MuscleMeat

kigtropin

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval

foto 3.JPG

foto 5.JPG

foto 4.jpg

De nieuwe batch is stukken beter. Gister de eerste gezet, ben 3x wakker geworden met kramp in mn handen.

Batch nr: 20110901

• Topic Starter Topic Starter
De nieuwe batch is stukken beter. Gister de eerste gezet, ben 3x wakker geworden met kramp in mn handen.

Batch nr: 20110901

ik zat op 6iu van de oude (goeie) batch en nu op 6iu novo en heb nog steeds geen last van mn handen of wat dan ook. alleen moe! Denk dat het komt omdat ik goed heb opgebouwd? Of zou ik gewoon niet gevoelig zijn voor sides?

ik zat op 6iu van de oude (goeie) batch en nu op 6iu novo en heb nog steeds geen last van mn handen of wat dan ook. alleen moe! Denk dat het komt omdat ik goed heb opgebouwd? Of zou ik gewoon niet gevoelig zijn voor sides?

sides hoeven niet altijd een indicatie te zijn voor de echtheid van je gh toch?
ik begrijp wel dat je bevestiging wil dat je gear real is.

hou je geen extra vocht vast oid ?

misschien een keertje 10iu zetten?

oww ik twijfel er niet meer aan hoor, weet dat mn gear echt is. Het was meer een mededeling, dat ik geen bijwerkingen heb;)

btw... vergeten te vermelden: mn nagels groeie abnormaal snel;) dus daaraan weet ik ook dat het werkt

Dan zijn ze iig niet sterker dan de kigs die je had. Kan idd dat je door opbouwen geen sides ondervind. Probeer ff een keer 10iu te zetten.

+1

Van kigs kreeg ik krampen in mijn kaak novos heb ik gewoon wat rare dromen en na 5uurtjes slaap voel ik me weer top

goede batch kigs is gewoon vloeibaar goud

Terug
Naar boven