- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben geen hater maar ieder jaar is er een hoop hype voor de Mr. O en bijna ieder jaar is hettijdens het weekend zelf vrij voorspelbaar gebleken. Op youtube gaat iedereen berserk over hoe Levrone een 1 in 10000000 is en nog ff 30 kg muscle mass er bij gaat plakken. Zelf zie ik het echt niet gebeuren. Ik denk dat hij er goed bij staat, zijn 2003 posedown muziekje draait, leuke show geeft, zijn supplementen lijn flinke boost geeft maar het wel flink gaat afleggen. Maar we gaan het zien.
Goed dat je het zegt. Als Levrone in de top 10 eindigt is het sowieso niet verdiendEr zijn er nog geweest die een bepaalde plaats niet verdiend hebben en ze toch gekregen hebben.

Goed dat je het zegt. Als Levrone in de top 10 eindigt is het sowieso niet verdiend![]()
Goed dat je het zegt. Als Levrone in de top 10 eindigt is het sowieso niet verdiend![]()
Stond Branch er vorig jaar niet als een van meest geconditioneerd bij?
Misschien even wachten tot je hem op het podium hebt gezien? Dat je er niet in gelooft is nu wel duidelijk...
Stond Branch er vorig jaar niet als een van meest geconditioneerd bij?
Nja hopelijk krijg ik ongelijk dan. Maar ik heb normaal altijd gelijk![]()
Kevin Levrone is nattyHij eet 3 kilo kipfilet per dag, zet er nog een extra spuit in en dan met nog 8 kilo spieren erbij SHABAMMMMM! Lights out game over!
Dat. Je kan zeggen wat je wil, maar je moet nageven dat hij die conditioning keer op keer nailt.

Nja hopelijk krijg ik ongelijk dan. Maar ik heb normaal altijd gelijk![]()

Kevin heeft nooit heel het jaar getraind en nu wel dus..Moet wel lachen om mensen die denken dat hij gaat winnen.
Hij kon niet eens winnen toen hij op zijn best was en jaar in jaar uit trainde.