MuscleMeat

Kevin Levrone updates topic

De zwaargewichten van de jaren 80 was geen andere klasse en zagen er beter uit. Geen zwangere pensen.

Zeg ook niet dat ik het mooi vind nu maar het is nu eenmaal zo.
Nu moet ik wel zeggen dat de meeste het nu beter onder controle lijken te hebben in hun prep, zie bv Roelly

Juist ook voor de liefhebbers van de oldskool fysieken is er nu natuurlijk de CPD

De zwaargewichten van de jaren 80 was geen andere klasse en zagen er beter uit. Geen zwangere pensen.
Technologie en medische wereld gaan vooruit, zien we in elke sport. De open klasse zal steeds meer massa worden, maar er zijn nog genoeg andere klasses natuurlijk waarbij verhouding etc nog meer meetellen.

Technologie en medische wereld gaan vooruit, zien we in elke sport. De open klasse zal steeds meer massa worden, maar er zijn nog genoeg andere klasses natuurlijk waarbij verhouding etc nog meer meetellen.
En?
Vandaar dat ze levrone er bij moeten halen om meer interesse op te wekken voor de zwangere pensen klasse.

Doping wordt 'beter'. Mensen kunnen hun grenzen verder verleggen, wordt minder rap opgespoord etc.

Alsof er daar gecontroleerd wordt :) Anders waren ze al lang tegen de lamp gelopen.

Niet dat er van mij gecontroleerd moet worden in die sporten.

Alsof er daar gecontroleerd wordt :) Anders waren ze al lang tegen de lamp gelopen.
Van het opsporen heb ik het vooral algemeen :p denk inderdaad niet dat er bij een phil heath ofzo iemand gaat vragen naar zijn pis om te kijken of er doping in zit :')
Maar doping wordt wel beter, ook de effecten etc worden onderzocht waardoor mensen dus ook dichter (of soms ook voorbij) hun grenzen zitten. Je kan toch niet ontkennen dat de doping van nu beter/sterker/... is dan pakweg 50 jaar geleden. Of dingen zoals insuline en hgh, bepaalde peptides en wie weet wat ze nog gaan uitvinden/onderzoeken.

dubbel

Van het opsporen heb ik het vooral algemeen :p denk inderdaad niet dat er bij een phil heath ofzo iemand gaat vragen naar zijn pis om te kijken of er doping in zit :')
Maar doping wordt wel beter, ook de effecten etc worden onderzocht waardoor mensen dus ook dichter (of soms ook voorbij) hun grenzen zitten. Je kan toch niet ontkennen dat de doping van nu beter/sterker/... is dan pakweg 50 jaar geleden. Of dingen zoals insuline en hgh, bepaalde peptides en wie weet wat ze nog gaan uitvinden.

Ik beweer ook nergens dat de doping of trainingstechnieken en voeding niet beter zijn.

Maar die zwangere pensen slaagt nergens meer op.

En ze kunnen niet massa blijven winnen.

Ik beweer ook nergens dat de doping of trainingstechnieken en voeding niet beter zijn.

Maar die zwangere pensen slaagt nergens meer op.

En ze kunnen niet massa blijven winnen.
Die pensen vind ik zelf ook gatlelijk. En ooit zal het wel eens stoppen met de massa denk ik, maar wanneer gaat dit zijn? In de tijd van Arnold zullen ze ook wel gedacht hebben van 'veel droger kan niet meer' of 'veel meer massa zal er wel niet meer bij kunnen' etc. Maar iemand van 1m60 zie ik inderdaad nog niet op 200kg 3 % staan ofzo :')

Die pensen vind ik zelf ook gatlelijk. En ooit zal het wel eens stoppen met de massa denk ik, maar wanneer gaat dit zijn? In de tijd van Arnold zullen ze ook wel gedacht hebben van 'veel droger kan niet meer' of 'veel meer massa zal er wel niet meer bij kunnen' etc. Maar iemand van 1m60 zie ik inderdaad nog niet op 200kg 3 % staan ofzo :')

Ik dacht dat symetrie enzo ook belangrijk was. Zie ik toch niet meer terug. brede schouders en rug,smal middel. wie heeft dat nu nog?

Shawn rodden en dexter jackson en dan zijn we er zo een beetje.

Ben er van overtuigd. Denk dat ie opeen 240 lbs gaat komen, maar met een taille die niemand anders heeft en een scherpte die al een tijdje niet meer gezien is. Op absolute massa kan die niet winnen.
Ik hoop op een 1992 fysiek alleen dan volwassener.

Ben er van overtuigd. Denk dat ie opeen 240 lbs gaat komen, maar met een taille die niemand anders heeft en een scherpte die al een tijdje niet meer gezien is. Op absolute massa kan die niet winnen.
Ik hoop op een 1992 fysiek alleen dan volwassener.

Scherpte,symetrie....allemaal niet belangrijk meer.

Terug
Naar boven