AndroidHealthClinic

kickboxen scheenpijn enzo..

malacoesa

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Wie zit er hier op thai of kickboxen?
Ik heb elke keer tijdens sparren dat ik precies met mijn knieschijf of iets fragiels tegen de ander zijn scheen aan kom dan loop ik mank en heb ik pijn als de t*ring.
Is er iets dat ik kan doen om mijn schenen en knieen te harden?
Ik hoor het graag!

Bloodsport - J.C. van damme

Idd heel pijnlijk, maar het valt te trainen.

Je knieschijf zou niet tegen iemands schenen aan moeten komen, dus daar moet je je techniek verbeteren. Je schenen worden vanzelf gevoellozer, ik zou geen rare dingen doen maar gewoon veel oefenen tegen een zware bokszak.

Je knieschijf zou niet tegen iemands schenen aan moeten komen, dus daar moet je je techniek verbeteren. Je schenen worden vanzelf gevoellozer, ik zou geen rare dingen doen maar gewoon veel oefenen tegen een zware bokszak.

Hier sluit ik mij bij aan.
Met je knieen moet je niet lopen klote en juist voorzichtig mee zijn.

met een deegroller over je schenen gaan ;)

Ik had er in het begin ook last van.
Nu gelukkig geen last meer van. :)

vroeger rolden ze met een colaflesje over hun scheenbenen.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb dat indd vaker gehoord van flesjes of deegrollers, je zenuwen zouden er gevoellozer van worden...maar of dat zo goed is om op die manier te trainen..

Ik zit eigenlijk op wing chun en daar mogen we geen scheenbeschermers aan doen van de leraar.

Ik zal indd op mijn techniek letten. al loop je wel altijd risico om klappen op je knieen te krijgen.

lucky me onze leerkracht tolereert geen contact op de benen, enkel op de armen eigenlijk

Wie zit er hier op thai of kickboxen?
Ik heb elke keer tijdens sparren dat ik precies met mijn knieschijf of iets fragiels tegen de ander zijn scheen aan kom dan loop ik mank en heb ik pijn als de t*ring.
Is er iets dat ik kan doen om mijn schenen en knieen te harden?
Ik hoor het graag!

Went vanzelf ouwe, gewoon doorbijten ;)

Ik zit ook op Thai - boxen en ben van plan wedstrijden te gaan doen.

Wat je doet is,je pakt een deegroller en rolt elke dag een kwartier over je schenen.
Gaat zeer doen maar na een tijdje voel je niks meer op die schenen :D

gr.Hauzer

Terug
Naar boven