MuscleMeat

Kind krijgt lijfstraffen van harteloze moeder (video)

Sow dat kind heeft wel een snelle babbel!!:D

Jezus wat een domwijf. Als jij je kind niet onder controle hebt ben jezelf niet zo stabiel en dat merken ze maar al te gauw.

'Hi, my name is Jessica and I'm a Moron' had het filmpje moeten heten.

heeft iemand toevallig een link naar de volledige aflevering, wil eigenlijk wel zien hoe dat wijf zichzelf daaruit gaat proberen te praten:roflol:

Laatst bewerkt:

Eeven analyseren vanuit mn eerste jaar klinisch psychologie. Nr uno fout is dat ze niet naar elkaar luisteren. Conversatie is net nog mogelijk, maar beiden zitten in hoge emotionele toestand en dat kan msschien slechte gevolgen hebbe. Dan beter uitrusten en rustig 1 per 1 uitpraten.

------------- goede analyse

Vind noch het ouder, noch het kind onredelijk. De kind lijkt opvliegend/assertief en de ouder ziet liever een kind die braaf en gevolgzaam volgt.

------------------ crappy analyse

Diagnose: moeder-lind verhouding ambivalent
gepaste psycholoog: relatie en gezinstherapie

achterlijke stront h**r der clit onder stroom zetten voor 5min t**fus wijf

zo schep je dus werkgelegenheid als psycholoog, wou dat het op mijn werk ook zo makkelijk was.

als ik gans de dsm lijst afga, dan is belgie minimum voor 70-80% gestoord :D
(denk maar aan stress klachten, roken/alcohol, depressie en angstoornissen ==> deze maken al een dikke 50%)

Wel effectief tegen liegen toch? Maar wat een manier..dat is gewoon k*tmanieren verzinnen zelf problemen hebt en je je kind niet normaal op kan voeden.

Wel effectief tegen liegen toch? Maar wat een manier..dat is gewoon k*tmanieren verzinnen zelf problemen hebt en je je kind niet normaal op kan voeden.

Bijzonder dat mensen zo achterlijk hypocriet zijn als het om liegen gaat. Iedereen liegt, elke dag. Het is een deel van ons bestaan.

Trouwens ook niet zo gek dat dat kind liegt, het is gewoon een overlevingsmechanisme tegen de tirannie van dat gestoorde wijf. Ik stel voor dat we haar haar eigen eierstokken laten op eten, rauw.

Jochie even weg halen daar en terug laten komen als ie 16 is, kijken of ze dan nog zo'n grote mond heeft. Er stond btw 'cold shower' maar ik las 'golden shower' ???

Mijn hart breekt als ik dat kind hoor wenen, damn.

Ik zie het probleem niet ???

:trollface:

Terug
Naar boven