Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, als 80% gestoord is volgens je lijstjes moet je vooral je lijstjes niet bevragen hoor, dan is dat gewoon zo!als ik gans de dsm lijst afga, dan is belgie minimum voor 70-80% gestoord
(denk maar aan stress klachten, roken/alcohol, depressie en angstoornissen ==> deze maken al een dikke 50%)
En toch stiekem naar zn piemoltje kijken onder de douche he![]()
hahaha als ik zo een kind had, zou ik hem net niet slaan maar I would shake the SHIT out of himHahaha wat een kloteblaag. Moet er niet aan denken om zo'n kind te hebben
ja, als 80% gestoord is volgens je lijstjes moet je vooral je lijstjes niet bevragen hoor, dan is dat gewoon zo!
Maar ff serieus, heeft hier niemand vroeger verplicht onder de koude douche moeten staan? Had ik 't dan echt zo beroerd?![]()

**** nee, onmenselijke strafMaar ff serieus, heeft hier niemand vroeger verplicht onder de koude douche moeten staan? Had ik 't dan echt zo beroerd?![]()

Maar ff serieus, heeft hier niemand vroeger verplicht onder de koude douche moeten staan? Had ik 't dan echt zo beroerd?![]()

De peer. Een peervormig metalen apparaat dat door een schroefmechanisme in drie grote uiteenlopende schillen opengedraaid kon worden. De peer werd in de mond, anus of vagina ingebracht en langzaam opengedraaid. http://nl.wikipedia.org/wiki/Martelen
zouden ze ook wel op haar mogen toepassen k*t h**r.
.