XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Shit zeg, wat een transformatie :eek: Ben benieuwd met wat voor supplement hij morgen op internet verschijnt

benieuwd wat hij nu gaat doen, nu zijn 8weken om zijn :)

ik heb trouwens die fingerman gevonden hier op het forum !!!

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vind dat hij een hele vreemde blik in zijn ogen heeft de laatste tijd. Heeft iemand nog dit gevoel?

Ik vind dat hij een hele vreemde blik in zijn ogen heeft de laatste tijd. Heeft iemand nog dit gevoel?

Vind 'm vooral zo'n ingevallen kop hebben..

Heb z'n blog de laatste weken gevolgd, echt zieke gains heeft die kerel gemaakt, ookal zou blijken dat dit niet natural is..

Onegrrm, Twgrro, Thgree, Fougr, etc.

Heerlijk herkenbaar dat tellen, ik schijn ook zo te tellen tijdens het trainen zonder dat ik me daar bewust van ben. Tevens is dat ook een van de weinige overeenkomsten tussen mij en Levrone:sad:...
Bij ons in de gym is er eentje die echt voor heel de zaal telt. En op het einde is hij precies aan het sterven. Alleen jammer dat hij niet vooruitgaat in gewicht :o

http://www.youtube.com/watch?v=MPm5Of7vrOg&feature=player_embedded

Below is my second-to-last workout for the “mass” transformation. Think of this as the finale week. Drawin’ it out, having so much fun I want to savor the ending.

Today I’m heading over to a famous landmark gym with a rich history in the sport, for my last mass workout, which I’ll post tomorrow. This gym will mean something to anyone interested in the sport of pro bodybuilding – I’ll let the place be a surprise. You’re coming with me, VIP, front row, baby.

It’s worth the extra time it took to arrange tomorrow’s workout because when it comes to ending this first chapter, it’s gotta be at this gym…where I’ll finish strong and sum up what happened, where we are, and where we’re going. There will be more videos to come, more training. Out.

Ben wel eens benieuwd wat ie gaat doen.

wat een superdude die levrone.

Moet bijna huilen

ik ook om jou

Bij ons in de gym is er eentje die echt voor heel de zaal telt. En op het einde is hij precies aan het sterven. Alleen jammer dat hij niet vooruitgaat in gewicht :o

Idd, hoor je allemaal Ronnie Coleman geluiden kijk je in de richting van het geluid staan er een paar muizen te trainen:roflol:... Zo hebben wij ook wat groepjes lopen.

boos is boos ? :dunno:

Levrone is gewoon een toffe kerel.
Kijk ook regelmatig op zijn blog pagina.

Kerel maakt bizare gains.
8 weken geleden had ie moeite met 1x325pond bankdrukken.
8 weken later doet ie het 6x met 2 vingers in z'n neus!

Hij heeft zijn "doping test" doorstaan ;)

http://www.rxmuscle.com/articles/latest-news/528-kevin-levrone-steroid-test-results-are-in.html

Levrone Transformation, Steroid Test Results Announcement
July 23, 2009
Not surprisingly, I passed. I know it’s not rational, but I was still nervous. My mind playing tricks on me that maybe something from 5 years ago was hanging out. Also, for some reason I was thinking about the glass of wine I had and if it would show up on the test. I know, crazy. Bottom line is, to this day I’m not a big fan of tests.

Damn best wel hardcore "after gaining 40lb of muscle in 8 weeks" zonder iets te gebruiken. Mja zoals genoemd hij had wel alle vrije tijd van de wereld neem ik aan.

Terug
Naar boven