Fitness Seller

sportschoolabonnementen in de coronacrisis

Users who are viewing this thread

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Geen probleem met die mondkapjes hoor,ik wil desgewenst ook nog wel in mijn blote kont gaan trainen als dan trainen weer mogelijk word

Webby

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
19 jul 2010
Lengte
1m75
Massa
80kg
Begint nu wel een beetje te voelen als wegenbelasting voor een auto die je niet hebt.
Ik betaal nu wegenbelasting voor een auto die ik wel heb, maar al weken niet gebruik ivm thuiswerken. Mobiele data gebruik ik nu ook niet meer, zit thuis op de wifi. Zolang je niet zonder werk bent komen te zitten zijn je inkomsten en je uitgaven gewoon gelijk als voor dit. Misschien zijn je uitgaven zelfs nu wat minder. Je gaat niet uit, niet naar de kapper, whatever. Ik support de local gym. Eet local restaurant voedsel en drink veel te veel (local) speciaal bier.

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Geen probleem met die mondkapjes hoor,ik wil desgewenst ook nog wel in mijn blote kont gaan trainen als dan trainen weer mogelijk word

Stop er wel ff een kurk in wil je. Ik slik voor de zekerheid een vork :D

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Ik betaal nu wegenbelasting voor een auto die ik wel heb, maar al weken niet gebruik ivm thuiswerken. Mobiele data gebruik ik nu ook niet meer, zit thuis op de wifi. Zolang je niet zonder werk bent komen te zitten zijn je inkomsten en je uitgaven gewoon gelijk als voor dit. Misschien zijn je uitgaven zelfs nu wat minder. Je gaat niet uit, niet naar de kapper, whatever. Ik support de local gym. Eet local restaurant voedsel en drink veel te veel (local) speciaal bier.
Uitgaven zijn wel gelijk. Met een gezin merk je dat niet zo. En ik gun het Platinum wel. Het moet gewoon niet meer te lang duren.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Hier gelukkig ook dezelfde inkomsten en wat minder uitgaven. Als mijn vrouw daarachter komt zullen de uitgaven wel rechtgetrokken worden.

ThuggishRuggish

Gargantuan Beast
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
25%
UFC gaat wel gewoon door zaterdag?

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard

Wel kijke nie kope?

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%

Guido32

I See Fake Nattys.
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2010
Lengte
1m88
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Dat denk ik wel gap
Vond de sportscholen in vergelijking tot horeca maar afwachtende houding hebben. Ben bang dat deze ronde de sportscholen er weer bescheten vanaf komen.

OP
imnewhere

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
67kg
Lekkere sportschool. Doen F4F en Basic Fit het toch beter.
Ik zit bij deze toko. En de verhalen kloppen helaas. De incasso van de abonnementsgelden loopt gewoon door. Ze zijn praktisch onbereikbaar en de communicatie naar de klanten is bedroevend slecht.

OP
imnewhere

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
67kg
Bij Biggym dringt ook eindelijk het besef door dat het zo niet langer kan met de communicatie. Vandaag is er voor het eerst sinds de gedwongen sluiting een mail uitgegaan naar alle leden, waaruit ik even een stukje citeer:

"Zoals je weet duurt de gedwongen sluiting van onze vestigingen door de Nederlandse Overheid langer dan iedereen van tevoren had verwacht.
Om deze reden gaan we je abonnement bevriezen. We zullen geen incasso’s meer uitvoeren totdat we onze gym’s weer kunnen heropenen.
"

Na 2½ maand door te hebben geïncasseerd, bevriezen ze de abonnementen dus vanaf juni...

Laatst bewerkt:

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Lekkere sportschool. Doen F4F en Basic Fit het toch beter.
Vind dat basic fit het prima geregeld had, kreeg al heel snel een mail met 3 opties, doorbetalen, doorbetalen en daarna extra goodies of pauzeren.

OP
imnewhere

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
67kg
Fitnessbranche: 140 miljoen euro nodig
Zonder steunpakket verwacht één op de zeven sportscholen het einde van het jaar niet te halen, zegt NL Actief. De branchevereniging voor fitnessondernemers zegt in een persbericht 140 miljoen euro nodig te hebben, en is in gesprek met het ministerie van Economische Zaken.

Tot 1 juli moesten de deuren van sportscholen gesloten blijven. Daardoor heeft de sector het zwaar. "De kosten van de huur of hypotheek, de licenties en de personeelslasten liepen in die periode gewoon door", zegt Ronald Wouters, algemeen directeur van NL Actief.

Maar de echte klap moet nog komen, zegt Wouters. Veel sportscholen hebben hun klanten gevraagd door te betalen in de eerste coronamaanden, en hebben beloofd dat te compenseren in de komende maanden. Die constructie maakt het vanwege administratieve regels ook moeilijk om in aanmerking te komen voor de Tegemoetkoming Vaste Lasten.

bron: NOS

RonReves

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Is het bevriezen van de abbo's al begonnen bij Big Gym ?
Hier schrijven ze het volle bedrag nog af.

Naar boven