MuscleMeat

Stelling Kies een symbool dat je leven verandert

Peiling Peiling Kies je symbool

• Make all girls (or guys) super attractive to your eyes only

Stemmen: 10 13,0%
  • Your luck in money increases, but love eludes you

Stemmen: 7 9,1%
  • Your lifespan increases by 50%; Nothing else changes

Stemmen: 10 13,0%
  • You become a super genius, but your lifespan decreases by 50%

Stemmen: 3 3,9%
  • You can talk to animals. Your sense become keener as well. Nothing else changes.

Stemmen: 18 23,4%
  • You get one chance to change one part of your body permanently.

Stemmen: 8 10,4%
  • You can see parts of the future, but no one will ever belive you.

Stemmen: 19 24,7%
  • Every month, a satchel of weed appears in your mail. You gain nothing else.

Stemmen: 2 2,6%

• Totaal stemmers
    77
Aghja... als het veel te random is... Dus dat je bv ziet dat er over 2 dagen een kat in China dood gaat... dan heb je er idd vrij weinig aan.

Als dat zo is kan je dus ook een katje redden, wat best waardevol is.. Maar voor hetzelfde geld zie je dus ook bijvoorbeeld wie het EK wint.

Als dat zo is kan je dus ook een katje redden, wat best waardevol is.. Maar voor hetzelfde geld zie je dus ook bijvoorbeeld wie het EK wint.

Hoeft niet, zoor hetzelfde geld zie je dat ruud over 2 maanden ontmaagd wordt, ipv het EK uitslag.

Zeker 1, al die lelijke (niet zo mooie) meisjes, die een moord doen voor sociaal contact met een kerel en lekker meegaand zijn zie ik dan als uber geile 10 rated chicks ! epic

dus een vrij reële kans dat je direct doodvalt? Zelfs te berekenen afhankelijk van je leeftijd.

**** that. Elk huidig genie ziet het zwakke punt in die statement.

Ik waag het erop dat ik ouder als 40 wordt, Als ik dan nog 10 jaar als super genie heb vindt ik dat prima.

]

Maar misschien neuk je dit wel en ziet iedereen je daar mee lopen.

Maar uiteindelijk zie jij de wereld door jouw ogen en during sexy time zie jij dus een lekker geile meid, moet wel oppassen dat je haar niet op de foto/film wil zien :D

Tsja ik heb die gave niet nodig omdat ik zonder al leuke wijven neuk.. Maarja als het voor jou nodig is ... Jou keuze. :roflol:

Nummer 5 = nice!

Niet karakter, puur uiterlijk.

Enige op aarde die kan praten met dieren, poen scheppen ultra succesvol

Aghja... als het veel te random is... Dus dat je bv ziet dat er over 2 dagen een kat in China dood gaat... dan heb je er idd vrij weinig aan.
een katje in china is geen deel van JOUW toekomst, maar zo kunnen we alle krachten wat geen relativeren. Het had eigenlijk een duidelijkere omschrijving moeten hebben.

Terug
Naar boven