AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

^^

Vind ik echt een flauw argument, of je nu all vrije tijd in de wereld hebt of als je moet werken maakt niet veel verschil. Zolang je genoeg tijd hebt om te trainen en te eten en slapen maak je vorderingen. Of hij nu van 9u tot 17u zou moeten werken en dan nog trainen zouden zijn gains denk ik even groot zijn.

Ik kan fout zijn uiteraard. Maar volgens mij kent hij zijn lichaam perfect, weet hij wat en hoe hij moet trainen en weet hij ook precies hoeveel rust hij nodig heeft en wat hij moet eten. Voeg daaraan toe dan nog is muscle memory en zijn vooruitgang is 'normaal'.
 
^^

Vind ik echt een flauw argument, of je nu all vrije tijd in de wereld hebt of als je moet werken maakt niet veel verschil. Zolang je genoeg tijd hebt om te trainen en te eten en slapen maak je vorderingen. Of hij nu van 9u tot 17u zou moeten werken en dan nog trainen zouden zijn gains denk ik even groot zijn.

Ik kan fout zijn uiteraard. Maar volgens mij kent hij zijn lichaam perfect, weet hij wat en hoe hij moet trainen en weet hij ook precies hoeveel rust hij nodig heeft en wat hij moet eten. Voeg daaraan toe dan nog is muscle memory en zijn vooruitgang is 'normaal'.

Mmmm ja dat zou je kunnen denken maar feit blijft dat als jij heel de dag vrij bent je al je energie kan bewaren tot het moment van trainen!, ook is het makkelijk om ff 1 uurtje in de middag te slapen en natuurlijk de 9 uur die hij s,avonds slaapt
Als ikzelf vakantie hebt en ik slaap 10 uur per dag en ik blijf goed eten ben ik ook altijd sterker als in een normale werkweek + ik groei net een fraktie harder omdat ik net iets meer slaap krijg,niet xtreem veel maar het maakt wel degelijk verschil of je moet werken of niet
 
en dat plaats je hier?
 
Wanneer zal zijn Levrone formula op de markt komen? :D

Het zal me verder aan mijn reet roesten dat hij straks met een supplement komt overigens, wat hij doet met zijn blog is erg leuk om te volgen en Levrone blijft gewoon een held. :thumbup:
 
Volgens mij gaat ie zwaar knallen nu. Ik denk dat ie gewoon nog is 1 wedstrijd mee wil draaien of mss wel meerdere wie weet.
 
Ik denk niet dat hij ooit nog het podium op gaat, die tijd is wel geweest denk ik.
 
41 is ie nu, zou je eigenlijk niet zeggen, ziet er iets jonger uit. Maar waarom zou je over 40 niet meer competitief kunnen zijn? Trouwens ooit al gehoord van de ifbb masters?
 
Zo veel respect voor Kevin.
Echt knap wat hij met the levrone report doet.
 
^^

Vind ik echt een flauw argument, of je nu all vrije tijd in de wereld hebt of als je moet werken maakt niet veel verschil. Zolang je genoeg tijd hebt om te trainen en te eten en slapen maak je vorderingen. Of hij nu van 9u tot 17u zou moeten werken en dan nog trainen zouden zijn gains denk ik even groot zijn.

Ik kan fout zijn uiteraard. Maar volgens mij kent hij zijn lichaam perfect, weet hij wat en hoe hij moet trainen en weet hij ook precies hoeveel rust hij nodig heeft en wat hij moet eten. Voeg daaraan toe dan nog is muscle memory en zijn vooruitgang is 'normaal'.
Maakt erg veel verschil, bij mij was het toch zo
herstel was 2x zo goed.
 
Het gaat er niet om of het mogelijk is of niet. ik DENK gewoon dat hij het niet zal doen. ;)
 
Het gaat er niet om of het mogelijk is of niet. ik DENK gewoon dat hij het niet zal doen. ;)
Idd, hij heeft ookal laten weten niet meer aan de roids te gaan, maw geen wedstrijden meer.
 
Idd, hij heeft ookal laten weten niet meer aan de roids te gaan, maw geen wedstrijden meer.

En hoe weet je dat? Heeft hij namelijk niet gezegd. In zijn laatste interview bij RXmuscle hebben ze het er nog over en hij maakt er geintjes over maar hij zegt niet dat hij het nooit meer gaat doen. Die geintjes zouden zijn dat hij samen met John Romano naar Mexico zou gaan om high class shit te halen :D
 
Hoop dat hij vanaf nu echt natural blijft.
Het is niet dat hij nog echt kans maakt een O te winnen, die tijd is wel gepasseerd.
 
Dat kan ik pas beoordelen als ik zie hoe zijn lichaam op AS reageerd. Dan kun je pas gaan zeggen van ja hij kan wel of niet meedoen.
 
Back
Naar boven