AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Hij is precies ook veel vet kwijtgespeeld de laatste weken.

is er eens een BB-er die zijn progressie zo post als kevin, loopt nog iedereen te janken:rolleyes:
ben wel erg benieuwd wat hij verder zal doen, en vooral erg benieuwd naar de rug-foto's!!!

Levrone is de man!

Het zou vet zijn als ie nu verder doet en voor de mister olympia gaat. En dat allemaal terwijl ie elke week een filmpje post van z'n vooruitgang. Dat zou unprecedented zijn in bodybuilding

ik denk dat 2 maand net iets te kort is om nog flinke kg's te pakken EN in wedstrijdvorm te komen,hij gaat goed vooruit,maar is nog ver van wedstrijdshape,wie weet mss samen met coleman 2010

is er eens een BB-er die zijn progressie zo post als kevin, loopt nog iedereen te janken:rolleyes:
ben wel erg benieuwd wat hij verder zal doen, en vooral erg benieuwd naar de rug-foto's!!!

idd...triestig

dat de jankers maar gewoon zwijgen en proberen om zijn carrière te herhalen...

dan weten ze misschien wie en wat hij allemaal gepresteerd heeft!

respect kevin!

ik denk dat 2 maand net iets te kort is om nog flinke kg's te pakken EN in wedstrijdvorm te komen,hij gaat goed vooruit,maar is nog ver van wedstrijdshape,wie weet mss samen met coleman 2010

idd...triestig

Ja dat bedoelde ik eigenlijk :) Maar zelfs dat. Zou ie zo snel terug op oud niveau kunnen zitten ? ik betwijfel het

ik ben benieuwd naar zijn rugfoto's, maar nog meer naar zijn beenfoto's!

wat een gegrom seg :D

Die spotter is wel irritant, om en om bij elke rep gaat hij van

"Up!"
"Come on..!"
"UP!"
"Come on."
"UP!"
"Come on!"

"Up!"
"Come on..!"
"UP!"
"Come on."
"UP!"
"Come on!"

Niet vreemd dat een trainingspartner/spotter je motiveerd tijdens je top setjes.
Ik heb liever iemand die steeds hetzelfde zegt maar je wel tot het uiterste pushed, dan iemand die zijn mond houd en een beetje rond zit te gapen, of er nog lekkere wijven in de gym rond lopen.
Maar goed ieder zijn eigen ding.

Ontopic
Levrone is echt goed vooruit gegaan, lijkt mij onmogeljik dat hij dit jaar nog een wedstrijd zal doen. 2010 is wel haalbaar imo, maar dan niet alleen op supplementen. Benen zullen nog lang niet op wedstrijd niveau zitten.
Zal waarschijnlijk ook het grootste probleem vormen, aangezien hji ooit een hernia heeft gehad.

The blog and the journey are just beginning. The best is yet to come. Let’s finish strong. Evaluate. Then plan the next move together.

aldus levrone :)

"Up!"
"Come on..!"
"UP!"
"Come on."
"UP!"
"Come on!"

die spotter is anders wel best breed en daarbij moet je het ook in de context zien, als je op die manier traint waar vooral intensiteit belangrijk is, is het motivatered om ook een aangepaste sfeer te hebben.

The blog and the journey are just beginning. The best is yet to come. Let’s finish strong. Evaluate. Then plan the next move together.

aldus levrone :)

ik hoop dat die dude niet stop!
Wat een fakkin dikke gains maakt hij!
Lijk ook of vind hij het zelf weer echt cool om te doen!
Hij gaat dieper enzo...

Ik hoop dat Fingerman een eigen blog gaat openen!

Die inzending over die raw-foods was geweldig, bijna net zo leerzaam als die static contractions.

Wat een guru die gast!

Zoals Levrone zelf zei; "a true inspiration for all of us"

yeah sure!

Kevin gaat er weer helemaal voor. Gewoon geweldig!
Ik denk/hoop dat ie toch ff doorgaat:D

Terug
Naar boven