wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is idd een verkeerde batch Kigtropin gefabriceerd. Deze kunnen terug gestuurd worden en word vergoed door de fabrikant. Is een foutje geweest.
Dit is wat ik heb gehoord.
Wel slordig foutje.
Laat je igf1 eens testen. Met gokken aan de hand van wel of geen sides kom je ook niet verder.
heb ervaring met allemaal, ik vind novo's beter dan nd blues voor zelfde prijs, bij de blues hou ik meer vocht vast, thanktropins mijn favoriet maar ook iets duurder, hou ook minder vocht vast. dus over het algemeen hangt het af van u portemonee, ik zou voor de thanks gaan.
Dan leg mij eens uit als het middel hgh bevat dat het allemaal anders werkt.
Als je verschillende sorten anders bij je gaan werken ,dan hebben de verschillende leveranciers je meschien peptides verkocht of met en gemixt.
Hgh blijft hgh.
Vind ik dan.
kan ik het ook aan mn glucose waarde zien? dat zou ik namelijk wel voor en na mn inject kunnen checken
Kigtropin is geweest mensen. Het is allemaal troep. De gestempelde dozen waren uitstekend maar vanaf zo'n half december zijn ze overgegaan op geprinte dozen. Zowel op de doos als op het vialtje staat een geprinte code. alles wat eindigd met -03 is troep.
Ze zijn zelfs zo slim geweest om gestempelde dozen te vullen met geprinte vialtjes dus let op deze zijn ook niet goed.
Wat ik begrepen heb zit er in een vial van 10iu zo een 4 iu in...niet best dus.
De eerste batch met stempel op doos en vial hadden bijna 15iu dus was sterk overgedoseerd.
Anyway....besteed je centen aan iets goeds want die kigs zijn verleden tijd!
Kigtropin is geweest mensen. Het is allemaal troep. De gestempelde dozen waren uitstekend maar vanaf zo'n half december zijn ze overgegaan op geprinte dozen. Zowel op de doos als op het vialtje staat een geprinte code. alles wat eindigd met -03 is troep.
Ze zijn zelfs zo slim geweest om gestempelde dozen te vullen met geprinte vialtjes dus let op deze zijn ook niet goed.
Wat ik begrepen heb zit er in een vial van 10iu zo een 4 iu in...niet best dus.
De eerste batch met stempel op doos en vial hadden bijna 15iu dus was sterk overgedoseerd.
Anyway....besteed je centen aan iets goeds want die kigs zijn verleden tijd!
vreemd heb het hem gevraagd .hij zegt niet druk maken zit in wat er in moet zitten .
het zal je zeker bevallen .nou ben benieuwd vandaag eerste 2iu gezet .heb het direckt uit china besteld
maakt niet uit of je het van kami,dl,rechtstreeks uit china hebt het was een grote scam... als je u kigs eind oktober begin november had besteld heb je de goede te pakken, anders heb je alles bahalve hgh helaas
vreemd heb het hem gevraagd .hij zegt niet druk maken zit in wat er in moet zitten .
het zal je zeker bevallen .nou ben benieuwd vandaag eerste 2iu gezet .heb het direckt uit china besteld
Test het even goed. Hoe lost de gh op en hoe ziet het er dan uit?
Is het doorzichtig als water of is de oplossing wat dikker en wat troebeler?
Wat dikker en troebeler is waar je naar op zoek bent!
Je kunt het ook even proeven. Als het wat zoetig smaakt ( sucrose ) ben je genaaid!!
Succes...
lost na paar min in de koelkast niet volledig op, blijft altijd nog wel een restje achter. Na beetje schudden is die weg. Toebel zal ik vanavond even naar kijken
Rustig draaien hahahaa.