AndroidHealthClinic

Kinderen overal mee naartoe?

Peiling Peiling Jengelende babies/kiddo's in restaurants geoorloofd?

• Ja moet kunnen, ik hoor niks

Stemmen: 20 22,2%
  • Nee is irritant

Stemmen: 59 65,6%
  • Weet niet

Stemmen: 11 12,2%

• Totaal stemmers
    90
Positieve karma mag met bulten tegelijk en nu komen ze met een uitspraak die niet door de beugel kan en dan krijg ik 2 punten en een ander die neg. karma geeft krijgt er 1.
Kinderen dood wensen doe je gewoon niet en dan doe je het niet af als het is sarcastisch bedoelt ik zie verdomme nergens een smilie die het aangeeft.
Spotten met de dood van kinderen doe je niet punt uit!

Inderdaad, bende **kels. Er zijn grenzen, dit gaat sowieso zeer goed zijn voor het imago van DBB. Proficiat.

Laatst bewerkt:
Volwassenen met kinderen vergelijken??
Nee, volwassenen proberen aan te spreken op hun gebrek aan opvoedkundige vermogens. De kinders zijn achterlijk, maar kunnen daar niets aan doen. Daar heeft men ouders voor. Als die vervolgens hun verantwoording niet nemen, dan zijn ze gewoon fout. Een ouder met een jankend kind in een goed restaurant moet ofwel dat kind stil krijgen, of opzouten. Vindt ouder dat beide onacceptabel, dan had er een aantal jaren eerder abortus plaats moeten vinden. Van de ouder(s).

Djeez...laat maar. En jij bent 33?
Monster owning skills.

Volwassenen met een mentale handicap doen soms als kinderen...ga je die ook buitengooien ??? Niet dus...Verdraagzaamheid.
Volwassenen met een mentale handicap zou ik WEL buiten mogen zetten als ze zich niet aan de regels houden. Als er regels zijn, en als men zich daar aan moet houden, vallen zij daar ook onder. Kinderen niet, en dat klopt voor geen meter. Mag jij van de chauffeur wel een ijsje in de bus eten? Volwassenen in ieder geval niet. Gelijke monnikken, gelijke kappen.

Huilende kinderen zijn super irritant. Zeker omdat ze janken om niets. Krijgen ze hun zin niet dan gaan ze janken. Ik ben nog lang niet toe aan kinderen want ik heb dan het idee: Wil je janken? Dan zal ik je eens een goede reden geven en dan hop, vol die vuist op dat kleine kinderneusje. schrijft pat21 26 jaar... laat je nakijken voor je zo een opmerking plaatst

Als ik niet al bezet was, had je nu een vriendje gehad. :D Gelukkig denkt mn vriendin er net zo over.

:cool:

maar het is toch belachelijk wat voor woordspelingen hier gemaakt worden.

Ik ben altijd een stille lezer, maar nu. ik was woest dat ik dit topic zag.

Deverantwoordlijkheid voor vervelende onopgevoede kinderen, ligt bij de ouder/voogd,geef het kind niet de schuld die kan er niets aan doen dat zijn of haar ouders hen niet in de hand heeft.
Daar heb je (wat betreft kleine <8 kinderen) gelijk in.

DIT GELD OOK ZEER ZEKER VOOR DE INMIDDELS "VOWASSENEN" HIER OP HET FORUM
WANT ...hadden jullie een gedegen opvoeding gehad, dan hadden jullie nooit van die bovenstaande uitspraken gedaan.
Een goede opvoeding betekent ook dat mij geleerd is eerlijk te zijn. Als ik zeg dat wat mij betreft alle kinderen dood mogen vallen, dan is dat waar. Hoeft niet te zijn wat anderen graag horen, maar pas als ik hierover zou liegen zou mijn opvoeding gefaald zijn.

dus omdat jij niet van jengelende kinderen houd mogen die maar doodvallen??
Heb jij er wel eens bij stil gesataan dat ook jij, gejengeld heb??
een vrije meningsuiting mag je hebben, eerlijk zijn ook, maar om dan maar meteen over de dood te beginnen??

