smoothy88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij doet dit om droger te worden dus lekker belangrijk of die kan boksen of niet.
Hij heeft ook zwarte band karate als ik het goed heb.
Echt super chill zo park! Waarom heb je dat hier echt nergens..
Btw, deze hele workout op een nuchtere maag? Wat zijn jullie meningen?

Dik fysiek alweer maar wat een vreselijk narcistisch typetje is dit zeg haha. De stoere jongen uithangen bij een bergwandeling en ondertussen je borst en abs filmen, boksen tegen een zak met badass gezichtsuitdrukking en fancy moves en filmpjes maken van hoe je zit te eten en ondertussen niets interessants te melden hebben. Wat een grap.
Volgens mij is hij meer bezig met hoe hij overkomt op film dan wat hij allemaal uit zijn nek zit te lullen.![]()
jou post is niet grappig maar gewoon dom, als je zijn progressie niet ziet en de fun die de mensen aan zijn log hebben.
Wat het één met het ander te maken heeft snap ik niet. Zijn progressie is erg goed (misschien wel te goed maar oke) maar dat neemt niet weg dat ik hem persoonlijk ergens zielig vindt door de manier waarop hij over zichzelf bezig is, wilt overkomen, etc.