MuscleMeat

Kerstpakket

In afwachting op... Vrijdag kerstborrel dus we zullen zien..

Werk er al een half jaar niet meer en ze kwamen hem aan de deur brengen. :D

En uiteraard eet ik alles op, wat ik niet lust geef ik wel weg.

en de mogelijkheid om al je deadlines te missen als je de trein naar school neemt.

en als je die mist en je keert terug naar huis mag je de hele dag naar dat klote glazen huis kijken met music for live want vrt staakt ook.

wat is een kerstpakket?

een bestuurbare helicopter awww yeahhhh

2ahv49g.jpg

Kerstpakketje.

Ik mocht een kado uitzoeken, was allemaal rommel ( no disrespect maar echt onzin zoals een borsthaartrimmer enz ) dus heb een badjas voor me ma gekozen met een klein rituals pakketje... ik ben zooo goed :P

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 13:23 ----------

hahaha daar heb ik er ook nog een paar van liggen :) M of SNOS? jij ook sowieso een witte kerst dus :)

• Topic Starter Topic Starter
haha nice marcel:D

:roflol::roflol::roflol::roflol: Serieus marcel had dat niet van je verwacht.

Ff voor de goede orde boys, plaatje is van google maar ik heb al wel ingekocht voor de kerst en oud en nieuw.:D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 15:43 ----------

Lol.

snowsealtjes...

als je die zo los in je broek steekt en je zweet te hard, zit je sos IN dat papier geweekt.

Echt een bummer als je er zo 3 hebt zitten.

Wat hebben we geleerd vandaag? Doe dat over in een plastic zakje.
Heb je die met die grijzer of witte binnenkant? kheb ze echt in alle soorten en maten gevouwen :roflol: beste pakkies blijven de Pony Paks of de Space Paks :cool:

Heb een printer gekregen van canon 100 euro en LG surround system ook 100 euro zit bijde nog in de doos.

Ahja ook nieuwe gsm gekregen van samsung klote ding heb altijd nokia gehad snap er dus geen zak van, en 250 euro van men moeke, ben ik nu gelukkig? nee.

Denk dat ik het ander de boom laat liggen tot volgend jaar of ergens en plekje zoek in de berging om bij de rest zetten.

Of misschien men gas laten open staan en dan met het lichtje van de ijstkas men apartementje laten ontploffen, zoals in de film Fight Club.

Had liever een pakketje anabolen gekregen een potje of 10 en 5ml spuitjes :(

Terug
Naar boven