- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
En politics spelen ook een grote rol in het Mr O gebeuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest Phil er niet bij zijn en enkel bv Kai ofzo nog kans maken had Levrone mss nog kunnen winnen. Nu kunnen ze het niet maken dat Phil verliest (of hij moet er echt niet uitzien, en dan nog).En politics spelen ook een grote rol in het Mr O gebeuren.
Lol mag blij zijn als die de top 10 haalt. Fysiek van niks ten opzichte van de meeste andere atleten die meedoen

Denk dat hij ook gewoon te weinig kilo's heeft. En dan kan je conditionering nog perfect zijn, als je niet genoeg massa hebt win je niet. Hij had al een jaar vroeger moeten beginnen gainen dan had hij mss een kans(je) gehad. Nu gaat hij volgens mij wel mooi komen te staan maar gewoon niet genoeg massa om mee te kunnenLol mag blij zijn als die de top 10 haalt. Fysiek van niks ten opzichte van de meeste andere atleten die meedoen
Lol mag blij zijn als die de top 10 haalt. Fysiek van niks ten opzichte van de meeste andere atleten die meedoen
Hoe komt het dat Branch dan vaak hoog plaatst?
Die heeft ook een fysiek van niks tov vele andere deelnemers.

Branch heeft het lelijkste fysiek ooit. Wat er verder ook gebeurt, ik hoop dat Kevin boven hem plaatst!
Jij geeft iemand zijn plaats op hoe ''mooi'' iemands fysiek is. Maar daar kijkt de jury helemaal niet naar, dat is juist het laatste punt wat belangrijk is.Hoe komt het dat Branch dan vaak hoog plaatst?
Die heeft ook een fysiek van niks tov vele andere deelnemers.
Jij geeft iemand zijn plaats op hoe ''mooi'' iemands fysiek is. Maar daar kijkt de jury helemaal niet naar, dat is juist het laatste punt wat belangrijk is.
Jury kijkt naar massa, conditionering/hardheid, muscle maturity enz enz. Dat zijn allemaal punten waar Branch juist hoog op scoort en daarom ook vaak hoog eindigt.
Je hebt er inderdaad meer verstand van dan de jury. Solliciteer eens zou ik zeggen, misschien mag je erbij gaan zitten om ze advies te geven.Vreemd dan dat er zijn die beter zijn in al die punten dan branch en toch lager eindigen.
Je hebt er inderdaad meer verstand van dan de jury. Solliciteer eens zou ik zeggen, misschien mag je erbij gaan zitten om ze advies te geven.
Jij geeft iemand zijn plaats op hoe ''mooi'' iemands fysiek is. Maar daar kijkt de jury helemaal niet naar, dat is juist het laatste punt wat belangrijk is.
Jury kijkt naar massa, conditionering/hardheid, muscle maturity enz enz. Dat zijn allemaal punten waar Branch juist hoog op scoort en daarom ook vaak hoog eindigt.
Muscle Maturity? Volwassenheid van de massa? Wat wordt hiermee bedoeld eigenlijk?

Je hebt er inderdaad meer verstand van dan de jury. Solliciteer eens zou ik zeggen, misschien mag je erbij gaan zitten om ze advies te geven.
Dat betekent dat je massa volwassen is gewordenMuscle Maturity? Volwassenheid van de massa? Wat wordt hiermee bedoeld eigenlijk?