XXL Nutrition

kigtropin

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval

foto 3.JPG

foto 5.JPG

foto 4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Je merkt het inderdaad aan de bijwerkingen, ben al een hele poos bezig met hyge, eerst 5 iu tijdens de kuur , afgelopen maanden laag pitje met 2iu, sinds vorige week weer 5 iu (icm met aas), ben vanochtend weer met tintelende vingers opgestaan. Je merkt dus zeker wel of je goede hebt.

Ps heb ik trouwens ook wel gehad met blue, ik heb wel divere blue gehad in de afgelopen jaren

Maar hoe kan het dan dat ik nu van 2iu al een paar dagen op 4iu zit en nog helemaal niks merk, geen tintelende vingers niks.

er staat trouwens geen of weinig vacuüm op de vails

er staat trouwens geen of weinig vacuüm op de vails

Hoeft niet heel veel vacuum op te staan. Maar probeer maar met een 1ml insuline spuit vol met lucht, trekt ie zo leeg.

Als je twijfelt zet ff in 1x 10iu. Maar aan de fotos te zien zijn ze real bro.

Ik heb ook geen bijwerkingen op die dosering. En als ik rustig opbouw heb ik ook weinig bijwerkingen op wat hogere doseringen. Met grote stappen wel, ga ik kapot.

Mijn china bron is opgerold en kigs worden naar het schijnt niet meer geproduceerd volgens hun.

Ben nu over moeten schakelen op Green's

Of hyge's halen en lekker betalen :P

Zijn een hoop fakes van idd

Mijn china bron is opgerold en kigs worden naar het schijnt niet meer geproduceerd volgens hun.

Ben nu over moeten schakelen op Green's

Gaan veel verschillende verhalen rond. Lees nu weer dat er slechts een aantal bronnen fakes verkopen maar K. kigs zijn nog goed, als je de doosjes met de datum enzo er op gestempeld hebt.

Gaan veel verschillende verhalen rond. Lees nu weer dat er slechts een aantal bronnen fakes verkopen maar K. kigs zijn nog goed, als je de doosjes met de datum enzo er op gestempeld hebt.

Omdat er veel verschillende verhalen zijn kan ik miss beter toch gaan novotropin of thanktripin, daarvan weet ik iig zeker dat ze goed zijn.. miss iets lager gedoseerd

Of ander rips, ook veel goeds over te horen alleen weer wat duurder volgens mij

Of ander rips, ook veel goeds over te horen alleen weer wat duurder volgens mij

ja inderdaad. zodra ik zo op 6-8iu zit is het verschil tussen 200 of 100 euro voor een kit wel groot gezien je dan maar 2,5 week met een kitje doet;)

Heel even afwachten hoe het met de kigs gaat, heb nog 1,5 kit dus kan nog heel even voorruit:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 01:20 ----------

een van jullie al ervaring met ND blue tops, novotropin of thanktropin (redtops)

Laat je igf1 eens testen. Met gokken aan de hand van wel of geen sides kom je ook niet verder.

ja inderdaad. zodra ik zo op 6-8iu zit is het verschil tussen 200 of 100 euro voor een kit wel groot gezien je dan maar 2,5 week met een kitje doet;)

Heel even afwachten hoe het met de kigs gaat, heb nog 1,5 kit dus kan nog heel even voorruit:)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jan 2012 om 01:20 ----------

een van jullie al ervaring met ND blue tops, novotropin of thanktropin (redtops)

heb ervaring met allemaal, ik vind novo's beter dan nd blues voor zelfde prijs, bij de blues hou ik meer vocht vast, thanktropins mijn favoriet maar ook iets duurder, hou ook minder vocht vast. dus over het algemeen hangt het af van u portemonee, ik zou voor de thanks gaan.

heb ervaring met allemaal, ik vind novo's beter dan nd blues voor zelfde prijs, bij de blues hou ik meer vocht vast, thanktropins mijn favoriet maar ook iets duurder, hou ook minder vocht vast. dus over het algemeen hangt het af van u portemonee, ik zou voor de thanks gaan.

Dan leg mij eens uit als het middel hgh bevat dat het allemaal anders werkt.
Als je verschillende sorten anders bij je gaan werken ,dan hebben de verschillende leveranciers je meschien peptides verkocht of met en gemixt.
Hgh blijft hgh.
Vind ik dan.

Er is idd een verkeerde batch Kigtropin gefabriceerd. Deze kunnen terug gestuurd worden en word vergoed door de fabrikant. Is een foutje geweest.

Dit is wat ik heb gehoord.

Wel slordig foutje.

Terug
Naar boven