XXL Nutrition

kigtropin

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval

foto 3.JPG

foto 5.JPG

foto 4.jpg

Er is idd een verkeerde batch Kigtropin gefabriceerd. Deze kunnen terug gestuurd worden en word vergoed door de fabrikant. Is een foutje geweest.

Dit is wat ik heb gehoord.

Wel slordig foutje.

Ik woon hier in jappie land,ben eens bij zon labje geweest,ziet er allemaal wel keurig netjes uit,drukken allerlij verschillende sorten,of het dan en foutje was boo niet meer kopen daar.
Kn normaal ook niet.
ik zal eens fotos sturen mocht ik maken toen waren tot top tot teen toch vermomt in doctor kleeren

• Topic Starter Topic Starter
Laat je igf1 eens testen. Met gokken aan de hand van wel of geen sides kom je ook niet verder.

Ik heb na 4 dagen 2iu mn waarden laten checken. Als het goed is krijg ik die vandaag terug... zal na 2 kitjes wel nog een keer doen.

heb ervaring met allemaal, ik vind novo's beter dan nd blues voor zelfde prijs, bij de blues hou ik meer vocht vast, thanktropins mijn favoriet maar ook iets duurder, hou ook minder vocht vast. dus over het algemeen hangt het af van u portemonee, ik zou voor de thanks gaan.

Omdat ik naar de 8iu heen wil vind ik de novo's financieel iets aantrekkelijker. Heb daar net 10kitjes besteld maar als die me niet bevallen ga ik thanktropin proberen.

kan ik het ook aan mn glucose waarde zien? dat zou ik namelijk wel voor en na mn inject kunnen checken

Dan leg mij eens uit als het middel hgh bevat dat het allemaal anders werkt.
Als je verschillende sorten anders bij je gaan werken ,dan hebben de verschillende leveranciers je meschien peptides verkocht of met en gemixt.
Hgh blijft hgh.
Vind ik dan.

Hangt af hoe puur je HGH is, hoe puurder hoe minder vocht je vasthoud maar dan betaal je ook duurder, waarom verkopen ze in ziekenhuizen geen ug hgh maar gewoon pharma hgh? omdat pharma 100% puur is en 10 iu = 10iu, meeste hgh die uit china komen zijn ondergedoseerd schiet eens 5iu pharma en 5iu ug merk je meteen.

heb me king ook net binnen .maar bij mij staan de date nummer met de printer er op gedrukt en niet met stempel op de vails ook .veder zien ze er het zelfde uit

Kigtropin is geweest mensen. Het is allemaal troep. De gestempelde dozen waren uitstekend maar vanaf zo'n half december zijn ze overgegaan op geprinte dozen. Zowel op de doos als op het vialtje staat een geprinte code. alles wat eindigd met -03 is troep.
Ze zijn zelfs zo slim geweest om gestempelde dozen te vullen met geprinte vialtjes dus let op deze zijn ook niet goed.
Wat ik begrepen heb zit er in een vial van 10iu zo een 4 iu in...niet best dus.
De eerste batch met stempel op doos en vial hadden bijna 15iu dus was sterk overgedoseerd.
Anyway....besteed je centen aan iets goeds want die kigs zijn verleden tijd!

ik weet het.. maak mn laatste doosje goeie kigs op en dan ga ik over op novotropin voor een maandje of 2. Daarna wil ik thanktropin proberen kijken of het veel verschil is.

Kigtropin is geweest mensen. Het is allemaal troep. De gestempelde dozen waren uitstekend maar vanaf zo'n half december zijn ze overgegaan op geprinte dozen. Zowel op de doos als op het vialtje staat een geprinte code. alles wat eindigd met -03 is troep.
Ze zijn zelfs zo slim geweest om gestempelde dozen te vullen met geprinte vialtjes dus let op deze zijn ook niet goed.
De eerste batch met stempel op doos en vial hadden bijna 15iu dus was sterk overgedoseerd.

Heb je hier ook een bron van ?

