XXL Nutrition

Kevin Levrone updates topic

Als elke dag een spuitje zetten te veel is dan denk ik dat hard trainen zeker te veel is voor zo een figuren :D
Kijk bostin loyd heeft ook een grote shape nu maar op dat punt is het niet een spuitje elke dag ^^ denk dat je het na een tijd kotsbeu word altijd injecten 5x per dag ofzo peptides slin ook nog daarom stopte kevin denk ik na zijn olympia preps met aas

Kijk bostin loyd heeft ook een grote shape nu maar op dat punt is het niet een spuitje elke dag ^^ denk dat je het na een tijd kotsbeu word altijd injecten 5x per dag ofzo peptides slin ook nog daarom stopte kevin denk ik na zijn olympia preps met aas

Volgens uw redenatie zou Bostin ook Mr O kunnen worden want die is niet bang van een spuitje meer of minder.En toch zal hij nooit Mr O worden.

3Ar7n8E.jpg
G1oM8BO.jpg

Volgens uw redenatie zou Bostin ook Mr O kunnen worden want die is niet bang van een spuitje meer of minder.En toch zal hij nooit Mr O worden.
Nee bostin mss niet top 10 mss ooit je weet nooit kijk naar ronnie toen dorian mr o was.

Maar goeie structuur + een hoop gear maakt een bodybuilder deze dagen

Dorian had nu ook niet echt de beste "genetics" maar kijk hoeveel mr o hij heeft gewonnen.
Dennis wolf had een operatie dus enkele weken geen aas kunnen nemen kijk eens hoe hij gekrompen is en dat is top 3...

Nee bostin mss niet top 10 mss ooit je weet nooit kijk naar ronnie toen dorian mr o was.

Maar goeie structuur + een hoop gear maakt een bodybuilder deze dagen

Dorian had nu ook niet echt de beste "genetics" maar kijk hoeveel mr o hij heeft gewonnen.
Dennis wolf had een operatie dus enkele weken geen aas kunnen nemen kijk eens hoe hij gekrompen is en dat is top 3...

Zonder zal het zeker niet lukken dat is waar. En omdat ze meer naar size kijken is het in dat opzicht wel makkelijker geworden denk ik.

Ben wel echt benieuwd wat hij gaat brengen.

Snap de haters ook echt niet. Als het hem niet lukt, jammer dan. Hij maakt heel de olympia tenminste boeiend.

Ik ben geen hater maar ieder jaar is er een hoop hype voor de Mr. O en bijna ieder jaar is hettijdens het weekend zelf vrij voorspelbaar gebleken. Op youtube gaat iedereen berserk over hoe Levrone een 1 in 10000000 is en nog ff 30 kg muscle mass er bij gaat plakken. Zelf zie ik het echt niet gebeuren. Ik denk dat hij er goed bij staat, zijn 2003 posedown muziekje draait, leuke show geeft, zijn supplementen lijn flinke boost geeft maar het wel flink gaat afleggen. Maar we gaan het zien.

Terug
Naar boven