MuscleMeat

Klaar met eerste Test-E kuur

Op zich was er met je kuur niets mis. Dit is een prima eerste kuur. Je had bijwerkingen, dus we gaan er niet vanuit dat je gear fake was. Dus dan moet het problEem ergens anders liggen. Wat eet je zoal op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
80gr brinta +220ml melk / whey shake sochtends

bruine boterham met kipfilet om t uur tot de middag zowat
rijstcracker (50kcal) ergens in de ochtend

12:30 's middags 2x boterham + kipfilet + bak magere kwark 500gr

15:00 bruine boterham kipfilet + appel

voor training wheyshake + koekje / iets lekkers oid

training

na training 300gr aardappelen + 175gr kip + groente (geen idee hoeveel gram)

21:00 500gr kwark en soms nog ergens een rijstcracker.

dit is t ongeveer wel.

Mn gear was 100% echt, uit betrouwbare bron Aburaihan.

Ik ben er misschien alleen te angstig voor geweest dat mn pens nog erger zou worden, iets dat ik absoluut niet wil sinds droog worden echt niet opschiet zelfs na 3 jaar niet ondanks genoeg cardio en activiteit.

Laatst bewerkt:
Alles tussen ochtend en avond verdubbelen, kwark 's avonds met beetje ongezouten pinda's. Klaar is kees

69kg... wat zijn je krachtstats als ik vragen mag?

DL 140 x 5 / 150 x 3 / 160 x 1
SQ 100 x 5
BP 85 x 5 / 87,5 x 4 / 95 x 1
Peckdeck 75 x 8 (x 4)
IBP 70 x 5
BOR 75 x 5
Chins 4 x 8

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Alles tussen ochtend en avond verdubbelen, kwark 's avonds met beetje ongezouten pinda's. Klaar is kees

Dat is dus alles x2 haha lijkt me beetje overkill, savonds een kg kwark is ook wel té hehe, dat is 500kcal.

Laatst bewerkt:
Mensen draaien toch vaak redeneringen om tegenwoordig. Je leest steeds vaker: "Ondanks goede training en voeding geraak ik niet over de 72 kilo" of "Ondanks goede cardio en voeding geraak ik maar niet droog."

Bodybuilding is net een hele eerlijke sport (vandaar dat "valsspelen" met AAS net zo aanlokkelijk is. Niet dat alle AAS gebruikers valsspelen, want er bestaat wel degelijk zoiets als een "natuurlijk plateau") Los van verschillen in genetische aanleg, is het simpel: Het resultaat bepaalt of de gevolgde training en voeding goed zijn, niet omgekeerd. Als je niet groeit, loopt er iets mis met je voeding, je training of je rust. Idem als je wil vet verbranden. (uitzonderingen als ziekte enz niet meegerekend)

80gr brinta +220ml melk / whey shake sochtends

bruine boterham met kipfilet om t uur tot de middag zowat
rijstcracker (50kcal) ergens in de ochtend

12:30 's middags 2x boterham + kipfilet + bak magere kwark 500gr

15:00 bruine boterham kipfilet + appel

voor training wheyshake + koekje / iets lekkers oid

training

na training 175gr aardappelen + 175gr kip + groente (geen idee hoeveel gram)

21:00 500gr kwark en soms nog ergens een rijstcracker.

dit is t ongeveer wel.

Mn gear was 100% echt, uit betrouwbare bron Aburaihan.

Ik ben er misschien alleen te angstig voor geweest dat mn pens nog erger zou worden, iets dat ik absoluut niet wil sinds droog worden echt niet opschiet zelfs na 3 jaar niet ondanks genoeg cardio en activiteit.

Gast, je eet echt veel te weinig kcal om deftig te groeien... Dat is bij mij een extreem k*t dieet wat jij hier neerpent...

De uitspraak van mezelf dat het tegenvalt wordt misschien meer een beetje bepaald door wat je in de media ziet. Als ik op anderen (familie/collega's en mensen die je niet elke dag ziet) afga ben ik nl wel erg gegroeid (zichtbaar). Dus wellicht is het nogal een subjectieve uitspraak. Wellicht had ik meer kunnen groeien als ik meer had gegeten, wie zal het zeggen. Opzich is 8kg in 10 weken niet slecht lijkt me? Ik las ergens dat 10kg gemiddeld is. Zichtbaar dikker ben ik niet geworden dus het moet haast allemaal spiermassa zijn.

