Fitness Seller

Kerstpakket

KIKO

Ripped Bodybuilder
Waardering
375
Krijg je ook een kerstpakket? Wat zat erin? Eet je de slechte dingen ook op of gooi je weg?:rolleyes:

HO HO HO Merry Christmas

Hahah je wil gewoon zondigen en vraagt hier indirect goedkeuring. Ik heb 2 cadeaus gekregen, maar geen kerstpakket.

nog niks gekregen van mn baas. ik moet nog 3 dagen tot kerst. We wachten af

Chocomel, spaghetti, wat koekjes en ander drinken van het uitzendbureau, krijg nog wat van het bedrijf waar ik voor "werk".

bestron tosti-ijzer..verder beetje troep dat niemand ooit eet

maarja gaat om het idee he. heb iets gehad met kerst dus er is nog steeds geld

kerstpakket :roflol:

100€ aan shopping center bonnen en een dikke 13e maand

Stomme tintelingen, kun je een kado kiezen op de site. Is op zich heel leuk voor een keer, maar we krijgen het nou al tig jaar achter elkaar op het werk, dus de leuke dingen heb je dan al.

Zaten een hoop lekkere dingen in en die ga ik allemaal opeten :) De drank hoef ik niet dus dat geef ik altijd weer weg.

Heb chips snickers mars chocoladereep en een paar kaarsen en wijn gekregen.
Alles weg gegeven behalve de snickers en de mars. Ik zit in de bulk dus in het weekend eet ik dat wel op :D

niks.

tot nu toe 10 bier van mn baas gehad :o

-13e maand
-200euro cash
-100euro irischeque
-100euro dinercheque
-150euro centerparcs bon
-t*ring veel vreten/ drank

vrijdag nog een loting met alles wat we van de relaties binnen gekregen hebben. Meestal 5 rondes......dus 5 flesjes wijn (ik ga vaak voor de rose)

ik gok dat ik 2% in bf omhoog ga als ik alles op heb :D

Koos werkloos, u mad?

Kerstpakket van appie (vakkenvuller), paar lekkere dingetjes, kookboekie en lipgloss, nagellak en handspiegeltje (no homo)

Een plastic Aldi tas.

Ik kreeg een mega rollade (varkens vlees). Die eet ik absoluut niet op, varken is echt smerig.
Een fles wijn erotico, hoef ik ook niet.
Een kerststol, wel opgegeten als ontbijt :D spijs is echt lekker..

• Topic Starter Topic Starter
-13e maand
-200euro cash
-100euro irischeque
-100euro dinercheque
-150euro centerparcs bon
-t*ring veel vreten/ drank

vrijdag nog een loting met alles wat we van de relaties binnen gekregen hebben. Meestal 5 rondes......dus 5 flesjes wijn (ik ga vaak voor de rose)

ik gok dat ik 2% in bf omhoog ga als ik alles op heb :D

Lekker hoor:)

Terug
Naar boven