Fitness Seller

KFC of mac?

Mac. omdat er geen KFC hier is. =(

Family bucket FTW!

ya nice zo'n familie bucket van de KFC, zowat al het kip daar wordt van roze pasta gemaakt, die ze ff frituren + smaakstoffen toevoegen, kwaliteit eiwitten wat erin zin is wonderbaarlijk slecht. gwn naar burgerking of mc gaan, das echte rundvlees, yes i'm mad

KFC betere ekv's

ya nice zo'n familie bucket van de KFC, zowat al het kip daar wordt van roze pasta gemaakt, die ze ff frituren + smaakstoffen toevoegen, kwaliteit eiwitten wat erin zin is wonderbaarlijk slecht. gwn naar burgerking of mc gaan, das echte rundvlees, yes i'm mad

Wtf boeien de eiwit als je een junkmaaltijd eet, daarom heet het een JUNKmaaltijd. You stupid boy

Nog nooit in een KFC geweest, of er iets van gegeten. Mac smaakt me wel prima, ook al kom ik er zelden.

Nog nooit in een KFC geweest, of er iets van gegeten. Mac smaakt me wel prima, ook al kom ik er zelden.

Precies hetzelfde hier! Gewoon nog nooit in een KFC geweest. Volgens mij verkopen ze daar alleen maar bagger.

Soms een Cheseburger van de Mac maar eigenlijk bijna nooit.

Jij hapt zeker rechtstreeks van een koe om hem op te eten.

Terug
Naar boven