AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Kevin heeft nog tijd hij wou sowieso nog 1kg gainen per week tot de show dus qua massa moet hij niet onderdoen en shredded is hij al ...

Ben wel benieuwd hoeveel gram aas en gh / igf er voor gebruikt is haha muscle memory of niet ...

Vind de jurering raar gewoon. Het ene jaar gaan ze voor massa. Dan gaan ze voor Dexter en het jaar erop terug voor massa.

Maar ik zou het wel geweldig vinden mocht hij hoog scoren. Nu ja dan gaan de haters zeggen dat het puur politics is dat hij zo hoog eindigt.

Vind de jurering raar gewoon. Het ene jaar gaan ze voor massa. Dan gaan ze voor Dexter en het jaar erop terug voor massa.

Maar ik zou het wel geweldig vinden mocht hij hoog scoren. Nu ja dan gaan de haters zeggen dat het puur politics is dat hij zo hoog eindigt.
Dan nog met alle drugs in de wereld wat kevin heeft gedaan op die paar maanden doet niemand hem na ^^

Toch echt wel ziek indrukwekkend dat hij dit op deze leeftijd nog klaarspeelt.

Dan nog met alle drugs in de wereld wat kevin heeft gedaan op die paar maanden doet niemand hem na ^^

Zeker. Heb er respect voor. Snap de haat van sommige mensen niet goed. Als zn fysiek op niks zou trekken dan is het zo natuurlijk. Maar dat is niet het geval denk ik.

Mss zijn de haters pissed dat hij een betere fysiek heeft dan hun en dit op 52 jarige leeftijd :D

Er staat wel veel massa op het podium: Big "BEEF" Ramy, Roelly, Victor...

Zeker. Heb er respect voor. Snap de haat van sommige mensen niet goed. Als zn fysiek op niks zou trekken dan is het zo natuurlijk. Maar dat is niet het geval denk ik.

Mss zijn de haters pissed dat hij een betere fysiek heeft dan hun en dit op 52 jarige leeftijd :D
Zou hem zo graag phil zien verslaan die vernedering alleen al

Spijtig dat Dorian nu een hippie is en zijn bicep tear nooit heeft laten herstellen ...
Zou hem met zijn mentaliteit van 20 jaar geleden graag een comeback zien maken ^^

Alleen al qua gunfactor hoop ik dat hij van Kai en Phil wint.
Langs de ene kant wel een beetje zielig vind ik zelfs dat je letterlijk je fysiek kan kopen met hg aas en hgh ( niet dat ze er niet voor werken maar je snapt wat ik bedoel ^^)anyway Kevin is sowieso een legend en shawn ray zal wel zwijgen nu :P

Hij eet maar 4000 kcal per dag btw voor zijn massa is dat weinig dm...

Dat ze Levrone al een invite hebben gegeven betekent dat ze wel genoeg hebben van enkel massa monsters denk ik ..

Denk dat ze het deden om interesse op te wekken bij het publiek. Eens wat nieuws om meer volk te trekken. Populariteit van de O was volgens mij wat aan het verminderen.

Langs de ene kant wel een beetje zielig vind ik zelfs dat je letterlijk je fysiek kan kopen met hg aas en hgh ( niet dat ze er niet voor werken maar je snapt wat ik bedoel ^^)anyway Kevin is sowieso een legend en shawn ray zal wel zwijgen nu :P

Hij eet maar 4000 kcal per dag btw voor zijn massa is dat weinig dm...

Maar langs de andere kant. Als het zo makkelijk was waarom lopen er dan niet meer Mr. O's rond :)

Het wordt een titanenstrijd hier in Europa :p

1-2 uurtjes rijden!!

Terug
Naar boven