AndroidHealthClinic

Kevin Levrone updates topic

Leuke shape, nog steeds geen top 10

Ik ben geen hater maar ieder jaar is er een hoop hype voor de Mr. O en bijna ieder jaar is hettijdens het weekend zelf vrij voorspelbaar gebleken. Op youtube gaat iedereen berserk over hoe Levrone een 1 in 10000000 is en nog ff 30 kg muscle mass er bij gaat plakken. Zelf zie ik het echt niet gebeuren. Ik denk dat hij er goed bij staat, zijn 2003 posedown muziekje draait, leuke show geeft, zijn supplementen lijn flinke boost geeft maar het wel flink gaat afleggen. Maar we gaan het zien.

Niks mis met mensen die denken dat het niets gaat worden. Maar Oude fotos posten...verkeerde info verspreiden (niet door u btw) vind ik jammer.

Goed dat je het zegt. Als Levrone in de top 10 eindigt is het sowieso niet verdiend :)

Als DE JURY beslist dat hij een top 10 plaats verdiend is dit niet correct. Maar als DE JURY beslist over de andere deelnemers dan is het wel correct. Vreemde redenatie van uw kant.

Misschien even wachten tot je hem op het podium hebt gezien? Dat je er niet in gelooft is nu wel duidelijk...

Dit...Dat hij gaat winnen acht ik persoonlijk heel onwaarschijnlijk. Maar een goede plaats moet mogelijk zijn. En je kan pas wat zeggen als hij op het podium staat.

Mocht hij een goede plaats krijgen en deze zou verdiend zijn dan gaan er nog zijn die zeggen dat de jury hem die plaats gegeven heeft voor andere redenen.

Als hij goed staat moet hij er voor beloond worden. Trekt zn fysiek op niets dan niet natuurlijk.

Nja hopelijk krijg ik ongelijk dan. Maar ik heb normaal altijd gelijk:cool:

Hij eet 3 kilo kipfilet per dag, zet er nog een extra spuit in en dan met nog 8 kilo spieren erbij SHABAMMMMM! Lights out game over!

Moet wel lachen om mensen die denken dat hij gaat winnen.

Hij kon niet eens winnen toen hij op zijn best was en jaar in jaar uit trainde.

Vond de fysieken van toen wel van een veel hoger niveau dan nu hoor.

De droogheid gecombineerd met de massa van 10j geleden komen ze nu zelfs niet meer in de buurt van.

Geweldig. Die reacties van sommige.
Gaat die hem winnen?
Misschien niet. Maar kansloos?
Nee zeker niet.
Die man is 4x 2e geworden (had hem naar mijn mening 2-3x moeten krijgen).
Maar tegen tegenstanders die er beter uitzagen dan die gasten van nu.

Ik hoop dat ie in de buurt komt van zijn oude shape en conditionering.
Als hij dat red wil ik wel eens zien wat de jury gaat doen.
Publiekslieveling nummer 1 sowieso. Fysiek die mooier is dan de rest.
En dan mist ie misschien 5-10 kg spiermassa op de grotere, zijn taille mist ook 10-15 cm.

Terug
Naar boven