wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon proberen. Anders kom je er nooit achter. Als je goed op forums leest weet je snel genoeg wie te vertrouwen is en wie niet
Helaas niet helemaal waar. Die geprinte kitjes die ik heb zijn van Eminence waarvan iedereen zei dat ie goed is.
Hij heeft ook fake greentropin verkocht las ik gister, dus je weet maar nooit.
maar dat heeft hij goed gemaakt door alle retourzendeingen een hogere kwaliteit hgh te sturen heb ik gelezen.
Maar goed, ik heb nu iemand die al jaren verkoopt en geen enkele negatieve feedback heeft (zegt die gh15 ook)... novo is the way to go

Ja, dat hij heeft hij goed gemaakt, maar nu verkoopt hij Kigtropin waarvan de kwaliteit discutabel is
Wanneer je er wat van zegt via de mail zegt ie dat je onbeleefd bent en dat je er een slaatje uit wilt slaan...
hahahaha er zijn genoeg suppliers om de kenkah lijers gewoon gelijk te dumpen als ze een grote bek hebben
Helaas niet helemaal waar. Die geprinte kitjes die ik heb zijn van Eminence waarvan iedereen zei dat ie goed is.
Hij heeft ook fake greentropin verkocht las ik gister, dus je weet maar nooit.

Stel je wilt je IGF laten meten ivm controlecheck echtheid HGH, moet je dan 1 uur van te voren een paar iu zetten of maakt het nIks uit en hoort je IGF de hele tijd verhoogt te zijn als je aan de GH zit.
Meen nl dat je lichaam niet steeds met verhoogde IGF wil rondlopen en deze weer terugbrengt binnen de rederentiewaardes
Misschien had ik beter een topic kunnen Openen, maar hier zitten een paar ervaren GH gebruikers die ook hun bloed laten checken

Wat maakt iedereen zich druk. Er zijn een paar ondergedoseerde kitjes in omloop (geweest), maar een deel van een batch.
Nu is er een nieuwe goeie batch die alles goed moet maken. Ik krijg ze binnenkort binnen, ga ik ze ff proberen en als dat niks is ga ik over op wat anders.
Ook dat iedereen nu opeens zn kitjes wilt weg gooien is echt onzin.
Maarja als je er geen vertrouwen in hebt haal je toch wat anders.
Ik heb nu 2x kigs gezet. Wat ik weet is dat HGH je suikerspiegel laat stijgen, wat ik ook weet is dat ik erg gevoelig ben hiervoor. Als ik veel snoep eet krijg ik een heel specifiek soort hoofdpijn, dan weet ik achteraf ook van had ik maar niet zoveel junk moeten eten.
Waarom vertel ik dit...omdat ik in lichte mate na HGH hetzelfde had. Mijn kigs doen mijn suikerspiegel behoorlijk stijgen, dat staat voor mij vast en dat is een goed teken. Ik heb een doosje waar de batch en data op geprint zijn en batch eindigt op -03 (waar sust dus van beweert dat het ondergedoseerd is) Ik heb trouwens 2x 2IU gezet met tussendoor 3 uur.