wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de nieuwe batch binnen, labeltjes zien er net ietsjes anders uit, datum is geprint ipv gedrukt. Lost sneller op dan de vorige batch. Kheb net 10iu gezet dus ik laat het jullie weten.
Gr. Henk.

De nieuwe batch is stukken beter. Gister de eerste gezet, ben 3x wakker geworden met kramp in mn handen.
Batch nr: 20110901
De nieuwe batch is stukken beter. Gister de eerste gezet, ben 3x wakker geworden met kramp in mn handen.
ik zat op 6iu van de oude (goeie) batch en nu op 6iu novo en heb nog steeds geen last van mn handen of wat dan ook. alleen moe! Denk dat het komt omdat ik goed heb opgebouwd? Of zou ik gewoon niet gevoelig zijn voor sides?
sides hoeven niet altijd een indicatie te zijn voor de echtheid van je gh toch?
ik begrijp wel dat je bevestiging wil dat je gear real is.
hou je geen extra vocht vast oid ?
misschien een keertje 10iu zetten?

btw... vergeten te vermelden: mn nagels groeie abnormaal sneldus daaraan weet ik ook dat het werkt
ik zat op 6iu van de oude (goeie) batch en nu op 6iu novo en heb nog steeds geen last van mn handen of wat dan ook. alleen moe! Denk dat het komt omdat ik goed heb opgebouwd? Of zou ik gewoon niet gevoelig zijn voor sides?
sides hoeven niet altijd een indicatie te zijn voor de echtheid van je gh toch?
ik begrijp wel dat je bevestiging wil dat je gear real is.
hou je geen extra vocht vast oid ?
misschien een keertje 10iu zetten?