XXL Nutrition

kigtropin

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval

foto 3.JPG

foto 5.JPG

foto 4.jpg

staat een artikel over op juiced muscle (nep-fake kigs)
volgens hun zijn dit de echte

voorzichtigdheid geboden,ze zijn zo populair geworden in korte tijd
dat het wel de moeite waard is om te faken.
het blijven chinezen

• Topic Starter Topic Starter
Begin ook al goed droog te trekken maar wist niet of het de hgh was of de 12,5mcg t3:p

Ik las dat het lab alweer was opgerold dus er geen nieuwe batches meer komen.. misschien met een korreltje zout nemen maar hou het in je achterhoofd :) Sommige stealers zitten dan alweer op hun laatste voorraad.

Gewoon op een forum ergens waar ze het erover hadden, zoals ik zei met een korreltje zout nemen maar misschien iets om te onthouden of verder te onderzoeken. Als het nu opeens schaars verkrijgbaar is zal er wel een kern van waarheid in zitten.

Gewoon op een forum ergens waar ze het erover hadden, zoals ik zei met een korreltje zout nemen maar misschien iets om te onthouden of verder te onderzoeken. Als het nu opeens schaars verkrijgbaar is zal er wel een kern van waarheid in zitten.

Ik denk dat je in de war bent met Hygetropin.

Nee ik heb het nog geprobeerd terug te vinden ik weet wat er met hyge was maar dit ging echt over kig's. Ook dat sommige suppliers op hun laatste voorraad zaten etc.

Ik merk wel duidelijk verschil tussen ongelabelde blue tops en de kigtropins.

dit is wel een hele slappe vergelijking
blue tops kunnen echt top zijn maar ook echt bunk,ligt
aan de purity en daar word veel mee gerommeld en is niet te zien he?
wel of geen label,dus kig is met label en blue zonder
allebei blue,kwaliteit tja ligt eraan hoe groot de bankrekening is van de chinees.

Laatst bewerkt door een moderator:

Dat las ik ook, weet welk forum je bedoeld. Daar spreken ze verder wel vol lof over kigs.

dit is wel een hele slappe vergelijking
blue tops kunnen echt top zijn maar ook echt bunk,ligt
aan de purity en daar word veel mee gerommeld en is niet te zien he?
wel of geen label,dus kig is met label en blue zonder
allebei blue,kwaliteit tja ligt eraan hoe groot de bankrekening is van de chinees.

Dus ik kan netzo goed bluetops halen?

Dat las ik ook, weet welk forum je bedoeld. Daar spreken ze verder wel vol lof over kigs.

Dus ik kan netzo goed bluetops halen?

Nee dat niet, want alle blue en greentops die ik gehad heb waren k*t.
Mijn igf1 waarde steeg gewoon amper.

Hoewel Kigtropin erg populair aan het worden is en dus binnen de kortste keren gefaked zal worden zoals Redbull al zegt zou ik daar nog steeds meer op vertrouwen.
Sides zijn trouwens ook wel van belang.
Ik ben sinds een paar dagen overgegaan van 6iu riptropin naar 6iu kigtropin en mijn handen voelen wel weer een stuk dikker aan (sochtends kan mijn pink mijn duim niet aanraken :P)

Hoewel Kigtropin erg populair aan het worden is en dus binnen de kortste keren gefaked zal worden zoals Redbull al zegt zou ik daar nog steeds meer op vertrouwen.
Ik ben sinds een paar dagen overgegaan van 6iu riptropin naar 6iu kigtropin en mijn handen voelen wel weer een stuk dikker aan (sochtends kan mijn pink mijn duim niet aanraken :P)

dus? omdat jij k*t blue en green hebt gehad,zijn ze bij voorbaat allemaal k*t? waaauuuw dat is pas kort door de bocht.
ik heb toevallig zeer goede greens gebruikt,blue zowel goed als slecht
de kig's van nu zullen heus wel goed zijn hoor,maar ik vrees dat de populariteit de kwaliteit niet ten goede gaat komen.

hoe kan het dat ik op 4iu totaal nog geen side ondervind? Zoals de krampen overal, pijn in de handen en gewrichten??

Als je kigs, rips, elis, hyges enz neemt, weet je dat je goed zit, zolang ze real zijn. Ongelabelde blues of greens weet je gewoon niet waar het vandaan komt en wat er in zit. Heb ooit is gelezen over blues waar dacht ik 2,7iu in zat ipv 10iu.

Tuurlijk redbull er zullen vast wel ergens goeie ongelabelde HGH rond gaan. Maar het is gewoon niet te vertrouwen.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 04:52 ----------

Hoe "merk" je dat,kun je dat ff toelichten ???

Ik heb ooit blues gehad en om te testen zette ik in 1x 20iu. Ik had nauwelijks last. Misch een heel klein tinteltje in mn pink.

Dat hoef ik met kigs of hyges niet te proberen.

Toen ik vorig jaar met hyges begon heb ik na 2weken opbouwen naar 5iu een keer 10iu geinjecteerd. Ik had zown last van mn knieen, rug, handen niet normaal.

Je merkt het inderdaad aan de bijwerkingen, ben al een hele poos bezig met hyge, eerst 5 iu tijdens de kuur , afgelopen maanden laag pitje met 2iu, sinds vorige week weer 5 iu (icm met aas), ben vanochtend weer met tintelende vingers opgestaan. Je merkt dus zeker wel of je goede hebt.

Ps heb ik trouwens ook wel gehad met blue, ik heb wel divere blue gehad in de afgelopen jaren

Terug
Naar boven