AndroidHealthClinic

Keuze: alleen UB of alleen LB?

Peiling Peiling Wat ga je trainen

• Ik train liever 1 jaar alleen UPPER BODY

Stemmen: 107 70,9%
  • Ik train liever 1 jaar alleen LOWER BODY

Stemmen: 44 29,1%

• Totaal stemmers
    151
Ja, maar ik had het over bodybuilders, die op een podium willen staan.
Gast dit is puur een hypothetisch voorstel. Geen enkel persoon met enig gezond verstand gaat met een ongetraind bovenlichaam op t podium staan.... En met ongetrainde benen ook niet, maar die wint het wel van ander.

Gast dit is puur een hypothetisch voorstel. Geen enkel persoon met enig gezond verstand gaat met een ongetraind bovenlichaam op t podium staan....
Oh, dat wist ik niet :rolleyes:

En met ongetrainde benen ook niet, maar die wint het wel van ander.
Het gaat niet enkel om benen, het gaat om deadlift en squat. Wie er zou winnen is niet van belang. Als je een jaar maar één van de twee kan kiezen, dan gaat LB je meer massa opleveren, en is dus de slimste keuze.

Ik begin deze hypothetische discussie een beetje beu te worden.
Het blijft zo dat de serieuze atleet op LB stemt en vice versa. Wel spijtig dat het geen publieke poll is.

Oh, dat wist ik niet :rolleyes:

Het gaat niet enkel om benen, het gaat om deadlift en squat. Wie er zou winnen is niet van belang. Als je een jaar maar één van de twee kan kiezen, dan gaat LB je meer massa opleveren, en is dus de slimste keuze.

Ik begin deze hypothetische discussie een beetje beu te worden.
Het blijft zo dat de serieuze atleet op LB stemt en vice versa. Wel spijtig dat het geen publieke poll is.

:roflol: jezus man

Misschien is dit een betere vergelijking :

TOM PLATZ of KEVIN LEVRONE?

Bij Platz was zijn bovenlichaam ook altijd minder in proportie.
Bij Levrone was er ook een periode dat zijn benen minder waren (geen squats en deadlifts door rugblessure)

Nu zullen er natuurlijk zijn die argumenteren dat er wel 10 tot 15 jaar verschil zat in de wedstrijdperioden.:D

Terug
Naar boven