Fitness Seller

keuze sportschool

Zou ik niet doen,
Fit for free is voor vrouwtjes, zoek een fatsoenlijke gym met goede stangen dumbbells tot zeker 30kg, 50kg is beter maar zoek een gym op met een powerrack waar je lekker zwaar in kan sqautten en waar je lekker veel gewichten hebt hangen.

Kost wat meer, heb je ook wat ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reactie,

weet je toevallig een goede in eindhoven

Ik weet niet zeker, maar hoorde een vriend van mij iets zeggen over olympia in Eindhoven. Maar ik zeg al, ik ving het alleen op en weet het niet zeker. Ik liep laatst ook in het centrum van Eindhoven en zag dat daar ook een nieuwe sportschool start op van die grote platen. Ik weet niet of dat wat is, maar je kunt informeren. Veel succes ermee!

Ik weet niet zeker, maar hoorde een vriend van mij iets zeggen over olympia in Eindhoven. Maar ik zeg al, ik ving het alleen op en weet het niet zeker. Ik liep laatst ook in het centrum van Eindhoven en zag dat daar ook een nieuwe sportschool start op van die grote platen. Ik weet niet of dat wat is, maar je kunt informeren. Veel succes ermee!

dankje die nieuwe is volgens mij healthcity en zit in het psv stadion,

mensen met ervaringen betreffende deze gym

Iets verderop zit Workout gym in Valkenswaard (google maps locatie: 51.350926, 5.463547). Daar heb ik 2 jaar met plezier getraind! Hadden destijds squatrek, 2 of 3 benches, dumbbells tot 40 geloof ik, en dan nog wat verstelbare, en alle andere standaard zooi. Ook mooi prijsje.

EDIT: dat is alweer 6 jaar geleden, ik ben bang dat ze zijn verhuisd

dankje,

maar ik woon aan de andere kant van eindhoven in de buurt van sint-oedenrode en het zou voor mij praktischer zijn om in die omgeveing of eindhoven te blijven

sugesties zijn van harte welkom

heb voor de gein even een mail gestuurd naar fit for free

mijn vragen:

hoi lezer,

ik zou bij u een abbonement willen nemen,

zijn er voldoende losse dumbbells en wat is hiervan het maximum gewicht,

tevens zou ik willen weten of er een powerrack aanwezig is om te squatten,

en of er de mogeijkheid is om te bankdrukken,

graag wat info,

reactie:

"Er zijn voldoende dumbbells aanwezig en deze gaan tot een maximum gewicht van 30 kg.
Ook hebben we een Smith machine (het idee van een powerrack) om te kunnen squatten"

zijn er mensen bekend met Son Sport in son

en wat zijn de meningen daar over

dank alvast

Terug
Naar boven