Ik verwens ook wel eens kinderen, ook de mijne, maar ik wens ze nooit dood.
Dat wens ik mijn grootste vijand niet eens toe.
Alleen al het verdriet wat je andere daar mee aan doet, en heb jij er ooit bij stil gestaan, hoe dit aan komt bij mensen die een kind verlopren hebben???

Dat er mensen zijn die niet van kinderen houden, oke, dat kan. Maar dat er hier mensen zijn die opmerkingen durven te plaatsen als dood en isoleercel.....
Schaam je dood. Het is maar goed dat ik niet weet waar de desbetreffende persoon woont, want ik zou je opzoeken, en niet erg vriendelijk.

En we worden nu ook verschrikkelijk bang van je dreigement hoor....BRRRRR.:rolleyes:

Waarschijnlijk ben jij ook zo'n moeder die alles wel best vindt blijkbaar.

Je moet gewoon je kids goed opvoeden en zorgen dat ze niemand tot last zijn.

Dat je alleenstaand bent is erg lullig voor je maar voor dat kind nog meer want het heeft op zijn tijd een harde hand nodig net zoals elk ander kind en niet een moeder die dan maar weer roept;het is nog maar een kind hoor....fl**ker ff gauw op zeg.

Mijn kinderen hebben zich gewoon te gedragen en daarmee uit.

Als jij alles maar goed vind wat ie uitspookt moet je niet raar staan te kijken dat mensen je een vervelende Tokkie vinden en dat bevestig je hier prima door te gaan roepen dat je bepaalde mensen ''wel ff op wil zoeken''.
:rolleyes:

dus omdat jij niet van jengelende kinderen houd mogen die maar doodvallen??
Heb jij er wel eens bij stil gesataan dat ook jij, gejengeld heb??
een vrije meningsuiting mag je hebben, eerlijk zijn ook, maar om dan maar meteen over de dood te beginnen??

Ik verwens ook wel eens kinderen, ook de mijne, maar ik wens ze nooit dood.
Dat wens ik mijn grootste vijand niet eens toe.
Alleen al het verdriet wat je andere daar mee aan doet, en heb jij er ooit bij stil gestaan, hoe dit aan komt bij mensen die een kind verlopren hebben???

Misschien tijd om je aan te melden op het Viva-forum?;)

Je zal het erg moeilijk gaan krijgen hier voorspel ik...

Mijn kinderen hebben zich gewoon te gedragen en daarmee uit.

Volledig mee akkoord.
Bende jengelende koters in restaurant of aan een visvijver of wat dan ook is zeer irritant en werkt zelfs op mijn systeem.
Mijn zoon gedraagt zich en ik hoef enkel maar te kijken naar hem en hij weet dattie te ver ging en zal zeker diezelfde fout niet herhalen.
Maar sommige dingen die hier gezegd worden...:rolleyes:

Ok bro daar heb je gelijk in maar vergeet niet dat het gewoon een manier is van jezelf uiten op het moment dat je wat chaggie bent.

Ik kan bijv ook ter***lijers zeggen over kids terwijl ik het niet zo bedoel.

Miranda maakt er een heel drama van terwijl die gasten het heus niet zo bedoelen.

Je weet inmiddels toch hoeveel mong*len er hier zitten?:D

Bang?? haha niet nodig, maar jij begrijpt toch wel dat die opmerking niet door de beugel kan he.
Nee ik ben absoluut niet een moeder die alles accepteert van mijn kinderen.
Daar kan jij ook niet over oordelen, want jij hebt ons nooit gezien.
Mijn gezinssituatie heeft hier ook niets mee te maken dit zei ik enkel om aan te tonen dat er situaties zijn dat kids mee moeten.

Maar nogmaal kinderen doodwensen.....

Go Testo!!! Go Testo!! :D

Dat kinderen zich zo MISdragen op bepaalde plekken ligt vaak toch aan de opvoeding. Ik ben het ermee eens dat het soms lastig is en moeilijk de veranderen als er een baby gaat huilen, maar die verwacht ik eigenlijk ook niet na 20.00 uur in een restaurant. Maar oudere kinderen moeten gewoon eens af en toe op un donder krijgen alleen laten veel ouders tegenwoordig dat afweten!

