MuscleMeat

kigtropin

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
wil hem toch even door jullie na laten kijken. De resultaten kunnen natuurlijk tussen me oren zitten. En ik meen dat ik een kit heb gezien waar de letters met datum enzo netjes gedrukt waren, hier is dat niet het geval

foto 3.JPG

foto 5.JPG

foto 4.jpg

Nogmaals, er is 1 batch geweest waarvan een deel door productie fout ondergedoseerd is. Dat is het enige, wel erg slecht, brengt idd twijfel bij de gebruiker. Maar de nieuwe batch zou weer top moeten zijn.

Jay thanks dat je weer je IGF gaat testen. Zo weten we het zeker.

Nee joh die fabriek kan het schudden man. Wie koopt die rommel nou nog na al deze shizzle? Kun je beter voor novo's of thanks gaan...weet je bijna zeker dat je goeie gh hebt.
Nieuwe batch? ...kom op man...

Nou, volgens mij zit er wel groeihormoon in de kigtropin die ik heb.

Bloedglucose:
voor het zetten 6.2
5 minuten daarna 5.9
10 minuten daarna 6.6

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 00:10 ----------

Dat is zeker genaaid met je broek aan !! Kun je wel contact krijgen via de mail?
Heb gehoord dat het niet zo een twee drie lukt...

Ja, kreeg excuses en hij ging er nog 3 sturen.

De markt voor kigs is zo kapot als het maar kan kerel! Wereld wijd besteld er niemand meer na zo een fiasco geloof me. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze gewoon opnieuw beginnen met een nieuwe naam, zo slim zijn ze wel.
Dit is geen probleem van wel of niet gefaked.Dit is gewoon een chinees probleem. De producent loopt iedereen te nakken met minder gh in de vialtjes dan dat ze eerst deden.
Dus als jij je gh direct uit china haalt dus bij de producent , dan word je gewoon genaaid ....sorry!

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 13:49 ----------

Niet schudden kerel!!!:eek: Rustig draaien hahahaa.
Het ziet en voelt er opgelost wat dikker uit weet je wel? Niet zo helder als water..een vleugje wittig is misschien nog wel de beste beschrijving.

Nou 80 % van alle hgh komt uit china ,en dat zal ook nooit veranderen.
En dan erbij alles komt uit china en dat ook voor 70 %.
Nou met dat vleugje wit is voor naar mijn weten niet waar,want ik heb hier nu green tops en die zijn altijd top,al wel 4 jaar.en die lost in en mum van tijd op en je zit niks wit.

@ jebise: Hoe weet je dan dat je die ondergedosseerde batch hebt?

Nou 80 % van alle hgh komt uit china ,en dat zal ook nooit veranderen.
En dan erbij alles komt uit china en dat ook voor 70 %.
Nou met dat vleugje wit is voor naar mijn weten niet waar,want ik heb hier nu green tops en die zijn altijd top,al wel 4 jaar.en die lost in en mum van tijd op en je zit niks wit.

We hebben het hier over kigtropin..niet over greentops!....kigtropin ( de goede batch ) loste wat minder helder op en ook wat dikker als de slechte latere batch.
Duidelijke kan ik het niet maken denk ik...

Heb eergister 20 units van die geprinte kigtropin gezet. Mijn handen waren normaal :P
Gister 6 units van de gedrukte gezet en mijn handen zijn weer wat dikker al....

effe wat adners
Ik las een test report dat er in Riptropin wel 12,9 units zit ipv van 10 dus die ga ik weer lekker bestellen. Ook op mijn bloedtest bewezen dat die echt ziekelijk goed zijn

dat met dat handen verhaal zegt toch niet altijd wat .dus die 20 iu wil dus zegen dat die niet goed zijn .ik weet nog wel dat ik op de blue zat en werd gewoon wakker met pijn in me handen was niet leuk om elkenacht door de gang heen te wandellen tot het weg trok hehehe .heb toen orginale gehad in een prik pen en had toen nergens last van .had dat niet met die 191 en 192 amino's te maken

dat met dat handen verhaal zegt toch niet altijd wat .dus die 20 iu wil dus zegen dat die niet goed zijn .ik weet nog wel dat ik op de blue zat en werd gewoon wakker met pijn in me handen was niet leuk om elkenacht door de gang heen te wandellen tot het weg trok hehehe .heb toen orginale gehad in een prik pen en had toen nergens last van .had dat niet met die 191 en 192 amino's te maken

Nee heeft daar niks mee te maken.
Het kan verschillen in GH, maar als je 20iu zet en je hebt nergens last van is het zeker fake.

Dat je niks merkt bij een pen kan zijn dat je er gewoon minder last hebt bij pennen of dat je een fake pen had.
Zet maar eens 20iu geno of nordi dan heb je sowieso sides.

Gister weer van mijn gestempelde batch 6iu (of per ongeluk 8iu) gezet en mijn handen zijn weer super dik en ik ben van 120 naar 122,7 gegaan in deze twee dagen.

k*t zooi, zijn die kigs echt nep jonge kheb net 5 besteld verdomme

mensen maak je niet te druk tis gewoon goed .ik heb goede pomp en dat al na een kleine week en zit nog maar op 3iu .die geprinte dozen doen ze om het makelijker te maken

dit zij mijn manetje uit china .
if someone give you the price less than 100$ /kit
pls don't trust it
because my price is the cheapest price in china
if less than my price , I am sure it is fake one
my price is the best
I have a client in portugal
he got the price 95$/kit from the other supplier in china
but when he get the package
the quality is very poor
so he is very angry
he told me he will order only from me
good price and good quality can won the market forever

mensen maak je niet te druk tis gewoon goed .ik heb goede pomp en dat al na een kleine week en zit nog maar op 3iu .die geprinte dozen doen ze om het makelijker te maken

Nee, je hebt gewoon een handvol mensen die 'Kigtropin' produceren.
Zelfs twee doosjes geprinte Kigtropin kunnen bij iemand anders vandaan komen.
Zelfde geldt voor de gestempelde doosjes. Mijn gestempelde doosjes zien er iets anders uit dan die op de foto in dit topic...

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 11:24 ----------

dit zij mijn manetje uit china .
if someone give you the price less than 100$ /kit
pls don't trust it
because my price is the cheapest price in china
if less than my price , I am sure it is fake one
my price is the best
I have a client in portugal
he got the price 95$/kit from the other supplier in china
but when he get the package
the quality is very poor
so he is very angry
he told me he will order only from me
good price and good quality can won the market forever

Verkoop praatjes. Ze zeggen allemaal wat anders en dat alleen hun shit de echte is.
Bij de echte producent kan je kitjes denk ik wel veel goedkoper halen, helemaal als je er 50 koopt ofzo

Terug
Naar boven