giallo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles tussen ochtend en avond verdubbelen, kwark 's avonds met beetje ongezouten pinda's. Klaar is kees
80gr brinta +220ml melk / whey shake sochtends
bruine boterham met kipfilet om t uur tot de middag zowat
rijstcracker (50kcal) ergens in de ochtend
12:30 's middags 2x boterham + kipfilet + bak magere kwark 500gr
15:00 bruine boterham kipfilet + appel
voor training wheyshake + koekje / iets lekkers oid
training
na training 175gr aardappelen + 175gr kip + groente (geen idee hoeveel gram)
21:00 500gr kwark en soms nog ergens een rijstcracker.
dit is t ongeveer wel.
Mn gear was 100% echt, uit betrouwbare bron Aburaihan.
Ik ben er misschien alleen te angstig voor geweest dat mn pens nog erger zou worden, iets dat ik absoluut niet wil sinds droog worden echt niet opschiet zelfs na 3 jaar niet ondanks genoeg cardio en activiteit.
De uitspraak van mezelf dat het tegenvalt wordt misschien meer een beetje bepaald door wat je in de media ziet. Als ik op anderen (familie/collega's en mensen die je niet elke dag ziet) afga ben ik nl wel erg gegroeid (zichtbaar). Dus wellicht is het nogal een subjectieve uitspraak. Wellicht had ik meer kunnen groeien als ik meer had gegeten, wie zal het zeggen. Opzich is 8kg in 10 weken niet slecht lijkt me? Ik las ergens dat 10kg gemiddeld is. Zichtbaar dikker ben ik niet geworden dus het moet haast allemaal spiermassa zijn.
De volgende kuur verhoog ik dosis iets (750mg/ml) en wellicht stacken met deca erbij als ik daar aan kan geraken.

Mensen draaien toch vaak redeneringen om tegenwoordig. Je leest steeds vaker: "Ondanks goede training en voeding geraak ik niet over de 72 kilo" of "Ondanks goede cardio en voeding geraak ik maar niet droog."
Bodybuilding is net een hele eerlijke sport (vandaar dat "valsspelen" met AAS net zo aanlokkelijk is. Niet dat alle AAS gebruikers valsspelen, want er bestaat wel degelijk zoiets als een "natuurlijk plateau") Los van verschillen in genetische aanleg, is het simpel: Het resultaat bepaalt of de gevolgde training en voeding goed zijn, niet omgekeerd. Als je niet groeit, loopt er iets mis met je voeding, je training of je rust. Idem als je wil vet verbranden. (uitzonderingen als ziekte enz niet meegerekend)
en aanslag op de gezondheid die is toegebracht zonder enig voordeel uit de kuur te halen

gast.. ik ben 16 jaar oud, minder lang, heb een lager bf-percentage en weeg meer dan jij. En dat na nog geen 1.5 jaar trainen. Waarom ben je meteen gaan kuren ipv gewoon een aantal jaar dedicated doortrainen![]()
Ik heb een heel tenger postuur, wat ik nu al heb bereikt heb ik zelf nooit voor mogelijk gehouden.
Gedemotiveerd raken doe ik nooit, vind t immers leuk om te trainen. Gisteren weer zwaarder gepakt met benchpress, zit nog steeds vooruitgang in. Of zou t nog steeds de test-e zijn.
Mijn doel is ook niet om een monster te worden, gedefinieerd en gemiddeld gespierd is genoeg. Als ik nu keidroog zou zijn met de spieren die ik nu heb zou t al goed zijn (denk ik haha!). Al weet ik dat groter worden verslavend is
---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------
Jij bent dan ook bijna de helft jonger, ik ben er pas op mn 26e mee begonnen!
Vroeger woog ik overigens rond de 50 kgIk heb een heel tenger postuur, wat ik nu al heb bereikt heb ik zelf nooit voor mogelijk gehouden.
Heb respect voor individuele situaties aub![]()