AndroidHealthClinic

kigtropin

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval

foto 3.JPG

foto 5.JPG

foto 4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon proberen. Anders kom je er nooit achter. Als je goed op forums leest weet je snel genoeg wie te vertrouwen is en wie niet

novo's zijn ook binnen! eerst een kitje daarvan proberen voor ik aan mn laatste kitje kigs begin, die bewaar ik wel even

Gewoon proberen. Anders kom je er nooit achter. Als je goed op forums leest weet je snel genoeg wie te vertrouwen is en wie niet

Helaas niet helemaal waar. Die geprinte kitjes die ik heb zijn van Eminence waarvan iedereen zei dat ie goed is.
Hij heeft ook fake greentropin verkocht las ik gister, dus je weet maar nooit.

Helaas niet helemaal waar. Die geprinte kitjes die ik heb zijn van Eminence waarvan iedereen zei dat ie goed is.

maar dat heeft hij goed gemaakt door alle retourzendeingen een hogere kwaliteit hgh te sturen heb ik gelezen.

Maar goed, ik heb nu iemand die al jaren verkoopt en geen enkele negatieve feedback heeft (zegt die gh15 ook)... novo is the way to go

maar dat heeft hij goed gemaakt door alle retourzendeingen een hogere kwaliteit hgh te sturen heb ik gelezen.

Maar goed, ik heb nu iemand die al jaren verkoopt en geen enkele negatieve feedback heeft (zegt die gh15 ook)... novo is the way to go

Ja, dat hij heeft hij goed gemaakt, maar nu verkoopt hij Kigtropin waarvan de kwaliteit discutabel is :P
Wanneer je er wat van zegt via de mail zegt ie dat je onbeleefd bent en dat je er een slaatje uit wilt slaan...

Ja, dat hij heeft hij goed gemaakt, maar nu verkoopt hij Kigtropin waarvan de kwaliteit discutabel is :P
Wanneer je er wat van zegt via de mail zegt ie dat je onbeleefd bent en dat je er een slaatje uit wilt slaan...

dan gewoon niet meer van hem kopen;) hahahaha er zijn genoeg suppliers om de kenkah lijers gewoon gelijk te dumpen als ze een grote bek hebben;)

Wat ik er van weet is dat de laatste waar je kigs had/moet kopen gozer!
Het feit dat iedereen weet dat die kigs ver onder de maat zijn en hij ze nogsteeds probeerd te verkopen zegt genoeg toch?

Die gene waar nameless het over heeft is al zo lang top dus daar krijg je wel kwaliteit met de novo's ..:)

Wat maakt iedereen zich druk. Er zijn een paar ondergedoseerde kitjes in omloop (geweest), maar een deel van een batch.

Nu is er een nieuwe goeie batch die alles goed moet maken. Ik krijg ze binnenkort binnen, ga ik ze ff proberen en als dat niks is ga ik over op wat anders.

Ook dat iedereen nu opeens zn kitjes wilt weg gooien is echt onzin.

Maarja als je er geen vertrouwen in hebt haal je toch wat anders.

Laat ons even weten wat je er van vindt je be se, ik denk dat de meeste mensen hier erg benieuwd zijn!

Succes..

Stel je wilt je IGF laten meten ivm controlecheck echtheid HGH, moet je dan 1 uur van te voren een paar iu zetten of maakt het nIks uit en hoort je IGF de hele tijd verhoogt te zijn als je aan de GH zit.

Meen nl dat je lichaam niet steeds met verhoogde IGF wil rondlopen en deze weer terugbrengt binnen de rederentiewaardes

Misschien had ik beter een topic kunnen Openen, maar hier zitten een paar ervaren GH gebruikers die ook hun bloed laten checken

Stel je wilt je IGF laten meten ivm controlecheck echtheid HGH, moet je dan 1 uur van te voren een paar iu zetten of maakt het nIks uit en hoort je IGF de hele tijd verhoogt te zijn als je aan de GH zit.

Meen nl dat je lichaam niet steeds met verhoogde IGF wil rondlopen en deze weer terugbrengt binnen de rederentiewaardes

Misschien had ik beter een topic kunnen Openen, maar hier zitten een paar ervaren GH gebruikers die ook hun bloed laten checken

Volgens mij blijven je igf1 waarden 12 uur lang verhoogt en zwakken ze daarna weer af, maar pin me er niet op vast.
Ik zou zetten, een uur later eten en dan testen ;)

Hoe doe jij het, bijvoorbeeld toen je die rips nam

Wat maakt iedereen zich druk. Er zijn een paar ondergedoseerde kitjes in omloop (geweest), maar een deel van een batch.

Nu is er een nieuwe goeie batch die alles goed moet maken. Ik krijg ze binnenkort binnen, ga ik ze ff proberen en als dat niks is ga ik over op wat anders.

Ook dat iedereen nu opeens zn kitjes wilt weg gooien is echt onzin.

Maarja als je er geen vertrouwen in hebt haal je toch wat anders.

ik heb wel vertrouwen in de spullen die ik heb, ga er heerlijk op. maar vanaf nu, gezien het gezeik om de kigs ga ik ff op wat anders. Als alles weeg goed is stap ik miss terug

Hoe doe jij het, bijvoorbeeld toen je die rips nam

Ik nam toen 2x 2iu per dag met peptiden voor het slapen gaan.
2iu bij het ontbijt (met slin) na de lunch 2iu genomen en tien minuten later is er bloed afgenomen.
Volgens mij kan die 2iu na de lunch nog niks gedaan hebben bij nader inzien.
Mijn igf1 waarde was 818 ng/mmol dus echt super mooi

Ik heb nu 2x kigs gezet. Wat ik weet is dat HGH je suikerspiegel laat stijgen, wat ik ook weet is dat ik erg gevoelig ben hiervoor. Als ik veel snoep eet krijg ik een heel specifiek soort hoofdpijn, dan weet ik achteraf ook van had ik maar niet zoveel junk moeten eten.

Waarom vertel ik dit...omdat ik in lichte mate na HGH hetzelfde had. Mijn kigs doen mijn suikerspiegel behoorlijk stijgen, dat staat voor mij vast en dat is een goed teken. Ik heb een doosje waar de batch en data op geprint zijn en batch eindigt op -03 (waar sust dus van beweert dat het ondergedoseerd is) Ik heb trouwens 2x 2IU gezet met tussendoor 3 uur.

Ik heb nu 2x kigs gezet. Wat ik weet is dat HGH je suikerspiegel laat stijgen, wat ik ook weet is dat ik erg gevoelig ben hiervoor. Als ik veel snoep eet krijg ik een heel specifiek soort hoofdpijn, dan weet ik achteraf ook van had ik maar niet zoveel junk moeten eten.

Waarom vertel ik dit...omdat ik in lichte mate na HGH hetzelfde had. Mijn kigs doen mijn suikerspiegel behoorlijk stijgen, dat staat voor mij vast en dat is een goed teken. Ik heb een doosje waar de batch en data op geprint zijn en batch eindigt op -03 (waar sust dus van beweert dat het ondergedoseerd is) Ik heb trouwens 2x 2IU gezet met tussendoor 3 uur.

Ik heb batch 20110801-03

Ik heb de nieuwe batch binnen, labeltjes zien er net ietsjes anders uit, datum is geprint ipv gedrukt. Lost sneller op dan de vorige batch. Kheb net 10iu gezet dus ik laat het jullie weten.

Gr. Henk.

Terug
Naar boven