Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onegrrm, Twgrro, Thgree, Fougr, etc.
Heerlijk herkenbaar dat tellen, ik schijn ook zo te tellen tijdens het trainen zonder dat ik me daar bewust van ben. Tevens is dat ook een van de weinige overeenkomsten tussen mij en Levrone...
. Tijdens de training is dat echt dodelijk, hij laat me nu ook gewoon mijn gang gaan omdat ik op een gegeven moment echt tikken wilde gaan uitdelen. Niets is zo irritant gestoord te worden in een set.Hehe. Net hard genoeg voor mijn trainingspartner er opmerkingen over te maken. Maar niet zoals bij Levrone dat heel de gym meegeniet. Ik wist dit echter helemaal niet totdat die maat van me mij heel de tijd ging zitten nadoen. Tijdens de training is dat echt dodelijk, hij laat me nu ook gewoon mijn gang gaan omdat ik op een gegeven moment echt tikken wilde gaan uitdelen. Niets is zo irritant gestoord te worden in een set.

...Hehe. Net hard genoeg voor mijn trainingspartner er opmerkingen over te maken. Maar niet zoals bij Levrone dat heel de gym meegeniet. Ik wist dit echter helemaal niet totdat die maat van me mij heel de tijd ging zitten nadoen. Tijdens de training is dat echt dodelijk, hij laat me nu ook gewoon mijn gang gaan omdat ik op een gegeven moment echt tikken wilde gaan uitdelen. Niets is zo irritant gestoord te worden in een set.
Is ook, er is heel wat om gelachen geloof mij. Juist omdat je tijdens de set in een scheur ligt is dit ook zo dodelijk. Je denkt toch serieus niet dat we echt ''ruzie'' hebben in de Gym? Mijn posts niet al te serieus nemen hoor.
Echter hebben we wel eens wat spanningen gehad tijdens het banken. Hij ging voor zijn doen ''erg'' zwaar en ik motiveerde hem tijdens de laatste rep door te zeggen: ''Als het niet voor je moeder is, doe het dan iig voor je oma''. Toen heb ik mijn trainingsmaat echt boos gezien voor een aantal seconden. Heel die rep failde.
Deze gebeurtenis vond plaats met een irritant liedje op de achtergrond en dat is op zijn Pavloviaans gekoppeld aan dit event. Als nu dat liedje door de Gym klinkt failed elke set die op dat moment in gang is gezet...

http://i28.tinypic.com/2qs30bk.jpg
Week 1 -> week 8
Zijn lichaam in dezelfde grootte op beide foto's dus het is een goede vergelijking. Damn wat een vooruitgang.

Onegrrm, Twgrro, Thgree, Fougr, etc.
Heerlijk herkenbaar dat tellen, ik schijn ook zo te tellen tijdens het trainen zonder dat ik me daar bewust van ben. Tevens is dat ook een van de weinige overeenkomsten tussen mij en Levrone...