Gr. Dd

vreemd heb het hem gevraagd .hij zegt niet druk maken zit in wat er in moet zitten .
het zal je zeker bevallen .nou ben benieuwd vandaag eerste 2iu gezet .heb het direckt uit china besteld

vreemd heb het hem gevraagd .hij zegt niet druk maken zit in wat er in moet zitten .
het zal je zeker bevallen .nou ben benieuwd vandaag eerste 2iu gezet .heb het direckt uit china besteld

maakt niet uit of je het van kami,dl,rechtstreeks uit china hebt het was een grote scam... als je u kigs eind oktober begin november had besteld heb je de goede te pakken, anders heb je alles bahalve hgh helaas

maakt niet uit of je het van kami,dl,rechtstreeks uit china hebt het was een grote scam... als je u kigs eind oktober begin november had besteld heb je de goede te pakken, anders heb je alles bahalve hgh helaas

je hebt dan wel hgh maar hele lage dosis. Die van mij waren begin december binnen. Ik ondervind vooral vet verlies maar gezien dat al gebeurd bij een lage dosis kan het ook wel eens zijn dat ik de onder gedoseerde heb. Zal deze 1,5 er maar snel door heen jagen en met de novo's beginnen!

Tja al die verhalen, ik wordt er niks wijs van. Ook betreft de zogenaamde fake hygetropin waar men toch goed op lijkt te gaan.

Ben vooral benieuwd naar igf1 uitslagen. Voor de rest is het allemaal gissen.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 13:17 ----------

Trouwens. Na 4 dagen op 2iu zal je niks boeiend zien hoor

Test het even goed. Hoe lost de gh op en hoe ziet het er dan uit?
Is het doorzichtig als water of is de oplossing wat dikker en wat troebeler?
Wat dikker en troebeler is waar je naar op zoek bent!
Je kunt het ook even proeven. Als het wat zoetig smaakt ( sucrose ) ben je genaaid!!

Succes...

lost goed op zo als het hoort.ben met hem al een tijdje aan het lullen er over .hij zegt ook dat er genoeg fake is maar er zijn ook mensen bezig om de markt kapot te maken .om een ander hgh aan de man te krijgen tis oorlog in de hgh markt .hij zegt ook dat de geprinte doosjes niet allemaal slecht zijn .je moet de goei leverasier hebben .dus ik zie wel hoe ze werken .ps ik zal ze ook wel even proeven die tip kende ik nog niet thanx

Test het even goed. Hoe lost de gh op en hoe ziet het er dan uit?
Is het doorzichtig als water of is de oplossing wat dikker en wat troebeler?
Wat dikker en troebeler is waar je naar op zoek bent!
Je kunt het ook even proeven. Als het wat zoetig smaakt ( sucrose ) ben je genaaid!!

Succes...

lost na paar min in de koelkast niet volledig op, blijft altijd nog wel een restje achter. Na beetje schudden is die weg. Toebel zal ik vanavond even naar kijken

De markt voor kigs is zo kapot als het maar kan kerel! Wereld wijd besteld er niemand meer na zo een fiasco geloof me. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze gewoon opnieuw beginnen met een nieuwe naam, zo slim zijn ze wel.
Dit is geen probleem van wel of niet gefaked.Dit is gewoon een chinees probleem. De producent loopt iedereen te nakken met minder gh in de vialtjes dan dat ze eerst deden.
Dus als jij je gh direct uit china haalt dus bij de producent , dan word je gewoon genaaid ....sorry!

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 13:49 ----------

lost na paar min in de koelkast niet volledig op, blijft altijd nog wel een restje achter. Na beetje schudden is die weg. Toebel zal ik vanavond even naar kijken

Niet schudden kerel!!!:eek: Rustig draaien hahahaa.
Het ziet en voelt er opgelost wat dikker uit weet je wel? Niet zo helder als water..een vleugje wittig is misschien nog wel de beste beschrijving.

Weet je wat pas genaaid is? 5 kitjes bestellen en maar 2 ontvangen :(
Ik heb ze gemaild, hopelijk is het een foutje en sturen ze er nog 3

Dat is zeker genaaid met je broek aan !! Kun je wel contact krijgen via de mail?
Heb gehoord dat het niet zo een twee drie lukt...

Terug
Naar boven