Fitness Seller

sportschoolabonnementen in de coronacrisis

Users who are viewing this thread

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Wij kregen dit bericht:

“Jouw gezondheid en sportplezier staat bij ons altijd bovenaan. Vandaar dat wij je alvast willen informeren over enkele maatregelen die wij nemen wanneer wij wel weer open mogen. De nieuwe 1,5 meter samenleving laat het namelijk niet toe om door te gaan op de manier die jullie van voor de coronacrisis gewend zijn.

Zo zal iedereen die wil komen sporten straks van tevoren moeten reserveren. Dit om jou als sporter te beschermen tegen een te groot aantal mensen binnen onze beschikbare ruimte. Via de website en in onze app kun je reserveren voor een bepaalde tijd en duur. Bereid je hier alvast op voor en zorg dat je de app op je telefoon hebt staan en kunt inloggen. Ondanks dat wij slechts een beperkt aantal sporters tegelijk binnen mogen laten, maken onze ruime openingstijden het voor iedereen mogelijk om te kunnen sporten.

De indeling van bepaalde ruimtes zal anders zijn dan je gewend bent. Zo kun je in de eerste fase na opening nog geen gebruik maken van de kleedkamers. Om te kunnen voldoen aan de eisen van de 1,5 meter-samenleving hebben wij looproutes gemaakt en bepaalde sporttoestellen afgezet. Dit alles doen wij om jullie gezondheid te kunnen waarborgen. Wees dan ook voorzichtig, let goed op elkaar en help elkaar waar mogelijk.”
Dat er een protocol is, zegt dus helemaal niks.

Portonia1

Ripped Bodybuilder
Podcast meister
Lid geworden
9 jan 2014
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Na 20 mei gaan ze ook nog niet openen, dan duurt het nog 4 weken voor ze weer beslissen maar ga er vanuit dat tot ten minste 1 juli de gyms dicht blijft. Denk zelfs nog langer maar goed

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Na 20 mei gaan ze ook nog niet openen, dan duurt het nog 4 weken voor ze weer beslissen maar ga er vanuit dat tot ten minste 1 juli de gyms dicht blijft. Denk zelfs nog langer maar goed

is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
Blijven ze.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Zou het niet zo hard durven zeggen, maar mijn verwachting is inderdaad ook wel dat het nog langer gaat duren.

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Voelt idd dubbel zo een investering. En wat ze zich nu vragrn gaat nergens over.

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
En wat ze zich nu vragrn gaat nergens over.

Dumbbells dumbells halters 2 X 15 kg nieuw in doos

70 x gezien 1 x bewaard sinds 01 mei '20, 11:17

$_86.jpg

€ 170,00

Levering
Ophalen

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005

Heb er een te koop staan. 140kg steekgewicht van Barbarian. Die blijft altijd zijn waarde behouden, ook over 10 jaar.

Zal je niet oplichten :D

Saitek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Lengte
1m74
Massa
40kg
Je ziet dat hoe langer het duurt, hoe meer vragen en onzekerheden bij de leden zijn en dat de uitschrijvingen ineens hard oplopen. In het begin is er veel support, wat uiteindelijk een keer ophoudt. Hopelijk mogen de sportscholen zo snel mogelijk weer open :(

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Je ziet dat hoe langer het duurt, hoe meer vragen en onzekerheden bij de leden zijn en dat de uitschrijvingen ineens hard oplopen. In het begin is er veel support, wat uiteindelijk een keer ophoudt. Hopelijk mogen de sportscholen zo snel mogelijk weer open :(
Begint nu wel een beetje te voelen als wegenbelasting voor een auto die je niet hebt.

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze het verder oprekken dan 1 Juni maar heb t al eerder mis gehad.

Portonia1

Ripped Bodybuilder
Podcast meister
Lid geworden
9 jan 2014
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze het verder oprekken dan 1 Juni maar heb t al eerder mis gehad.

Dacht ik eerst ook en de druk wordt steeds groter ook natuurlijk, paar horeca zaken wilden geloof ik ook 1 juni openen met vergunning of zonder.
Zelf denk ik dat ze nog rekken omdat ze de scholen en verpleeghuizen eerst versoepelen maar die scholen gaan pas 11 mei open. Voordat je daar cijfers van ziet is het al eind mei begin juni.
Dus daarom denk ik niet dat ze versoepelen maar hoop dat ik het mis heb..

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
KLM begint met passagiers vluchten vanaf as maandag, dan vind ik het heel vreemd als sportscholen en horeca dicht blijven, met name de terrassen.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Dat wordt een mondkapje dragen tijdens het sporten.

Naar boven