AndroidHealthClinic

Kevin Levrone comeback

ahahah echt he die gast loopt gewoon te kloten

hij begint gek aan t worden denk ik met al die aandacht die hij krijgt hehe

hij doet dit om droger te worden dus lekker belangrijk of die kan boksen of niet.

Volgens mij kan hij wel redelijk boksen. Maar dit is gewoon aan het eind van een 30 min ofzo.
Hij heeft ook zwarte band karate als ik het goed heb.

Ik vind het er niet eens zo heel slecht uitzien:$

Echt super chill zo park! Waarom heb je dat hier echt nergens.. :(

Btw, deze hele workout op een nuchtere maag? Wat zijn jullie meningen?

is zeker niet s'morgens gefimd, dus ik denk dat hij wil zeggen een uur vlak voor je volgende maaltijd.

hahahaha hij kan echt voor geen meter boksen

Lekker belangrijk, zo slecht doet hij het niet vind ik. Kevin is ook geen bokser.
Sparren op een zak is wel een goed fatburner, het kan een goede vorm van intervaltraining zijn. Ik vind het wel lache om te zien dat Kevin niet alleen de traditionele manier van cardio doet in zijn cutfase.
Op deze manier krijg je een veel betere algemen ontwikkeling en coordinatie, wat je met lopen op de loopband niet hebt.

Dik fysiek alweer maar wat een vreselijk narcistisch typetje is dit zeg haha. De stoere jongen uithangen bij een bergwandeling en ondertussen je borst en abs filmen, boksen tegen een zak met badass gezichtsuitdrukking en fancy moves en filmpjes maken van hoe je zit te eten en ondertussen niets interessants te melden hebben. Wat een grap.
Volgens mij is hij meer bezig met hoe hij overkomt op film dan wat hij allemaal uit zijn nek zit te lullen. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
jou post is niet grappig maar gewoon dom, als je zijn progressie niet ziet en de fun die de mensen aan zijn log hebben.

Dik fysiek alweer maar wat een vreselijk narcistisch typetje is dit zeg haha. De stoere jongen uithangen bij een bergwandeling en ondertussen je borst en abs filmen, boksen tegen een zak met badass gezichtsuitdrukking en fancy moves en filmpjes maken van hoe je zit te eten en ondertussen niets interessants te melden hebben. Wat een grap.
Volgens mij is hij meer bezig met hoe hij overkomt op film dan wat hij allemaal uit zijn nek zit te lullen. :rolleyes:

jou post is niet grappig maar gewoon dom, als je zijn progressie niet ziet en de fun die de mensen aan zijn log hebben.

Ok david... :rolleyes: Wat het één met het ander te maken heeft snap ik niet. Zijn progressie is erg goed (misschien wel te goed maar oke) maar dat neemt niet weg dat ik hem persoonlijk ergens zielig vindt door de manier waarop hij over zichzelf bezig is, wilt overkomen, etc.

Hij landt die spinning backfist toch maar mooi keihard op de bokszak. Weinigen zullen hem dat nadoen...

zo slecht is dit nog niet
grappig om te zien
iets minder ouwehoeren alleen

net even het filmpje gekeken van de bokszak, zo slecht is het niet.

.........

Heeft kevin gezegt dat ie goed kan boksen dan? Nee toch?
Het doel van het slaan op die zak is voor hem een vorm van cardio. Laat hem toch plezier hebben.

Dat serieuze gedoe van sommige hier...

Niets mis met wat hij doet, de manier waarop en hoe hij het presenteert is alleen met een cocky attitude à la "kijk mij mezelf even fantastisch vinden" waarbij de helft van de filmpjes geen enkele informatieve waarde hebben. Dit doet hij echt niet voor zijn fans maar puur om zn ego wat te strelen lijkt het. Leuk voor hem en blijkbaar denken velen er anders over, maar mij ontgaat alleen de boodschap van sommige filmpjes.

moet er dan in elk filmpje een boodschap zitten
dit moet je gewoon bekijken met een stukje humor
ach en hebben die gasten niet allemaal een attitude

Terug
Naar boven