AndroidHealthClinic

Kerstpakket

Heb een printer gekregen van canon 100 euro en LG surround system ook 100 euro zit bijde nog in de doos.

Ahja ook nieuwe gsm gekregen van samsung klote ding heb altijd nokia gehad snap er dus geen zak van, en 250 euro van men moeke, ben ik nu gelukkig? nee.

Denk dat ik het ander de boom laat liggen tot volgend jaar of ergens en plekje zoek in de berging om bij de rest zetten.

Of misschien men gas laten open staan en dan met het lichtje van de ijstkas men apartementje laten ontploffen, zoals in de film Fight Club.

Had liever een pakketje anabolen gekregen een potje of 10 en 5ml spuitjes :(

had jij geen ban?

neej weggepest en durfde me niet meer aanmelden, zij tegen mezelf bro you better lay low, en dan waait die shit wel over, sommige woorden op internet hadden me echt diep geraakt bro ook al ken ik die mensen niet toch deed het me pijn :( niet haten aub

neej weggepest en durfde me niet meer aanmelden, zij tegen mezelf bro you better lay low, en dan waait die shit wel over, sommige woorden op internet hadden me echt diep geraakt bro ook al ken ik die mensen niet toch deed het me pijn :( niet haten aub

uhuh.

pics van je zusje?

bierpakket :D

Wij hebben een horloge gerekegen met de bedrijfsnaam in het groot er op.

yay...

heb een waardebon voor de standaard boekenwinkel gekregen.:D weet alleen nog niet welk boek..

Een bon om wat uit te kiezen.. heb maar voor 14 gratis panorama's gekozen..

Terug
Naar boven