XXL Nutrition

Kerstpakket

zijn gewoon teveel dingen fout gegaan vandaar , o.a calculatie en oplevering en dan loopt het snel op .

juist , maar ook voor de zzper en beuner is de inflatie op materialen merkbaar
Jawel maar jij hebt ook nog mensen in loondienst. Of heb je ze uit de sociale werkplaats? :trollface:

ondanks dat ik het jaar in de rode cijfers afsluit krijgen de boys een envelop met wat grote coupures , kerst pakketten zijn verschrikkelijk achterhaald in deze tijden van graaiflatie
Jij was dat toch ook die lunch voor ze verzorgd en staat mij vaag bij dat er in de lockdown iets was? Siert je dat je zo met ze meedenkt!

Een kerst pakket met een noten mix, kwart kilo extra belegen kaas.(vreet gewoon oude kaas of jonge kaas allles er tussen in kut).
Chocolade letter en een cadeua kaart voor marcandi(een soort winkel met belasting vrije ding. Van xxl PWO to nothface jassen. En Laterr nog een 50 euro waardebon bij tintelingen.

Als bonus dit jaar 1x bruto maandsalaris (niet dat dat hoog ligt, maar is toch erg leuk). Kerstpakket komt nog, is vaak zo'n klassiek vreetpakket.

Als bonus dit jaar 1x bruto maandsalaris (niet dat dat hoog ligt, maar is toch erg leuk). Kerstpakket komt nog, is vaak zo'n klassiek vreetpakket.
Ik weet niet wat het is maar zo'n 'klassiek vreetpakket' vind ik eigenlijk wel het leukst...
Misschien nostalgie van huis uit... als mijn vader dan met zo'n pakket kreeg pakten we hem met zijn allen uit bij de kerstboom en keken wat we allemaal meteen konden opeten 🤣
Nou hou ik ook wel heel erg van dat 'unboxing gedoe' dus misschien zegt het meer over mij...

@Buttie88
20241216_200153.jpg

Ik weet niet wat het is maar zo'n 'klassiek vreetpakket' vind ik eigenlijk wel het leukst...
Misschien nostalgie van huis uit... als mijn vader dan met zo'n pakket kreeg pakten we hem met zijn allen uit bij de kerstboom en keken wat we allemaal meteen konden opeten 🤣
Nou hou ik ook wel heel erg van dat 'unboxing gedoe' dus misschien zegt het meer over mij...

@Buttie88
20241216_200153.jpg
Heeft inderdaad altijd wel wat. Al moet ik zeggen dat die pakketten tegenwoordig vaak ook wat 'verantwoorder' worden, en daarmee een tikkeltje saaier. Verantwoorde boodschappen doe ik zelf de rest van het jaar wel ;)

Edit: Heb trouwens net ook nog een Kerstpakket van een klant gekregen, dus nog naast die van m'n werkgever :)
20241218_101744.jpg

Jij was dat toch ook die lunch voor ze verzorgd en staat mij vaag bij dat er in de lockdown iets was? Siert je dat je zo met ze meedenkt!
de montage jongens krijgen een koelbox mee elke dag en de werkplaats jongens eten tussen de middag met mij mee . Op vrijdag gaat regelmatig de bbq aan en een biertje na werk tijd is een traditie geworden . ik moet toch al boodschappen voor klein leger doen dan is dat een kleine moeite

Heeft inderdaad altijd wel wat. Al moet ik zeggen dat die pakketten tegenwoordig vaak ook wat 'verantwoorder' worden, en daarmee een tikkeltje saaier. Verantwoorde boodschappen doe ik zelf de rest van het jaar wel ;)

Edit: Heb trouwens net ook nog een Kerstpakket van een klant gekregen, dus nog naast die van m'n werkgever :)
20241218_101744.jpg

Ziet er karig uit of heb je de helft al opgegeten :p

de montage jongens krijgen een koelbox mee elke dag en de werkplaats jongens eten tussen de middag met mij mee . Op vrijdag gaat regelmatig de bbq aan en een biertje na werk tijd is een traditie geworden . ik moet toch al boodschappen voor klein leger doen dan is dat een kleine moeite
Gezellig maar mijn uitnodiging heb ik gemist denk ik. #beunhaas commite

doos met het standaard spul erin: toastjes, nootjes, toffees, bier, frisdrank, chips, en nog meer van dat soort spul

Tegoedbonnetje van cadeau4jou.nl

Dat wordt weer troep uitzoeken 🤣

Terug
Naar boven