XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

Ik krijg echt zin om te trainen van die filmpjes.:lifter:

Damn ,... die gaat hard !!!
Goed om te zien dat ie er steeds meer zin in krijgt naar mate hij groter wordt !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Traps :

Shrugs:

315 lb x 6, 315 lb x 6, 405 lb x 6 reps

Arms:

Straight bar curls:

4 sets of 135 lb x 6 reps

Hammer Curls:

50 lb x 6, 55 lb x 6, 60 lb x 60, 60 lb x 6 reps

Triceps :

Straight bar push downs:

5 sets of 200 lb x 20 reps , 1 set of 200 lb x 25 reps

Onegrrm, Twgrro, Thgree, Fougr, etc.

Heerlijk herkenbaar dat tellen, ik schijn ook zo te tellen tijdens het trainen zonder dat ik me daar bewust van ben. Tevens is dat ook een van de weinige overeenkomsten tussen mij en Levrone:sad:...

Heerlijk herkenbaar dat tellen, ik schijn ook zo te tellen tijdens het trainen zonder dat ik me daar bewust van ben. Tevens is dat ook een van de weinige overeenkomsten tussen mij en Levrone:sad:...

lol hardop?

Als hij het in zn hoofd doet raakt hij de tel kwijt :D

Hehe. Net hard genoeg voor mijn trainingspartner er opmerkingen over te maken. Maar niet zoals bij Levrone dat heel de gym meegeniet. Ik wist dit echter helemaal niet totdat die maat van me mij heel de tijd ging zitten nadoen:roflol:. Tijdens de training is dat echt dodelijk, hij laat me nu ook gewoon mijn gang gaan omdat ik op een gegeven moment echt tikken wilde gaan uitdelen. Niets is zo irritant gestoord te worden in een set.

Hehe. Net hard genoeg voor mijn trainingspartner er opmerkingen over te maken. Maar niet zoals bij Levrone dat heel de gym meegeniet. Ik wist dit echter helemaal niet totdat die maat van me mij heel de tijd ging zitten nadoen:roflol:. Tijdens de training is dat echt dodelijk, hij laat me nu ook gewoon mijn gang gaan omdat ik op een gegeven moment echt tikken wilde gaan uitdelen. Niets is zo irritant gestoord te worden in een set.

Er moet tijdens het trainen ook gelachen worden. De wereld is al serieus genoeg. Als mijn trainingspartner hardop zou tellen zou ik hem ook na gaan doen en meetellen. :D

Is ook, er is heel wat om gelachen geloof mij. Juist omdat je tijdens de set in een scheur ligt is dit ook zo dodelijk. Je denkt toch serieus niet dat we echt ''ruzie'' hebben in de Gym? Mijn posts niet al te serieus nemen hoor.

Echter hebben we wel eens wat spanningen gehad tijdens het banken. Hij ging voor zijn doen ''erg'' zwaar en ik motiveerde hem tijdens de laatste rep door te zeggen: ''Als het niet voor je moeder is, doe het dan iig voor je oma''. Toen heb ik mijn trainingsmaat echt boos gezien voor een aantal seconden. Heel die rep failde.

Deze gebeurtenis vond plaats met een irritant liedje op de achtergrond en dat is op zijn Pavloviaans gekoppeld aan dit event. Als nu dat liedje door de Gym klinkt failed elke set die op dat moment in gang is gezet :roflol:...

Hahahah zo herkenbaar goza doe precies hetzelfde altijd tellen bij elke rep en eigenlijk precies zo als levrone dit doet!.
Deed het al ver voordat ik wist wie levrone was!!
Grommen en elkaar opfokken hoort er nou eenmaal bij en het werk wel, ckrr bij het verplaatsen van zware gewichten daar ben ik 1000% ckrr van!
En dat mensen er raar van opkijken interreseer me geen ene hol!, ik ben groot en jullie zijn klein hahaha en dat komt door een juiste instelling
by the way mensen die je storen tijdens je workout zijn natuurlijk gewoon irri

Laatst bewerkt:
Is ook, er is heel wat om gelachen geloof mij. Juist omdat je tijdens de set in een scheur ligt is dit ook zo dodelijk. Je denkt toch serieus niet dat we echt ''ruzie'' hebben in de Gym? Mijn posts niet al te serieus nemen hoor.

Echter hebben we wel eens wat spanningen gehad tijdens het banken. Hij ging voor zijn doen ''erg'' zwaar en ik motiveerde hem tijdens de laatste rep door te zeggen: ''Als het niet voor je moeder is, doe het dan iig voor je oma''. Toen heb ik mijn trainingsmaat echt boos gezien voor een aantal seconden. Heel die rep failde.

Deze gebeurtenis vond plaats met een irritant liedje op de achtergrond en dat is op zijn Pavloviaans gekoppeld aan dit event. Als nu dat liedje door de Gym klinkt failed elke set die op dat moment in gang is gezet :roflol:...
:roflol:

2qs30bk.jpg

Week 1 -> week 8

Zijn lichaam in dezelfde grootte op beide foto's dus het is een goede vergelijking. Damn wat een vooruitgang.

Insane.

Dat gaat snel ja :) Maar wat wil je ook, alles mee: niet moeten werken, muscle memory, genen,...

is zeker goed vooruit gegaan. maar gaat hij nu nog door?? omdat de 8 weken nu om zijn.

grom en tel jij in het engels dan ? :dunno:

hij weet het wel aantrekkelijk te houden:D

Terug
Naar boven