Moen
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen overschat zijn echte kg spiermassa altijd, daarom let ik al een tijdje niet meer op de weegschaal en kijk ik ook niet meer op als er iemand zegt 'ik weeg 120 kg!' (want als dat een beetje in shape zou zijn had je er ws al wel van gehoord via magazines of is hij nationaal kampioen)
vind ik wel jammer voor de jongens die een paar kg per jaar aankomen want en als je ziek wordt dan gaan die paar kg weer weg, dus heb je voor niks een kuur gepakt.

Kijk eens, dit is een punt die ik al zo lang aanhaal! Vooral hier op het board wordt zo onwijs overdreven over die kg's! Als somige 15kg spiermassa aankomen, dan zouden die in princiepe al met een wedstrijd mee kunnen doen! Die gasten die 75kilo wegen, wogen ooit (op hetzelfde vet percentage) 60 kilo!
Nu zijn er zoveel naturel al 10kg spier zijn aangekomen en die daarna door een diana/winny only kuurtje 8 kilo klaimen te winnen, wel te lezen: "DROOG". Nou dan feliciteer ik jullie, even in de cut en je kan meedoen met een wedstrijd hoor!![]()
Zelfs als je 2 maanden NA je kuur even een weekje minder eet zul je zien dat er nog zo 2 kilo vanaf kan!
Topicmaker =>![]()
Precies,als ik de stats van mijn moeder hier neer zet denk je jezus wat een beest.Armen rond de 50cm gewicht boven de 100 borstomtrek waar iedereen jaloers op is en maar 175.Beoordelen doe je pas als je fotos hebt gezien.