AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Ben er van overtuigd. Denk dat ie opeen 240 lbs gaat komen, maar met een taille die niemand anders heeft en een scherpte die al een tijdje niet meer gezien is. Op absolute massa kan die niet winnen.
Ik hoop op een 1992 fysiek alleen dan volwassener.

'92 fysiek is echt te klein, idem voor 2003 (was het toen mentaal al op bij hem?)
'99 all the way !!
index.php?action=dlattach;topic=125115.jpg

Ben er van overtuigd. Denk dat ie opeen 240 lbs gaat komen, maar met een taille die niemand anders heeft en een scherpte die al een tijdje niet meer gezien is. Op absolute massa kan die niet winnen.
Ik hoop op een 1992 fysiek alleen dan volwassener.
Hij was een maand geleden ofzo al 250 lbs dus...

Op zijn top was ie 255 ofzo. Zo zwaar komt ie nu denk ik niet.
Maar wel in een topconditie. Iets ronder als 1992, maar wel zo droog, dan is ie de winnaar imo.

Op zijn top was ie 255 ofzo. Zo zwaar komt ie nu denk ik niet.
Maar wel in een topconditie. Iets ronder als 1992, maar wel zo droog, dan is ie de winnaar imo.

Waarom zou hij dan de winnaar zijn? Als de jurys gaan voor massa en niet voor symetrie e.d?

ik zie em niet winnen...

Verhoudingen van kevin zijn better imo. Massa is 1 deel. Proporties en symmetrie de andere. Anders zou ramy alles winnen.
Ben erg benieuwd.

Verhoudingen van kevin zijn better imo. Massa is 1 deel. Proporties en symmetrie de andere. Anders zou ramy alles winnen.
Ben erg benieuwd.

En sinds wanneer kijken ze echt naar symetrie? Nog 1 keertje met dexter maar alle andere keren gingen ze voor de grotere fysieken,die vele minder symetrie hadden. Jay,phill die types

ze kijken natuurlijk niet puur naar alleen maar massa. Maar ze gaan toch voor de grotere fysieken ookal hebben die veel minder symetrie.

Maar Ramy ziet er gewoon niet uit imo. Groot ja maar helemaal geen pleasing physique. Nog minder dan de rest.

Ik zou niet liever hebben dan dat Kevin wint. Of rodden zo van die fysieken,maar ik zie het jammer genoeg niet gebeuren.

tis gewoon een travestie geworden gans die Mr O.

Ze hadden daarvoor beter een andere categorie gemaakt. de "no symmetry pregant gut" classe

Laatst bewerkt:
Ach het is al 25 jaar geleden misgelopen met Dorian Yates die het tijdperk van de freaky massa heeft ingeroepen & vervolgens Ronnie Coleman die op z'n eerste mr O na, imo geen enkele had mogen winnen met z'n dikke gut.
De BB wereld had er mss wel helemaal anders en beter uitgezien als mannen als Wheeler, Levrone & Ray mr O's hadden gewonnen.

Ach het is al 25 jaar geleden misgelopen met Dorian Yates die het tijdperk van de freaky massa heeft ingeroepen & vervolgens Ronnie Coleman die op z'n eerste mr O na, imo geen enkele had mogen winnen met z'n dikke gut.
De BB wereld had er mss wel helemaal anders en beter uitgezien als mannen als Wheeler, Levrone & Ray mr O's hadden gewonnen.

Volgens mij neemt de populariteit van de Mr.O af door zulke fysieken. En dat ze daardoor andere classes zijn beginnen toevoegen. En door Levrone er terug bij te halen willen ze weer eens wat nieuws doen om mensen te lokken. Maar dat is mijn mening.

Ziet er shredded uit! Bijna te, met nog zoveel weken te gaan.

Wat een fysiek en zeker op die leeftijd.

Ziet er goed uit al! Maar veel te klein imo

Hij heeft wel de aandacht....

Terug
Naar boven