AndroidHealthClinic

keuze laptop of scherm

gorgasm

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
mn scherm is aan zn laatste dagen toe, af en toe slaat t over naar felpaars, not nice om in te kijken.

Nu twijfel ik of een nieuw scherm(breedbeeld) of een laptop.

ik wil voornamelijk muziek opnemen, wat muziek draaien, internetten,...

Een goedkope monitor via marktplaats zodat jij je huidige pc nog kunt gebruiken, en dan gewoon een laptop erbij om relaxt overal in en buiten huis te kunnen internetten, etc.

:-)

samsung 205BW of de nieuwe versie samsung 206BW

ownage schermen, samsung rullez

Als je een pc scherm koopt ALTIJD samsung!!

El smurfo heeft mij ook Samsung schermen geadviseerd ... zijn mooie schermpjes.. Persoonlijk vind ik eigenlijk wel dat een breedbeeld TFT alleen zin heeft als je heel veel film kijkt ... Voor gewoon internetten heb ik toch liever een monitor met de standaard beeld verhoudingen.

Ik heb een BenQ FP 767-12 waar ik zéér tevreden over ben!
Zeer mooie kwaliteit en zeer zuiver!
Al meer als een jaar in gebruik

El smurfo heeft mij ook Samsung schermen geadviseerd ... zijn mooie schermpjes.. Persoonlijk vind ik eigenlijk wel dat een breedbeeld TFT alleen zin heeft als je heel veel film kijkt ... Voor gewoon internetten heb ik toch liever een monitor met de standaard beeld verhoudingen.

idd, breedbeeld is vooral vooral handig als je veel ruimte nodig hebt om meerdere programma's eventueel naast mekaar te zetten (dj'en, fotobewerking ...) en voor films. Anders zou ik ook een gewoon scherm nemen met 4:3 verhouding. Niet alleen is de kwaliteit van gewone schermen net iets beter maar ook vergt het minder van je grafische kaart waardoor je misschien net toch dat nieuwe spel op native resolutie kan spelen.

Toch vermoed ik dat binnen nu en een 4-5 jaar alle gewone formaten met 4:3 verhouding langzaam maar zeker zullen verdwijnen omdat breedbeeld gewoon de nieuwe standaard zal worden. Alle nieuwe games houden tegenwoordig rekening met breedbeeld, als je weet dat er tegen 2011 meer laptops zullen verkocht worden dan computers spreekt het voorzich dat breedbeeld ook in de computerwereld in opkomst is want alle nieuwe laptops worden nu standaard met breedbeeld uitgerust. Net zoals alle nieuwe tv's ook breedbeeld zijn. Is het dan slecht om nu nog een 4:3 scherm te kopen? Helemaal niet. In de computerwereld zal 4:3 nog veeeeele jaren de standaard blijven.

Ik heb zelf wel een aardige laptop op het oog. M'n zusje koopt mijn oude laptop, en dan haal ik mij een nieuwe. Ik denk dat het deze wordt:

[ Hardware.Info ] - BTO-Notebooks 15W23 - Vista [HWI testmodel maart 2007]

En voor 82 euro kan ik er legaal Windows Vista Ultimate bij pakken. (daarvoor ga ik niet meer liggen te rotzooien met cracks e.d.)

specificaties zien er zeer goed uit. Prijs/kwaliteit zou ik denken. Jammer van het design, kon beter en onbekende merknaam --> betrouwbaar ? Als ik niet naar het merk kijk en je het niet doet voor het design --> een toppertje

voor 82 euro legaal windows vista ultimate? hoe doe je dat? (geinteresseerd)

De laptops worden door Asus gemaakt. De kwaliteit zal dus waarschijnlijk wel goed zijn.

[ Hardware.Info ] - BTO strikt ASUS voor high-end notebooks

MaxTheDragon
Senior Member

MaxTheDragon is op weg naar de top

Standaard Re: BTO strikt ASUS voor high-end notebooks
De BTO (Better Than Others) laptops werden op mijn universiteit (Twente) gekozen als beste, en die werden dus verkocht aan studenten. De laptops die daarvoor gekozen worden, ondergaan een testproces om te kijken of ze betrouwbaar zijn en stevig. BTO is dus zeker geen slecht merk. Twee studiegenoten hebben die laptop gekocht en ze doen het nog steeds prima.

Wanneer ik de laptop ga halen dan ga ik hem bestellen op Untitled Document

Je kunt ook aanpassingen doen in de configuratie. (andere hd, processor, etc)
Je kunt van Windows Vista Home upgraden naar Windows Vista Ultimate voor 82 euro. (32 bits versie dan, de 64-bits versie kost 88 euro)

Volgens mij gaat het niet om een OEM versie. Ik kan het in ieder geval nergens op de site vinden, en ik neem aan dat ze het anders wel zouden vermelden. Dat scheelt toch meteen een 450 euro. (als je geen OEM versie haalt)

ja das wel handig dan, ziet er goed uit :p

laptops kunnen me niet bekoren hoor

laptop op u benen is niet goed voor u ballen :p:D
OT: laptop ziet er goed uit!
goed proc,geheugen,grafishe kaart,...

Binnekort shaf ik mij ook een laptopke aan, vind het heel handig!
Qua disign proper!
En pakt ni veel plaats in.

• Topic Starter Topic Starter
als scherm zat ik aan een syncmaster of zoiets te denken een 21" ofzo, maar kheb die es in de winkel gezien en alles leek niet alleen breed, maar ook enorm wazig.
pictogrammen van dubbele breedte(en dat is volgens mij NIET normaal)

als laptop had ik toch minimum een 17" gewild(heel graag 20"), geintegreerd keypad(=handig), mss paar sneltoetsen, intel dual 2 core(of hoe heet dat) werkgeheugen mss 2mb, harde schijf van 120gig, webcam off course, firewire, usb's, bluetooth...

als scherm zat ik aan een syncmaster of zoiets te denken een 21" ofzo, maar kheb die es in de winkel gezien en alles leek niet alleen breed, maar ook enorm wazig.
pictogrammen van dubbele breedte(en dat is volgens mij NIET normaal)

als laptop had ik toch minimum een 17" gewild(heel graag 20"), geintegreerd keypad(=handig), mss paar sneltoetsen, intel dual 2 core(of hoe heet dat) werkgeheugen mss 2mb, harde schijf van 120gig, webcam off course, firewire, usb's, bluetooth...

dat het wazig lijkt en pictogrammen van dubbele breedte dan hebben ze volgens mij de resolutie verlaagt wat natuurlijk niet ten goede komt aan de beeldkwaliteit. Slechte verkoper natuurlijk.

Ik ga morgen m'n laptop halen, het is er eentje uit de aanbieding omdat er nog xp op staat, maar was toch van plan nog ff te wachten met vista.

Ontopic:

Waarom zou je een laptop gaan kopen als je nog een goede pc hebt?
Kzou gwn een mooi 19'' lcd schempje aanschaffen

Ik wilde eigenlijk ook het liefst een 17" scherm, omdat mijn huidige laptop een 15" scherm heeft. Het model wat ik wil nemen is ook in 17" beschikbaar, alleen dan ben je een paar 100 extra kwijt voor hetzelfde spul er in. En dat heb ik er niet voor over.

Terug
Naar boven