- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welnee, het is zelfs andersom, dat van die roze pasta heb ik ook gezien maar het zijn juist de burgers/kippenburgers van de mac die daarvan worden gemaakt.
Die emmers met kippendingetjes zijn gewoon kippenvleugels, zijn niet zelf gemaakt of iets van die onzin
En dat is ook het enige wat ik daar neem, want zeg nou zelf, wat is nou lekkerder dan kippenvleugeltjes.

ben nog nooit naar de kfc geweest en ik woon in rotterdam haha
heb de mc nooit wat aangevonden, vond alleen de quarter pounders en de mcchicken wel lekker maar ook niet dat ik die dingen zo lekker vind.
vind de burger king daar in tegen 10x beter, altijd leuk met 2 vrienden daar naartoe gaan en zoveel bestellen en als ze vraagt was dat het meneer ? uuuuuh ja maar hun willen ook nog wat bestellen![]()
haha, lekker grappen en grollen daar. Neem je ook altijd de kleine bus?
De nuggets bedoel je.... De hotwings zijn echt wel gewoon vleugeltjes hoorweten jullie wel waar je hotwings etc van gemaakt worden bij de KFC? Er was laats een onderzoek, en het bleek dat ze kippenbotten + kippenvel en alle andere restjes van een kip mengen, smaakstoffen toevoegen en voila... Je krijgt dus geen hoogwaardige eiwitten binnen, bij de mc is het rundvlees tenminste echt.. Al heb je bij de KFC wel 1 of 2 menus waar echte kip in zit, maar die zijn veeel duurder bro's.