Fitness Seller

keto:abnormale drang naar suiker

ketoschema

Novice
Waardering
0
ben momenteel 4 dagen bezig met keto.

sinds eergister zit ik met een abnormale drang naar suiker. echt niet normaal. dit lijkt me vrij logisch natuurlijk, maar zijn er oplossingen voor? dit is echt niet te doen:D

Kaneel onder je shake doet wonderen en suplementen met chroom nemen de drang naar suiker ook af maar voor de rest moet je gewoon karakter hebben! Sterkte!

Suikervrije zoetmiddelen of light frisdrank misschien?

dat had ik met carbs, en faalde weeral...sterkte

Btw suikervrije kauwgom niet vergeten.
Hoe dan ook niet toegeven aan je drang naar suikers... Als je het 2 weken volhoudt zonder suikers/carbs zal je merken dat je zin naar carbs sterk afneemt.

hoe ervaar je een drang naar suiker? krijg je dan een psychose waarbij de suikerklontjes je naam roepen of iets dergelijks?

Het heeft te maken met je insuline/suikerspiegel.
Chroom kan hiertegen helpen.
Probeer ook eens suikervrije redbull/cola.

Kaneel vermijden want dit verhoogd je insuline gevoeligheid.
Whey heeft ook een effect op je suikerspiegel dus ook zoveel mogelijk vermijden.

Nog 1 a 2 dagen en je bent van die cravings af, gewoon op je tanden bijten ik heb hier ook zeer veel last van. Maar eens je een carb-up mag doen zal het zo heerlijk zijn.

En gewoon op onderhoud of meer eten de eerste periode helpt ook, zeker met dit warme weer, wanneer je al sneller vol zit.

Je moet er aan wennen, na het wennen komt cutten of bulken.

Iig is het snel weg en kan het misschien na je eerste refeed weer eventjes 1 of 2 dagen terug komen, maar that's it.

EDIT: probeer dan ook je eerste refeed niet te gek te maken he ;)

De 1e paar dagen had ik hier ook last van, bij mij was het een kwestie van volhouden.
Na een tijdje at ik zelfs met tegenzin, succes!

Terug
Naar boven