De volgende kuur verhoog ik dosis iets (750mg/ml) en wellicht stacken met deca erbij als ik daar aan kan geraken.

De uitspraak van mezelf dat het tegenvalt wordt misschien meer een beetje bepaald door wat je in de media ziet. Als ik op anderen (familie/collega's en mensen die je niet elke dag ziet) afga ben ik nl wel erg gegroeid (zichtbaar). Dus wellicht is het nogal een subjectieve uitspraak. Wellicht had ik meer kunnen groeien als ik meer had gegeten, wie zal het zeggen. Opzich is 8kg in 10 weken niet slecht lijkt me? Ik las ergens dat 10kg gemiddeld is. Zichtbaar dikker ben ik niet geworden dus het moet haast allemaal spiermassa zijn.

De volgende kuur verhoog ik dosis iets (750mg/ml) en wellicht stacken met deca erbij als ik daar aan kan geraken.

Of je eet vanaf nu wat meer:rolleyes:

Rustig aan kerel. Kijk nu eerst maar eens hoe je de komende maanden door komt en wat je uiteindelijk van je kuurtje overhoudt.
Succes.

Mensen draaien toch vaak redeneringen om tegenwoordig. Je leest steeds vaker: "Ondanks goede training en voeding geraak ik niet over de 72 kilo" of "Ondanks goede cardio en voeding geraak ik maar niet droog."

Bodybuilding is net een hele eerlijke sport (vandaar dat "valsspelen" met AAS net zo aanlokkelijk is. Niet dat alle AAS gebruikers valsspelen, want er bestaat wel degelijk zoiets als een "natuurlijk plateau") Los van verschillen in genetische aanleg, is het simpel: Het resultaat bepaalt of de gevolgde training en voeding goed zijn, niet omgekeerd. Als je niet groeit, loopt er iets mis met je voeding, je training of je rust. Idem als je wil vet verbranden. (uitzonderingen als ziekte enz niet meegerekend)

+++++++++1
maar elke persoon is compleet anders en elk lichaam ook.
sommigen zullen gainen met zijn voeding,anderen weer niet.
iedereen moet voor zichzelf leren ontdekken wat zijn of haar lichaam nodig heeft om te groeien,en niet klakkeloos andermans voedingsschema overnemen.

gast.. ik ben 16 jaar oud, minder lang, heb een lager bf-percentage en weeg meer dan jij. En dat na nog geen 1.5 jaar trainen. Waarom ben je meteen gaan kuren ipv gewoon een aantal jaar dedicated doortrainen???

en aanslag op de gezondheid die is toegebracht zonder enig voordeel uit de kuur te halen

Ja, en nu niet meer groeien het komende jaar wat resulteert in gewichtsverlies en of motivatieverlies. Jammer want je had zo nog 10 of 15 kilo erbij kunnen gainen naturel.

Gedemotiveerd raken doe ik nooit, vind t immers leuk om te trainen. Gisteren weer zwaarder gepakt met benchpress, zit nog steeds vooruitgang in. Of zou t nog steeds de test-e zijn. :)

Mijn doel is ook niet om een monster te worden, gedefinieerd en gemiddeld gespierd is genoeg. Als ik nu keidroog zou zijn met de spieren die ik nu heb zou t al goed zijn (denk ik haha!). Al weet ik dat groter worden verslavend is ;)

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

gast.. ik ben 16 jaar oud, minder lang, heb een lager bf-percentage en weeg meer dan jij. En dat na nog geen 1.5 jaar trainen. Waarom ben je meteen gaan kuren ipv gewoon een aantal jaar dedicated doortrainen???

