suwardi
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we kunnen een keer samen gaan?Bij beide lijkt het als fo je op een stuk rubber aan het kauwen bent. Maar toch maar de Mc Donalds dan...

volgens mij ben je buffer dan ik dus je mag niet mee.

weten jullie wel waar je hotwings etc van gemaakt worden bij de KFC? Er was laats een onderzoek, en het bleek dat ze kippenbotten + kippenvel en alle andere restjes van een kip mengen, smaakstoffen toevoegen en voila... Je krijgt dus geen hoogwaardige eiwitten binnen, bij de mc is het rundvlees tenminste echt.. Al heb je bij de KFC wel 1 of 2 menus waar echte kip in zit, maar die zijn veeel duurder bro's.
Welk onderzoek was dat ? En ben je uberhaupt wel eens bij de KFC geweest ? KFC is de real deal man.
ya het is echt zo.. bij het onderzoek hadden ze ook fotos, hoe het gemaakt werd etc. Was gewoon een roze pasta, waar ze kunstmatig kip van maakte. zal kijken of ik 't kan vinden..
U srs ?? Die hotwings zijn gewoon legit kippenvleugels/pootjes man. DIe andere dingen, soort kipnuggets en vlees op de zinger burger ben ik niet zeker van, maar ziet er ook behoorlijk legit uit. Ben wel benieuwd.
Maar KFC > mac sowieso imo, pak hotwing bucket met bbq sauce en gogogo

als jij betaalt

? of wil je dat niet zeggen?Apple gebruiker jwtz.Hoezo, verdiend hij daar ook geld aan net zoals aan die beef jerkey?