MuscleMeat

Kipfilet 4,49 euro per kilo

Nee ik had het gewoon in de koelkast liggen

Only one way to find out.

Moet jij voor alles een bron hebben dan..?
Kijk dan maar eens in je pan tijdens het braden van je kipfilet, dan lijkt je pan wel een bron! ;)

Ja. Naïviteit helpt je niet veel verder en zeker niet wat betreft bodybuilding.

Als er water geinjecteerd is, moet dat wettelijk gezien op de verpakking staan.

Klopt. Er moet simpelweg letterlijk water op staan. Bij AH staat er als enige ingrediënt 'kipfilet'.

Neem eens kontakt op met een poelier (kipfabrikant)
Kijk of je groot kan inkopen.
Nou heb ik het geluk dat ik iemand ken die vaak bij een kipfabrikant komt, zij kan voor mij kipfilet inkopen (netjes schoongemaakt en verpakt)
Als ik me niet vergis wat het 2 kilo voor 3,50.
Wilde eerst 20 kilo inslaan, totdat oma zei dat ik over moest gaan op vis.
Nou laat ik dan toevallig een collega hebben waarvan de dochter bij een visboer werkt die het voor mij ook goedkoop kon halen.
Kilo pangafilet voor 5 euro. Dozen van 5 kilo per stuk. Dus gelijk maar 30 kilo ingeslagen.
Met 1,5kilo per dag die ik weg eet, red ik het tot aan de Grand Prix. Daarna weer inslaan. Mijn hele vriezer ligt vol met vis:p

• Topic Starter Topic Starter
bump 7 t/m 14 december
kipfilet
4.49 euro per kilo bij albert heijn

****! Ik kan dat niet betalen haha.. Ik leef op koolvis met pasta en toevoegingen.

I have a dream!!!

lekker naar appie hein dus morgen:D

3.89 bij de boni

Ik heb dus echt nog nooit in mn leven een boni supermarkt gezien :p

ingevroren is 3 maanden na invries datum houdbaar! (dervings proces word gestopt bij invriezen) dus plak er stickertjes op wanneer je alles invriest!

Opletten als je het niet invriest, open maakt en in de koeling bewaart. Is me nu al twee keer gebeurd (AH) dat al drie dagen voor het verstrijken van de uiterste houdbaarheidsdatum de boel flink stonk, waarna ik het dus weg moest gooien. Altijd meteen invriezen dus, zeker als je het open maakt.

Houdbaarheidsdatum geldt uiteraard alleen als je het ongeopend bewaard...

Idd weer 4,50 deze week. Als ik later op mezelf woon inslaan @ 4 euro. :P

Opletten als je het niet invriest, open maakt en in de koeling bewaart. Is me nu al twee keer gebeurd (AH) dat al drie dagen voor het verstrijken van de uiterste houdbaarheidsdatum de boel flink stonk, waarna ik het dus weg moest gooien. Altijd meteen invriezen dus, zeker als je het open maakt.

Haha heeft je moeder je dat vroeger nooit geleerd ? :p

Terug
Naar boven