Jij bent dan ook bijna de helft jonger, ik ben er pas op mn 26e mee begonnen!
Vroeger woog ik overigens rond de 50 kg ;) Ik heb een heel tenger postuur, wat ik nu al heb bereikt heb ik zelf nooit voor mogelijk gehouden.
Heb respect voor individuele situaties aub :)

Gedemotiveerd raken doe ik nooit, vind t immers leuk om te trainen. Gisteren weer zwaarder gepakt met benchpress, zit nog steeds vooruitgang in. Of zou t nog steeds de test-e zijn. :)

Mijn doel is ook niet om een monster te worden, gedefinieerd en gemiddeld gespierd is genoeg. Als ik nu keidroog zou zijn met de spieren die ik nu heb zou t al goed zijn (denk ik haha!). Al weet ik dat groter worden verslavend is ;)

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Jij bent dan ook bijna de helft jonger, ik ben er pas op mn 26e mee begonnen!
Vroeger woog ik overigens rond de 50 kg ;) Ik heb een heel tenger postuur, wat ik nu al heb bereikt heb ik zelf nooit voor mogelijk gehouden.
Heb respect voor individuele situaties aub :)

Uiteraard respect voor individuele situaties. Ikzelf ben beginnen trainen toen ik 21 was, en ben op 9 jaar tijd van 70 naar 90 kilo gegaan. Met horten en stoten. In het begin had ik zelfs geen trainingsprogramma en deed ik zo maar wat. Langzamerhand kwam er meer structuur in, begon ik wat supplementen te nemen en de laatste 2 jaar let ik ook echt op mijn voeding. Het is pas 6 maand geleden dat ik mijn eerste kuur gedaan heb en daar ben ik echt blij om. Te vroeg gaan kuren is imo het slechtste wat je kan doen. Zo lang mogelijk naturel trainen, en vooral je voeding op orde hebben is enorm belangrijk, wil je gemotiveerd blijven om een leven lang te trainen.

Ik ben spontaan getroffen door een koortsaanval en ben uit een cursus naar huis gemoeten omdat het echt niet meer ging. Gister en eergister rillend en zwetend in bed gelegen met tegen 40gr koorts, nu iets gedaald naar 38,2.

Afgelopen maandag ben ik met de nakuur begonnen (10mg tamoxifen/dag) en vraag me af of t r verband mee houd. Heb daarnaast liggen brullen in bed en bij t zien van iemand die zn moeders as ging verstrooien hield ik t ook niet droog. Is dit normaal???
Heb ik een soort afkickverschijnselen?

Gisternacht in bed had ik mn rechter arm naast mn lichaam liggen, op eens een gruwelijke pijn ergens in mn bovenarm, alsof ie in de lengte richting uit elkaar werd getrokken, ik werd er zo bang van dat ik m niet meer durfde te bewegen. Langzaam is de pijn weggeebt later. Ook heb ik doorlopend slapende voeten(zolen) en handen en andere lichaamsdelen.

Kan iemand me vertellen whats going on, want zo vind ik t opeens niet zo leuk meer...

Idd rare bijwerkingen. Dat van die emoties schijnt wel (vrij) normaal te zijn, is ook wel normaal na een kuurtje.

Het enige dat ik je kan vertellen is van 20mg Tamoxifen te nemen ipv slechts 1 tab.

Die emoties zijn normaal en neem 20mg tamoxifen iedere dag, 4 weken. Verder, ga serieus meer eten wil je die massa vast kunnen houden, succes.

Ja heb de fout ingezien met het eten, zit nu op ca 2900 kcal.

Vannacht weer die rare pijn in mn arm gehad en later ook in heel mn bovengedeelte (bovenarmen / nek / schouders e.d.) Ik denk dat het zich nog het meeste laat vertalen als groeipijn. Het voelt nl echt of je uit elkaar wordt getrokken.

Ik merk dat ik minder gewicht pak, mn hart weer rustiger klopt (minder boenk boenk) en mn spieren niet meer 24/7 strak staan (vooral mn armen waren heftig).

Ook zoals al door sommigen voorspelt begin ik gewicht te verliezen, ik hoop terug te komen op 77/78 en het liefst meer natuurlijk met een nieuw voedingsschema.
Als mn vp dan ook nog naar beneden zou gaan zou ik een gat in de lucht springen.

Hier is mn schema te bekijken, graag reactie want het is misschien nog steeds te weinig..

[Link niet meer beschikbaar]

Dat van slapende lichaamsdelen klinkt heel bekend. Sinds mijn eerste kuur kan ik nog enkel op mijn rug slapen wil ik niet om de twee uur wakker worden met slapende armen...

Terug
Naar boven