- Waardering
- 12.551
n gym is gewoon zwaar bagger.
Wil zsm naar die andere
K*tsmoezen brah.
Gewoon met je dikke faggotreet aan die ijzers en heel rap.

En ja, I´m mad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n gym is gewoon zwaar bagger.
Wil zsm naar die andere

K*tsmoezen brah.
Gewoon met je dikke faggotreet aan die ijzers en heel rap.
En ja, I´m mad.

http://i717.photobucket.com/albums/ww173/prestonjjrtr/Smileys/Smiley26-1.gif
Ik ga vanavond vragen wanneer me contract af loopt en dan zeg ik dat ik er wegh ga
Zumba lerares zal me wel gaan missen
http://i89.photobucket.com/albums/k220/Christy_06_01/rt2a8p.gif
Ja ik twijfel nog ik moet vannuit Zeist erheen, dus dat is ong 20-30min rijden. Ik ga dan door boerenweggetjes en denk niet dat daar gestrooid word met de koud.
Dus grote twijfels om naar golds nieuwegein te gaan of naar broertjes
Heb me contract beëindigd.
Alleen nu goed na denken over welke gym ik nou moet kiezen.
Wat heb je zelf over golds te zeggen?
gr
Ik zal zometeen me schema posten.
Volgens de routeplanner zit ik dan ruim 45min in de bus.Er is ook een perfecte bus lijn tussen Zeist en Nieuwegein he..
Golds is iig een fijne gym. Dumbbells gaan tot 46kg. T/m 26kg in stappen van 2, daarboven in stappen van 4. Één smith, 1 powerrack. 2 flat bench, 1 incline, 1 decline. Een rack waar je seated mp kan doen. Meeste kan je wel zien in die digitale tour.
Overdag is het heerlijk rustig. Vanaf half 7 tot half 9 is het erg vol.
Redelijk wat beachboys, dus het powerrack is doorgaans veel vrij. Meerdere juicers, maar wel relaxe boys als jij ook serieus traint. Aantal wedstrijdatleten ook. Mensen laten je met rust en zijn doorgaans nooit te beroerd om een apparaat/gewicht/bankje te delen.
Hoofd van de trainers daar is Glenn Gravenbeek (De vierde in dit topic, kon even geen foto vinden). Hij is nooit te beroerd om advies te geven of te spotten.
Je hebt er iig alle mogelijkheid om lekker te variëren wat betreft oefeningen, je kan komen en gaan wanneer je wilt en je betaald er relatief weinig voor.
blijven eten je metabolisme komt in versnelling...Ben bang als ik boven de 3300 ga zitten zo vet als een varken word
k*t voedingsschemalijkt wel een cutschema...meer carbs veel meer carbs zeker 3 standaart maaltijden die +75gr.carbs en +40gr.protein bevatten.
dat ontbijt maak daar maar 100gr brinta van.
kwark kan makkelijk 400 of 500gr voordat je gaat slapen.veel succ6 ermee