MuscleMeat

KFC of mac?

at TS, woon je in purmerend?

By the way, voedingswaardentabel voor 15 chicken filets:
375.0 gram
887.3 kcal
75.8 gram eiwitten (!)
49.9 gram koolhydraten
42.8 gram vet

Voedingswaarden voor een kip twintig dinges:
258 gram
855 kcal
57 gram eiwitten
55 gram koolhydraten
45 gram vet

Aan jou de keus als je deze shit gaat halen, ik vind de exotische saus bij de kfc wel lekkerder bij de kip passen dan de currysaus waarbij je ene hap te pittig is en de andere hap te flauw. By the way, beide vullen best wel erg, maar kip 20 gaat op kop met verzadigdheid qua vet.

Welnee, het is zelfs andersom, dat van die roze pasta heb ik ook gezien maar het zijn juist de burgers/kippenburgers van de mac die daarvan worden gemaakt.

Die emmers met kippendingetjes zijn gewoon kippenvleugels, zijn niet zelf gemaakt of iets van die onzin
:roflol:

En dat is ook het enige wat ik daar neem, want zeg nou zelf, wat is nou lekkerder dan kippenvleugeltjes.

Dat is ook wat ik zei idd.

Die hotwings zijn idd het beste, echt een killer smaak zeker in combinatie met bbq saus. Jammer alleen dat er veel te veel vet in zit.

Jij kan gewoon niet bulken starter :p

god is punishing me!!!!

oh wacht.. er is geen god.. hmmzz

Ik dacht dat pl-ers abbo hadden bij de kfc....... :(

Geen idee. Ben nog nooit naar de KFC geweest.

ben nog nooit naar de kfc geweest en ik woon in rotterdam haha

heb de mc nooit wat aangevonden, vond alleen de quarter pounders en de mcchicken wel lekker maar ook niet dat ik die dingen zo lekker vind.

vind de burger king daar in tegen 10x beter, altijd leuk met 2 vrienden daar naartoe gaan en zoveel bestellen en als ze vraagt was dat het meneer ? uuuuuh ja maar hun willen ook nog wat bestellen :D

ben nog nooit naar de kfc geweest en ik woon in rotterdam haha

heb de mc nooit wat aangevonden, vond alleen de quarter pounders en de mcchicken wel lekker maar ook niet dat ik die dingen zo lekker vind.

vind de burger king daar in tegen 10x beter, altijd leuk met 2 vrienden daar naartoe gaan en zoveel bestellen en als ze vraagt was dat het meneer ? uuuuuh ja maar hun willen ook nog wat bestellen :D

haha, lekker grappen en grollen daar. Neem je ook altijd de kleine bus?

Zeker weten KFC. Vol proteins and damn calories.

Vergelijk de kip maar met die van de mac. Je ziet en proeft duidelijk het verschil.

Kfc is beste.

mac = the best ...

Burgerking en KFC en subway is allemaal namaak van macdonald

weten jullie wel waar je hotwings etc van gemaakt worden bij de KFC? Er was laats een onderzoek, en het bleek dat ze kippenbotten + kippenvel en alle andere restjes van een kip mengen, smaakstoffen toevoegen en voila... Je krijgt dus geen hoogwaardige eiwitten binnen, bij de mc is het rundvlees tenminste echt.. Al heb je bij de KFC wel 1 of 2 menus waar echte kip in zit, maar die zijn veeel duurder bro's.
De nuggets bedoel je.... De hotwings zijn echt wel gewoon vleugeltjes hoor

Voor de proteine hoef je niet per se naar KFC te gaan iig. Zit bij mac ook goed

Laatst bewerkt:
Emmers kippenvleugels van de kfc zijn wel bazig.

Kfc!!!!!!

KFC

/thread

big mac bestellen bij de kfc

Terug
Naar boven