XXL Nutrition

kickstart?

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik wil binnenkort weer een kuurtje test/deca doen die doet het bij mij altijd goed en normaal neem ik een kickstart met dianabol om van af dag 1 al te voelden dat je kuurt en het verschil ook sneller te zien.
maar nu zit ik te denken om inplaats van de dianabol een kickstart met sustanon te doen maar hoor hier nooit wat over, lul ik nou echt uit me nek en weet ik echt niet waar ik over praat of is het mischien niet zo'n verkeerd idee?

zat te denken om de eerst 2 weken om de dag 250mg sus te zetten naast mijn 500mgtest enth en 200mg deca elke week.

iemand nog goeie raad?

Moet volgens mij wel kunnen.
Zou dan de kickstart op 2x/week 250 mg sust houden voor de eerste 2 weken.

• Topic Starter Topic Starter
dat dacht ik ook kom je er gelijk lekker in maar zou het niet te veel schommeling geven in de bloedwaarders

Schommelingen in bloedwaarden zul je met sustanon altijd hebben, zelfs wanneer je het vaker zet.
De test propionaat die erin zit stijg tot een piek in 8 uur, en zakt vervolgens tot 0-waarden binnen 4 dagen.

Maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat deze schommelingen een vermindering zullen geven in je uiteindelijke gains.

en als nou een propionaat naast mijn enath zet de eerste 2 weken of toch beter de sus

150 mg propionaat om de dag gedurende de eerste 2 weken is wel de gangbare kickstart inderdaad.

Maar of het uiteindelijk echt veel verschil zal uitmaken?

neem gewoon een lekkkere frontload sust 1000mg week 1 en 400mg deca week 1

en hou gewoon lekker de sust aan e3d 250mg en de deca 2x per week op 400, niet te moeiljik maken

succes

succes bro met wat het worden gaat

Waarom geen kickstart met test prop?

denk nu zelf ook dat ik voor de prop in de eerste 2 weken
week 1-10 500 mg test enth
1-10 400 mg deca
1-2 100 mg test prop odd.
en hcg en nolva bij de hand en een na kuur met clomid.

denk dat dit wel genieten wordt....

AAJ zei:
denk nu zelf ook dat ik voor de prop in de eerste 2 weken
week 1-10 500 mg test enth
1-10 400 mg deca
1-2 100 mg test prop odd.
en hcg en nolva bij de hand en een na kuur met clomid.

denk dat dit wel genieten wordt....

Dat denk ik ook wel alleen maak van die prop maar 3 weken:)

Idd test prop, ben ik zelf sinds maandag mee bezig en volgens mij slaat dat goed aan.

prop is geil!!!

Sus is imo niet geschikt voor kickstart omdat sus voornamelijk uit langwerkende esters bestaat. Het is dus of frontload met sus of kickstart met test prop.

Black Knight zei:
Sus is imo niet geschikt voor kickstart omdat sus voornamelijk uit langwerkende esters bestaat. Het is dus of frontload met sus of kickstart met test prop.

en de sus als frontload hoe zou je dat dan nemen gewoon bij de eerste injectie 500mg sus bij de 500 mg test enth en daarna gewoon elke week 500mg test ???

het kan allemaal en het werkt allemaal.. :D persoonlijk ben ik inmiddels een grote voorstander van frontloads :D maar een lekkere kickstart op zn tijd is ook lekka! ik zou me hier niet te druk over maken.. resultaten komen met de tijd toch wel en na 3 weken voel je je zowiezo helemaal het mannetje

kickstart+frontload is op zn tijd ook wel lekker....

AAJ zei:
en de sus als frontload hoe zou je dat dan nemen gewoon bij de eerste injectie 500mg sus bij de 500 mg test enth en daarna gewoon elke week 500mg test ???

Het zullen zeker ampullen zijn die sustanon, anders zou je gewoon 125 eod kunnen zetten en mss lukt dat ook met ampullen, maar lijkt me iets lastiger.

Terug
Naar boven