdere juicers, maar wel relaxe boys als jij ook serieus traint. Aantal wedstrijdatleten ook. Mensen laten je met rust en zijn doorgaans nooit te beroerd om een apparaat/gewicht/bankje te delen.
Hoofd van de trainers daar is Glenn Gravenbeek (De vierde in dit topic, kon even geen foto vinden). Hij is nooit te beroerd om advies te geven of te spotten.

Je hebt er iig alle mogelijkheid om lekker te variëren wat betreft oefeningen, je kan komen en gaan wanneer je wilt en je betaald er relatief weinig voor.

Yo kers, wat prop je naar binnen op een dag?
Ik zal zometeen me schema posten.
Er is ook een perfecte bus lijn tussen Zeist en Nieuwegein he..

Golds is iig een fijne gym. Dumbbells gaan tot 46kg. T/m 26kg in stappen van 2, daarboven in stappen van 4. Één smith, 1 powerrack. 2 flat bench, 1 incline, 1 decline. Een rack waar je seated mp kan doen. Meeste kan je wel zien in die digitale tour.

Overdag is het heerlijk rustig. Vanaf half 7 tot half 9 is het erg vol.

Redelijk wat beachboys, dus het powerrack is doorgaans veel vrij. Meerdere juicers, maar wel relaxe boys als jij ook serieus traint. Aantal wedstrijdatleten ook. Mensen laten je met rust en zijn doorgaans nooit te beroerd om een apparaat/gewicht/bankje te delen.
Hoofd van de trainers daar is Glenn Gravenbeek (De vierde in dit topic, kon even geen foto vinden). Hij is nooit te beroerd om advies te geven of te spotten.

Je hebt er iig alle mogelijkheid om lekker te variëren wat betreft oefeningen, je kan komen en gaan wanneer je wilt en je betaald er relatief weinig voor.
Volgens de routeplanner zit ik dan ruim 45min in de bus.
Het klinkt wel heel goed als het in de buurt was het ik het ook zeker gedaan! Maar om nou elke keer 1,5 uur in de bus zitten kijk ik wel tegenop

08:00
Brinta 50g
Melk half volle 0,5l
Weight gainer 15g
ananas uit blik (nat) 25g

11:00
Zilvervlies rijst 75g
kipfilet(beleg) 100g
gekookte ei 1stuk
melk halv volle 0,25l

13:00
Kipfilet 250g
melk halv volle 0,25l
komkommer 40g

16:00
Zilvervlies rijst 75g
gekookte ei 1stuk
chocolademelk 0,25l
18:00
Melk half volle 0,25ml
Zilvervliesrijst 50g
Appelmoes 25g
20:00
Pinda’s ongezouten 25g
Magere kwark 250g
Water 0,5l
22:00
Pinda’s ongezouten 25g
Magere kwark 250g
Totaal: 3336 KCAL 233 EW (28%) 401 KH (49%) 83 V (23%)

Is dat 3300kcal, zeker weten?! :O

Zo goed als

k*t voedingsschemalijkt wel een cutschema...meer carbs veel meer carbs zeker 3 standaart maaltijden die +75gr.carbs en +40gr.protein bevatten.
dat ontbijt maak daar maar 100gr brinta van.
kwark kan makkelijk 400 of 500gr voordat je gaat slapen.
veel succ6 ermee

Ben bang als ik boven de 3300 ga zitten zo vet als een varken word

Ben bang als ik boven de 3300 ga zitten zo vet als een varken word
blijven eten je metabolisme komt in versnelling...
goed hard trainen, goed in volume trainen, regelmatig 20minuutjes cardio genoeg tips om vet stijging tegen te houden.
derbij zo snel word je niet vet hoor als je clean eet en bovenstaande tips toepast je kan makelijk naar 4000cal...

Denk ook wel dat je wat meer mag eten.

k*t voedingsschemalijkt wel een cutschema...meer carbs veel meer carbs zeker 3 standaart maaltijden die +75gr.carbs en +40gr.protein bevatten.
dat ontbijt maak daar maar 100gr brinta van.
kwark kan makkelijk 400 of 500gr voordat je gaat slapen.veel succ6 ermee

Zoveel kwark is niet nodig vind ik.

Ik vind het schema er wel netjes uit zien op wat groenten (broccoli!) na.
Maaltijd om 16 en 18u bevat wel niet zo'n goeie eiwitbronnen tbh.

Laatst bewerkt:
Ow dat zie ik nu pas die van 18u klopt niet want dan is het meestal eten wat de pot schaft dus dat varieert nogal.

500Gr kwark is normaal hoor.

Terug
Naar boven