@Testo

Het ging over een opmerking dat kinderen die jengelen wel dood mogen.
Stel ik zit in een restaurant jouw kids krijsen alles bij elkaar ik stap op jou af en ik zeg dat jouw kids dood mogen vallen.
Hoe reageer jij dan?

A: Ja, je hebt gelijk ik moet mij doodschamen als ouder
B: Wat zei jij over mijn kinderen? Boff op je neus
C: Je spreekt je kinderen aan

Ik denk toch dat je kiest voor B of niet?
Het is en blijft vervelend als je als ouder terecht gewezen word door iemand die je niet kent op hoe jij je kinderen opvoedt waar of niet?

Ok dat is idd op het randje maar ik ken mijn pappenheimers inmiddels al een tijdje en weet dat ze het niet zo bedoelen,Miranda.

Als je hier wat langer bent zal je zien dat het best lieve jongens zijn.:D

@Testo

Het ging over een opmerking dat kinderen die jengelen wel dood mogen.
Stel ik zit in een restaurant jouw kids krijsen alles bij elkaar ik stap op jou af en ik zeg dat jouw kids dood mogen vallen.
Hoe reageer jij dan?

A: Ja, je hebt gelijk ik moet mij doodschamen als ouder
B: Wat zei jij over mijn kinderen? Boff op je neus
C: Je spreekt je kinderen aan

Ik denk toch dat je kiest voor B of niet?
Het is en blijft vervelend als je als ouder terecht gewezen word door iemand die je niet kent op hoe jij je kinderen opvoedt waar of niet?

Je moet dat moment dus altijd voor zijn,bro.;)

Het is helemaal niet moeilijk om in te schatten wanneer je kids vervelend zijn en bij mij al helemaal niet want ik erger me erg snel tot grote spijt van mijn kids.:D

Het is natuurlijk heel anders als iemand iets op een forum roept over een bepaalde kwestie dan dat ze het daadwerkelijk in je gezicht zeggen dus laten we er nou geen hele kwestie van maken.

Als ik chaggie ben roep ik ook wel eens wat waarvan ik achteraf denk;shit...dat had best wat minder gemogen.:eek:

Af en toe heb je een mindere bui en roep je wel es wat.....no big deal zolang iemand niet echt die gedachten erop nahoudt wat mij betreft.

Maar oudere kinderen moeten gewoon eens af en toe op un donder krijgen alleen laten veel ouders tegenwoordig dat afweten!

Helemaal mee eens.

Ik zie af en toe kinderen dingen zeggen tegen hun ouders dat ik denk WTF?:eek:

Als mijn kind het 1x probeert heeft ie een ****ing probleem want dat straf ik ongenadig af en ja,ook ik had vroeger een grote bek tegen mn ouders waar ik nu best spijt van heb maar that's life.

Mijn taak om het nu beter te doen zodat mn kids niet die grappen uithalen die ik uithaalde vroegah!:p

Je moet dat moment dus altijd voor zijn,bro.;)

Het is helemaal niet moeilijk om in te schatten wanneer je kids vervelend zijn en bij mij al helemaal niet want ik erger me erg snel tot grote spijt van mijn kids.:D

Het is natuurlijk heel anders als iemand iets op een forum roept over een bepaalde kwestie dan dat ze het daadwerkelijk in je gezicht zeggen dus laten we er nou geen hele kwestie van maken.

Als ik chaggie ben roep ik ook wel eens wat waarvan ik achteraf denk;shit...dat had best wat minder gemogen.:eek:

Af en toe heb je een mindere bui en roep je wel es wat.....no big deal zolang iemand niet echt die gedachten erop nahoudt wat mij betreft.

Wat dus wel het geval is

Je ontwijkt de vraag het gebeurt wat doe jij?
Je bent het dus niet voor en het wordt daadwerkelijk tegen je gezegd.

A, B of C

Terug
Naar boven