wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las dat het lab alweer was opgerolddus er geen nieuwe batches meer komen.. misschien met een korreltje zout nemen maar hou het in je achterhoofdSommige stealers zitten dan alweer op hun laatste voorraad.

Gewoon op een forum ergens waar ze het erover hadden, zoals ik zei met een korreltje zout nemen maar misschien iets om te onthouden of verder te onderzoeken. Als het nu opeens schaars verkrijgbaar is zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Zijn die Kigtropins niet gewoon blue tops in een fancy verpakking?

..
Zijn die Kigtropins niet gewoon blue tops in een fancy verpakking?
Ik merk wel duidelijk verschil tussen ongelabelde blue tops en de kigtropins.
Vind kigs vergelijkbaar met hyge kwaliteit.

Ik merk wel duidelijk verschil tussen ongelabelde blue tops en de kigtropins.
Gewoon op een forum ergens waar ze het erover hadden, zoals ik zei met een korreltje zout nemen maar misschien iets om te onthouden of verder te onderzoeken. Als het nu opeens schaars verkrijgbaar is zal er wel een kern van waarheid in zitten.
dit is wel een hele slappe vergelijking
blue tops kunnen echt top zijn maar ook echt bunk,ligt
aan de purity en daar word veel mee gerommeld en is niet te zien he?
wel of geen label,dus kig is met label en blue zonder
allebei blue,kwaliteit tja ligt eraan hoe groot de bankrekening is van de chinees.
Dat las ik ook, weet welk forum je bedoeld. Daar spreken ze verder wel vol lof over kigs.
Dus ik kan netzo goed bluetops halen?
)Nee dat niet, want alle blue en greentops die ik gehad heb waren k*t.
Mijn igf1 waarde steeg gewoon amper.
Hoewel Kigtropin erg populair aan het worden is en dus binnen de kortste keren gefaked zal worden zoals Redbull al zegt zou ik daar nog steeds meer op vertrouwen.
Sides zijn trouwens ook wel van belang.
Ik ben sinds een paar dagen overgegaan van 6iu riptropin naar 6iu kigtropin en mijn handen voelen wel weer een stuk dikker aan (sochtends kan mijn pink mijn duim niet aanraken)
Nee dat niet, want alle blue en greentops die ik gehad heb waren k*t.
Mijn igf1 waarde steeg gewoon amper.
Hoewel Kigtropin erg populair aan het worden is en dus binnen de kortste keren gefaked zal worden zoals Redbull al zegt zou ik daar nog steeds meer op vertrouwen.
Sides zijn trouwens ook wel van belang.
Ik ben sinds een paar dagen overgegaan van 6iu riptropin naar 6iu kigtropin en mijn handen voelen wel weer een stuk dikker aan (sochtends kan mijn pink mijn duim niet aanraken)