MuscleMeat

Keuze: alleen UB of alleen LB?

Peiling Peiling Wat ga je trainen

• Ik train liever 1 jaar alleen UPPER BODY

Stemmen: 107 70,9%
  • Ik train liever 1 jaar alleen LOWER BODY

Stemmen: 44 29,1%

• Totaal stemmers
    151
Beetje rare conclusie. :rolleyes: Alsof alle beginners voor massa gaan, en alle (meer) gevorderden voor kracht.

Als ik naar de reacties in het topic kijk, trek ik eerder de conclusie dat de BB'ers voor UB kiezen en de 'PL'ers/SM/gewichtheffers' voor LB. En dat heeft mijns inziens niet zoveel te maken met de mate van 'gevorderdheid'.

klopt ja. en ik snap het enigszins ook wel, benen trainen qua bb sT is ook niet alles. LB op kracht trainen is natuurlijk veel bruter dan UB dus logisch dat de pure krachtsporters voor LB kiezen.

Nogal wiedes inderdaad dat degene die voor de looks gaan voor UB kiezen en degene die voor kracht gaan voor LB

only on DBB... being straight is gay
Het is waar, homo's zijn de laatste echte mannen, samen met bouwvakkers.
Wij hetero's, wij zijn de pussies. Een hele dag zitten luisteren naar het gezeik van één of ander wijf in de hoop dat, als we het goed doen, en we geluk hebben, we misschien daarmee in bed belanden. Maar dat is nog niet zeker!
Wat een losers zijn we toch.

Springen, iets van de grond optillen, vechten.

Edit: Ik zie dit puur praktisch hoor, kan me voorstellen als bodybuilder dat je een bepaald uiterlijk nastreeft (smaken verschillen). Maar als je puur naar menselijke bewegingspatronen kijkt kun je niet anders concluderen dat LB de voorkeur geniet.

Hahaha hou toch op man, laat je nakijken :roflol:

ub zeker :D

Powerlifters kunnen dat probleem niet hebben, want als de broek bij het middel strak zit hebben ze bij de benen gemiddeld zo'n 10cm over.

Hehe, wat is dat voor een belachelijk statement. Er zitten in het PL-hok genoeg mensen die een brute fysiek hebben, met een laag BF. En dat ook zonder AAS hebben gehaald. ;)
Kijk maar eens naar Vladi z'n recentste foto's. Dat is wat anders de gemiddelde ecto uit het BB-hok. ;)

• Like
Waarderingen: Tito
Het is waar, homo's zijn de laatste echte mannen, samen met bouwvakkers.
Wij hetero's, wij zijn de pussies. Een hele dag zitten luisteren naar het gezeik van één of ander wijf in de hoop dat, als we het goed doen, en we geluk hebben, we misschien daarmee in bed belanden. Maar dat is nog niet zeker!Wat een losers zijn we toch.

Nog nooit een vrouw versierd zeker? :)

Dat vind ik dus wel.

Meeste bodybuilders trainen 4x per week hun bovenlichaam en maar 1x per week benen.
Het ging om de keuze alleen ub of alleen lb, dat is iets heel anders.
Squatten en deadliften spreken veel meer spiermassa aan dan enkel ub, dus als je (ook als bodybuilding) gedwongen wordt te kiezen, heeft lb duidelijk een voorkeur.

Het ging om de keuze alleen ub of alleen lb, dat is iets heel anders.
Squatten en deadliften spreken veel meer spiermassa aan dan enkel ub, dus als je (ook als bodybuilding) gedwongen wordt te kiezen, heeft lb duidelijk een voorkeur.
Ik vind een gespierd bovenlijf mooier dan gespierde benen, heeft niks met hoeveelheid spier te maken.

Hehe, wat is dat voor een belachelijk statement. Er zitten in het PL-hok genoeg mensen die een brute fysiek hebben, met een laag BF. En dat ook zonder AAS hebben gehaald. ;)
Kijk maar eens naar Vladi z'n recentste foto's. Dat is wat anders de gemiddelde ecto uit het BB-hok. ;)

haha, qft!

Terug
Naar boven