XXL Nutrition

Stelling Kies een symbool dat je leven verandert

Peiling Peiling Kies je symbool

• Make all girls (or guys) super attractive to your eyes only

Stemmen: 10 13,0%
  • Your luck in money increases, but love eludes you

Stemmen: 7 9,1%
  • Your lifespan increases by 50%; Nothing else changes

Stemmen: 10 13,0%
  • You become a super genius, but your lifespan decreases by 50%

Stemmen: 3 3,9%
  • You can talk to animals. Your sense become keener as well. Nothing else changes.

Stemmen: 18 23,4%
  • You get one chance to change one part of your body permanently.

Stemmen: 8 10,4%
  • You can see parts of the future, but no one will ever belive you.

Stemmen: 19 24,7%
  • Every month, a satchel of weed appears in your mail. You gain nothing else.

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    77

In dat geval gaat 't dus niet werken, want hoe weet je nou wanneer datgene wat je ziet ( de toekomst) plaats vindt??

Stel je koopt aandeel x.. en je koopt in de toekomst misschien ook wel A,b & c. Dit weet je niet aangzn dit de toekomst is, of je moet dit gezien hebben in je toekomstblik, maar dat geheel terzijde.

Wanneer je aandeel A, B & C koopt weet je niet, dus je weet ook niet welke broek bij welk aandeel hoort, want misschien krijg jij wel visie van 3 jaar later die bij aandeel A hoort & niet bij aandeel X. (T spreekt voor zich dat je geen toekomstvisie krijgt met in de linkerhoek datum & tijd) In dat geval you're ****ed. Aangezien t onmogelijke is om je toekomstvisie's te sturen weetje uberhaupt niet of je de broek te zien krijgt.. T gaat dus zoiezo niet werken

Succes met je gave:rolleyes:

Nummer 4.

In dat geval gaat 't dus niet werken, want hoe weet je nou wanneer datgene wat je ziet ( de toekomst) plaats vindt??

Stel je koopt aandeel x.. en je koopt in de toekomst misschien ook wel A,b & c. Dit weet je niet aangzn dit de toekomst is, of je moet dit gezien hebben in je toekomstblik, maar dat geheel terzijde.

Wanneer je aandeel A, B & C koopt weet je niet, dus je weet ook niet welke broek bij welk aandeel hoort, want misschien krijg jij wel visie van 3 jaar later die bij aandeel A hoort & niet bij aandeel X. (T spreekt voor zich dat je geen toekomstvisie krijgt met in de linkerhoek datum & tijd) In dat geval you're ****ed. Aangezien t onmogelijke is om je toekomstvisie's te sturen weetje uberhaupt niet of je de broek te zien krijgt.. T gaat dus zoiezo niet werken

Succes met je gave:rolleyes:

je koopt geen aandeel. je neem jezelf voor om over een paar dagen aandeel x kopen, uiteraard maar 1 tergelijk, in die paar dagen tijd heb je een visioen gehad en dan werkt die broeken truk toch wel?

Laatst bewerkt:
You become a super genius, but your lifespan decreases by 50%

Doe nummer 7 maar.

Nummer 6

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de toekomst zien heeft gewoon de meeste waarde.

Stel nou dat ik mezelf de CL finale zit te kijken?? dan weet ik waar ik geld op moet inzetten.
Stel dat ik de ek finale kijk met allemaal oranje mensen?? weet ik het ook.

Enzovoort. Gewoon de meeste kans op kennis en rijkdom.

de toekomst zien heeft gewoon de meeste waarde.

Stel nou dat ik mezelf de CL finale zit te kijken?? dan weet ik waar ik geld op moet inzetten.
Stel dat ik de ek finale kijk met allemaal oranje mensen?? weet ik het ook.

Enzovoort. Gewoon de meeste kans op kennis en rijkdom.

waar staat dat je controle hebt over wat je van de toekomst wil zien? Te unreliable.

je koopt geen aandeel. je neem jezelf om over een paar dagen aandeel x kopen, uiteraard maar 1 tergelijk, in die paar dagen tijd heb je een visioen gehad en dan werkt die broeken truk toch wel?

Nee, aangezien je niet weet of dat visioen bij dat aandeel hoort.. Misschien is dat aandeel wel van 10 jaar later.. De truc zal alleen werken als je je broeken nummert.. Dus vanaf een bepaalde dag elke ochtend de broek nummeren met t aantal dagen dat verstreken is.. Dus stel je begint op 6 april,, en je nummert vanaf dan je broeken. en je ziet een visioen met een broek met nummer 1200 dan weetje dat dat visioen hoogswaarschijnlijk niet hoort bij aandeel x, maar zelfs dan heeft 't weinig kans van slagen want misschien koop je Aandeel x wel na 1199 dagen,:trollface:

Nee, aangezien je niet weet of dat visioen bij dat aandeel hoort.. Misschien is dat aandeel wel van 10 jaar later.. De truc zal alleen werken als je je broeken nummert.. Dus vanaf een bepaalde dag elke ochtend de broek nummeren met t aantal dagen dat verstreken is.. Dus stel je begint op 6 april,, en je nummert vanaf dan je broeken. en je ziet een visioen met een broek met nummer 1200 dan weetje dat dat visioen hoogswaarschijnlijk niet hoort bij aandeel x, maar zelfs dan heeft 't weinig kans van slagen want misschien koop je Aandeel x wel na 1199 dagen,:trollface:
ja maar je ziet toch aan de dingen om je heen welke dag het is en mensen veranderen qua uiterlijk na 10 jaar. nu weet ik ook wel dat je dat niet bedoeld. kan ook paar weken later zijn. maar op dat moment bepaal je om alleen en alleen maar dat aandeel te kopen en voor de rest helemaal niets.

inb4 nummer 6 kiezen om je peenor 3x zo lang te maken.

OT: Doe mij 3 maar als m'n leven een beetje goed blijft, anders 7 al staat er niet wat je dan zoal te zien krijgt. En daarbij de toekomst weten kan niet altijd even fijn zijn.

ja maar je ziet toch aan de dingen om je heen welke dag het is en mensen veranderen qua uiterlijk na 10 jaar. nu weet ik ook wel dat je dat niet bedoeld. kan ook paar weken later zijn. maar op dat moment bepaal je om alleen en alleen maar dat aandeel te kopen en voor de rest helemaal niets.

Ja maar je verwacht nu dat je je Visioen kan sturen en lekkr door een wereld kan lopen van bijvoorbeeld 5 jaar later... zo werkt t niet,,, je ziet een visioen en thats it..Je ziet toch niet steeds een visioen van een fking kalender waardoor je kan zien welke dag t is? De ene dag heb je een visioen van een vis onder water en de andere dag weer een visioen van jezelf in een grijze broek..

dieren hebben toch niets nuttigs te melden, ik ga voor 7 & was toch al niet van plan het aan anderen te vertellen.

Ook al zie je random shit er moet een keer iets bij zitten waar je wat aan hebt. Het kan niet altijd k*t zijn.

Aghja... als het veel te random is... Dus dat je bv ziet dat er over 2 dagen een kat in China dood gaat... dan heb je er idd vrij weinig aan.

Terug
Naar boven